O:Cd soittimen

5 posts, 1 page, 1,275 views

JiiV3e

Posts: 673

#1 • • Edited JiiV3e
Eli ostaisin aloittelian käyttöön yhden yksipesäisen cd soittimen, Budjetista minulla ei ole tietoakaan, mutta kyllä minä jostain rahan itselleni tekaisen, mutta mitään kalliita soittinta en halua, senkin takia, että se soitin olisi minulla käytössä jouluun asti, jolloin pystyn ostamaan paremma!

Pistättekö alas tai privana minkäläisen soittimen olette valmis myymään ja millä hinnalla...
Kiitos!
sale

Posts: 1,235

#2 • • sale
Laitoin sulle privalla yhden vaihtoehdon..:)
JiiV3e

Posts: 673

#4 • • JiiV3e

Replying to O:Cd soittimen:

sale, 20.7.2010 22:10:
Laitoin sulle privalla yhden vaihtoehdon..:)


Kiitos tämä vaikuttaa todella vahvalta ehdokkaalta,tuotteeksi, jonka ostaisin pitää katsoa jos jotain muuta vielä tulee vastaan, kun tuo heittää pikkaisen yli hintahaarukan mikä minulla on, mutta kyllä jostain tuohon rahat löytyy jos muuta ei tule vastaan :)
sale

Posts: 1,235

#5 • • sale

Replying to O:Cd soittimen:

SuperPanthour, 20.7.2010 22:25:
---
sale, 20.7.2010 22:10:
Laitoin sulle privalla yhden vaihtoehdon..:)

---

Kiitos tämä vaikuttaa todella vahvalta ehdokkaalta,tuotteeksi, jonka ostaisin pitää katsoa jos jotain muuta vielä tulee vastaan, kun tuo heittää pikkaisen yli hintahaarukan mikä minulla on, mutta kyllä jostain tuohon rahat löytyy jos muuta ei tule vastaan :)



Ilmoittele tosiaan jos kiinnostus kasvaa. Voidaan siitä hinnasta aavistus joustaa mutta ei älyttömiä kumminkaan pysty..*hymy*