DJ Jussi Soro -applikaatio julkaistu Symbian-puhelimille!

3 posts, 1 page, 1,834 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Edited Jussi Soro choon!
podcastklub.jpg

[iso]DJ Jussi Soro -applikaatio julkaistu Symbian-puhelimille![/iso]

Mun applikaatio Symbian-puhelimille (eli käytännössä Nokian puhelimille) on julkaistu Ovi-kaupassa! Tällä applikaatiolla voit helposti imuroida mun uusimman mixtapen heti kun se on julkaistu ja seurata mun twitter-feediä.

Applikaatio itsessään on yksinkertainen RSS-lukija, ja se toimii kaikissa Symbian-puhelimissa (Nokian uudemmat puhelimet). Applikaatio on ilmainen, helppokäyttöinen ja asentuu puhelimeen vain muutamalla klikkauksella! Yritän saada applikaatioon lisää toiminnallisuutta päivitysten myötä, mutta nykyiselläänkin se toimii täydellisesti miksausten imurointiin ja twitter-feedin seuraamiseen.

Kaikki käyttökokemukset ja palaute applikaatiosta on erittäin arvostettua!

[iso]Klikkaa tästä: Asenna ohjelma puhelimeesi Ovi Storesta![/iso]

www.jussis.info
www.facebook.com/djjussisoro
www.twitter.com/jussisoro
Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
Moi!

Hienoja uutisia kuului tämän applikaation tienoilta, kun sain kuulla että ohjelma on valittu finalistiksi Nokian järjestämässä "Calling All Innovators" -kilpailussa!

Pyydänkin nyt kaikkia klubbarilaisia osoittamaan tukensa meitsille ja lataamaan ohjelman omaan puhelimeensa 31.8.2010 mennessä! Ohjelman avulla voit helposti imuroida mun uusimman mixtapen heti kun se on julkaistu ja seurata twitter-feediäni. Ohjelma on ilmainen, helppokäyttöinen ja asentuu puhelimeen vain muutamalla klikkauksella!

Asenna ohjelma tämän linkin kautta: http://bit.ly/9Gtcoy

Kiitoksia,


_jussi
Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Jussi Soro choon!
Moi!

Viimeistä viikkoa viedään tuon yllä mainitun kilpailun osalta, joten nyt viimeistään kaikki lataamaan tämä ohjelma omaan Nokian puhelimeen!

Kiitoksia :)