NextAce, 10.3.2008 15:55:
---
Hra Hapikas, 3.2.2008 17:57
Mutta en suosittele psykoaktiivisia yhdisteitä kenellekkään.
---
Saaks kysyy et miks?
. . . jos siitä ittestään tulee rva saapas ku se käyttää psykedeelejä?
749 posts, 38 pages, 360,055 views
NextAce, 10.3.2008 15:55:
---
Hra Hapikas, 3.2.2008 17:57
Mutta en suosittele psykoaktiivisia yhdisteitä kenellekkään.
---
Saaks kysyy et miks?
Hra Hapikas, [
Uskon tieteeseen, vapaaseen tahtoon ja myös siihen että päihteitä on mahdollista käyttää kohtuullisesti ja vastuuntuntoisesti. Edellytyksenä se että on henkisesti "kypsä" ymmärtämään että mitä tekee.
Hra Hapikas, 13.3.2008 11:05:
Lähinnä sen takia että sen kyl pitää tulla itsestä se päätös jos meinaa ryhtyä mihinkään.
----
alek száhala, 12.3.2008 21:50:
| u there, halt! I sed STAAP NJIGAA!|
|_____________________________|Code:[size=25] [b] UUUAAAUUUAAA ____[color=#ee0000]o[/color]___ __/__][ ]|[color=#999999] _ __ O[/color] |= POLIISI |[color=#999999] _ o __[/color] '-(o)----(o)-*[color=#999999] o o[/color] [/b] [/size]
Damien, 25.3.2008 19:00:
---
alek száhala, 12.3.2008 21:50:
| u there, halt! I sed STAAP NJIGAA!|
|_____________________________|Code:[size=25] [b] UUUAAAUUUAAA ____[color=#ee0000]o[/color]___ __/__][ ]|[color=#999999] _ __ O[/color] |= POLIISI |[color=#999999] _ o __[/color] '-(o)----(o)-*[color=#999999] o o[/color] [/b] [/size]
---
- "Trolli-Påliisista iltaa, meille tuli ilmoitus että täällä on joku tosi peikon näköinen kaveri taas täyttämässä in-thar'netti:ä pelkällä paskalla. . ." .
alek száhala, Mielummi nettii ku suonii!
Damien, 25.3.2008 19:29:
---
alek száhala, Mielummi nettii ku suonii!
---
'
Ootsäki kyll varsinainen nigge, i kid you...with luv!
Mitään suonii ku välittäjä-aineiden lisäbuustausta psilosybiinillä ja psilosiinillä. Ota koko kapasiteettis käyttöön, romuta sun pieni egos ja vapauta mieles. Kirkkautta kaikki tyynni ja Mary Janella rentoutetaan lihasryhmät rankan reissun jälkeen. Sit ku tarpeeks on tripannu ja ymmärtää kuka on, mistä tulee, miten hommat "aikuisten oikeesti" toimii ja miten valheellinen tämä nykyinen maailmanmeno on, alkaa todellinen valaistuminen.
Jos sä et tarvii mitään ja oot onnellinen, hyvä sulle! Vaali rakkauttas ja anna muiden elää, eläkä ole neekeri ja tuu tänne rännäilee paskaa kukkároomme, me tiedetään sun asenteellinen kantas huimausaineisiin, koko klubbari tietää ja kukaan ei välitä. . . paitsi minä, koska mä rakastan sua :)= -> olen rakkauden pelargonia!
alek száhala,
Mulle alkaa sun kautta veljeta suomalaiset.orgin perustajan, Matti E. Simonahon jutut:
Damien, 25.3.2008 20:11:
---
alek száhala,
Mulle alkaa sun kautta veljeta suomalaiset.orgin perustajan, Matti E. Simonahon jutut:
---
Kiitos Älek! Supervitunhiano saitti. Oonki jo pidemmän aikaa ollu kiinnostunu (vailla lähdemateriaalia) Suomalaisten syntyhistoriasta. Haluan palvoa karhua, tiedän täällä sijainneen kuningaskuntia, miksi muuten ruåttalaiset ois meidät halunnu vallata?
Oon mäki hedonistista päätöntä sekoilua vastaan siinä mielessä, etten itse sellaista harrasta. Toki en myöskään halua muilta sitä kieltää, vain koska viina ei sovi mun fysiikalleni niin hyvin, kuin se istuu toisille.
Minä siis havainnoin aisteillani ja surffailen sieluani, hahmotan syvältä itsestäni sen rajapinnan missä mieli kohtaa todellisuuden. Omat intohimoni tällä hetkellä, ovat todellisuuden mahdollisessa muokkaamisessa, ns. yliluonnollisin keinoin, en ole "hulluutta" vielä maistanut mutta sekin päivä koittaa vielä ja täysin turvallisesti .
Mut joo oikeesti kiitos tosta linkkivinkistä, aion toudellakin tutustua noihin sivuihin. Ugh, harmaakarhu on puhunut.
alek szahala,
Voitte vaikka kirjottaa Simonahon kanssa jonkun kirjan ruotsalaisten "viikinkiaikavalheista". Tiesitkö muuten että Berliini on suomalaisten vanha kaupunki, tulee sanoista "perälinna", Tunisiakin on Suomen vanha provinssi, "tuonensija".
Nää tosin oli Wettenhovi-Aspaa, herskamiehiä niin ikään.
KaveriTavara, 29.10.2002 13:54:
teen mitä tahansa että saan pääni sekaisin!!!
Ess^, 6.4.2008 00:53:
---
---
:D Näin.
No ei sentäs. Muihin voisin vastata kyllä (en kuitenkaan ongelmaksi saakka), mutta tupakkaan en ole koskenut enkä koske.
domi, 10.4.2008 14:00:
---
Ess^, 6.4.2008 00:53:
---
---
:D Näin.
No ei sentäs. Muihin voisin vastata kyllä (en kuitenkaan ongelmaksi saakka), mutta tupakkaan en ole koskenut enkä koske.
---
Oliko muuten aiheellista lainata kuusi (6) vuotta vanhaa viestiä?