Homegrove - Summer Promo 2010

7 posts, 1 page, 3,363 views

Homegrove

Posts: 2,102

#1 • • Homegrove Further
Tämän kesän promo-miksaus. Parin lämmittelybiisin jälkeen aika isoa meininkiä omasta mielestäni kesäisellä viballa.

Toivottavasti maistuu, oli itsellä tosi hauskaa tätä miksatessa.

Tämä on melko puhdas proge-mix parilla trancehtavalla biisillä, teknompi miksaus tulossa ensi viikolla.
deep, house, progressive, trance

tracklist:
1. Tobias Hoppe - The Stalker (Carlos F Remix) [Further]
2. Luna City Express - Parish Fair (Reboot's Catch The Bus Remix) [Moon Harbour]
3. Tigerskin - Everybody Likes Ollie [Audiomatique]
4. APM 001 - Migrants (Sei A Remix) [Family NAME]
5. Sei A - Let It Go [Seinan Music]
6. Quivver - In Your Boat [Bedrock]
7. Glenn Morrison feat Cathy Burton - Symptoms Of a Stranger (Henry Saiz Remix) [Morrison]
8. Secret Cinema - Glad Chord (Psycatron Remix) [GEM]
9. Spooky - Little Bullett (Ballistic Remix) [Renaissance]
10. Carl Craig - At Les (Christian Smith's Tronic Treatment Remix) [Tronic]
11. GMJ - First There Was Sound (Jamie Stevens Remix) [Open]
12. Crystal Castles - Celestica (Alcala Remix) [cdr]

lisätiedot - kuuntele

--
Forward thinking house music

OlliS

Posts: 3,999

#2 • • OlliS Further
Jäätään kova setti! Eipä täs muuta, rantaäänentoistosta (lue 19e bassotton toistin) ja kuulosti niin perkeleen hyvältä :) Uusintatestiin vielä Pinnien kämpillä (lue: HQ hifi-ääni), luulen että futaa vielä toiseen potenssiin.

Setin paras raita oli kyllä huikea remix Little Bulletista sekä uusi Quivverin raita <3 ja olihan tossa oikeastaan pelkkää helmeä all the way...
Avatar
#3 • • Hexe Guest
Kovii träkkei ja hirvee draivi päällä setin alkuvaiheessa.
(2.Luna City Express - Parish Fair (Reboot's Catch The Bus Remix)
3.Tigerskin - Everybody Likes Ollie)

Tanssimusiikkia.

Yks juttu mistä tulee pikkasen miinusta on tämä:
4. APM 001 - Migrants (Sei A Remix)
5. Sei A - Let It Go

Mun mielestä kahta saman artistin biisiä tai remixiä ei saa laittaa peräkkäin jos ei ole itse artisti itse tai jonkun artistin tuotannolle omistettu miksaus.

Ekat puoli tuntia on ihan pirun kovaa kamaa, miltei parhainta mitä oon sulta kuullut, mut sit menee loppupuoli valitettavaksi liian transeks. Täytyy silti myöntää, että toi vika biisi Crystal Castles - Celestica (Alcala Remix) oli kyl nätti.
Homegrove

Posts: 2,102

#4 • • Homegrove Further

Replying to Homegrove - Summer Promo 2010:


Yks juttu mistä tulee pikkasen miinusta on tämä:
4. APM 001 - Migrants (Sei A Remix)
5. Sei A - Let It Go

Mun mielestä kahta saman artistin biisiä tai remixiä ei saa laittaa peräkkäin jos ei ole itse artisti itse tai jonkun artistin tuotannolle omistettu miksaus.



Joo, ymmärrän pointin ja normaalisti koitan välttää. Tässä tapauksessa sanotaan tekosyyksi että aloitin mixin teon biisilistasta johon listatasin nojn 30 biisiä jotka halusin tähän ja joista aloin karsia. Lopputulos oli tämä ja tavallaan pakotti ne yhteen koska vaihtoehdot meni turhan riitasoinnuksi jopa mulle.

--
Forward thinking house music

Gateway

Posts: 1,391

#5 • • Gateway Club Therapy
Mun mielestä taas eka puolikas oli semmoista perussettiä joka ei juurikaan uponnut, Henry Saiz-remiksistä lähtien mentiin sitten meikäläisen makuun 100%. Lopetusbiisi uppos kuin se kuuluisa kuuma veitsi.
m1kk3

Posts: 5,560

#6 • • m1kk3 no-life
Huh, olipahan setti. Aivan mielettömän tyylikästä saundia (tarpeeksi melodista ja ei liian naksuttelua omaan makuun) ja käsittämättömän hyvää miksaamista. Erityisesti upposi Sei A - Let It Go (setin paras biisi kevyesti, piti hankkia itellekin), Quivver - In Your Boat ja Spooky - Little Bullet (Ballistic remix). Etenkin voi viimeksi mainittu oli kyl niin eeppinen ja mielenkiintonen biisi et oksat pois. Kyl täl luulis keikkaa heruvan *uros*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

akiapina

Posts: 2,729

#7 • • Edited akiapina apinaki
Vedetääs sana takaisin, kuuntelinkin ton Midsummer 2010:n, en tätä, näin hyvin oon mukana :D Ajattelinkin että missä tässä on muka Little Bullet!