749 posts, 38 pages, 360,058 views
Jii-75:
hih:) pakko myöntää että EN :) molen hullu jo näinkin;) *wirn* siis eli mä en polta, enkä käytä huumeita alkoholia otan ehkä pari kertaa vuodessa, eli en aivan päihteetön ole mutta esimekrkiksi kaffettakaan en juo:) jopa kokistakin harvoin :) lei suosin fantaa;) *wirn*
Howdy:
---
Jii-75:
hih:) pakko myöntää että EN :) molen hullu jo näinkin;) *wirn* siis eli mä en polta, enkä käytä huumeita alkoholia otan ehkä pari kertaa vuodessa, eli en aivan päihteetön ole mutta esimekrkiksi kaffettakaan en juo:) jopa kokistakin harvoin :) lei suosin fantaa;) *wirn*
---
Aika paha .. miten on kaveri säästynyt kaikilta paheilta ... ???
Ootko vielä munkkikin
Relic:
---
Howdy:
---
Jii-75:
---
Aika paha .. miten on kaveri säästynyt kaikilta paheilta ... ???
Ootko vielä munkkikin
---
jos tää mies käyttäs jotai huumaavia tuotteita tai juomia ni en kyl uskaltas samaan paikkaa... on se SEN VERRAN KIERO PERVERSSI
-x-:
---
Jii-75:
hih:) mäkö pervo;) hmm joku päivä ku näätte mut humalassa niin sitten tiedätte mikä on PEEWO
---
No silloin täytyy kyllä pysyä toooosi kaukana susta
-ravec-:
Juon yhden ciiderin yleensä settiä venaillessa,
Setin aikana pullosta vettä, 3 tunnin jäljeen jotain vodka-limua (moottoriin röhinää),
Sitten tasaisesti paukkua, jos sitä saa. Ainakaan tätä ei saa Hesarilla.
Kahvia 1/3
Sitruuna mehua luraus,
Hyppysellinen suolaa ja sokeria,
2/3 appelsiini tai grape mehua
Imukuppilapsi:
kyllä juon, kyllä poltan, kyllä käytän.
---
Howdy:
Ja sanompa vaan että jos joku on niin tyhmä että myöntää sen täälä julkisesti niin .. heh
---
ja sanonpa vaan, että jos sinä olet noin tyhmä, että postailet tällä julkisesti noin typeriä postauksia, niin hekotihekohee vaan.