Boneko eli Bonsai Ekosysteemi

25 posts, 2 pages, 18,739 views

Avatar
#21 • • Sir Henri Risti Guest
Marko Sihvonen on myös liittynyt tukemaan hanketta. :)
Avatar
#22 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

päivitän Bonekoa nyt sen verran, että olen saanut lahjoituksen yksityiseltä avunantajalta ja tämän lahjoituksen turvin voin nyt suorittaa ensimmäiset hankinnat. Kiitoksia hänelle. Deguille tulee koko asunnon kiertävä, metalliverkosta tehty pesä-alue. Luonnossa näillä eläimillä voi olla jopa kilometrien mittainen alue. Kun tämä verkkoaita kiertää koko rakennuksen, niin deguille syntyy illuusio, että voi juosta kokoajan eteenpäin. Ihan sama asia, mitä ne tekevät juoksupyörässäkin "synteettisesti": nämä eläimethän kuolevat, ellei juoksupyörää oteta välillä pois, eikö tällainen käytös sano kenelle tahansa degunkasvattajalle, että eläimellä ei ole kaikki hyvin? Tästä tulee myös tieteellinen koe, että kuinka paljon tällainen ratkaisu vähentää tällaista luonnotonta käytöstä eli voi olla, että joudun itse sitten polkemaan kuitenkin virtaa akkuihin: degujen ollessa niin onnellisia, etteivät ne enää tarvitse juoksupyörän virikettä.

Myöskin aion adoptoida kaksi kissaa löytöeläinkodeista, tällä tavoin saadaan muodostettua myöskin aktiviteetti deguille kun kissat vaanivat niitä kalterien takaa. ;) Myöskin saan hankittua nyt suunniteltua enemmän tarvittavia tarvikkeita esim. aurinkopaneeleita, ledejä, latureita ja monta muuta juttua. Myöskin pääsen nyt heti käytännössä kokeilemaan deuteriumin (eli raskaan veden) kiertokulkua takaisin vedeksi, kun se ohjataan EM-liuoksella käsiteltyyn maaperään missä kasvaa myös kasveja. Mikäli EM-tekniikalla voidaan myös nopeuttaa tätä prosessia, niin tämä on valtava löytö koko tiedeyhteiskunnalle. Asia on myöskin helppo testata, koska vetyä ei enää hajoa vedestä ellei se ole vettä, deuterium ei voi suoraan muuntua vetykaasuksi sähkön johdosta: tämän takia prosessi pysähtyy lopulta, kun hajoitat sähköllä vettä vedyksi ja hapeksi.
m1kk3

Posts: 5,560

#24 • • m1kk3 no-life
^ :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#25 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys

olen tänään ollut taas pari päivää nyt ilman tupakkaa ja päätä särkee julmetusti! Tuntuu, että pää halkeaa ja välillä on rytmihäiriöitä.. On aika ilkeetä ajatella, että olen käyttänyt näitä synteettisiä huumeita, tutkimuskemikaaleja mitä lisätään tupakan sekaan 6-vuotiaasta asti eli lähes 20 vuotta..

Onneksi kohta alkaa vieroitushoito! Helmikuun 20. ovi menee kiinni ja BB alkaa! Haistakaa paska liskot! Ei enää myrkkyjä Suomeen!

reptilia.jpg

dsfsfsfd.jpg

- Kiltamestari