Poltan kahdeksatta vuotta, alkoholia käytän erittäin harvoin.
Amsterdamissa ollessani koin ensimmäisen ja viimeisen huumekokeiluni.
Puolustuksena tuohon sanottakoon, että se oli siellä laillista
Savuton ollut koko ikäni, en ole edes maistanut. Olutta juon ainoastaan alkoholista ja sitäkin vähentänyt. Huumeita en ole koskaan kokeillut eikä tee edes mieli, ei ole vaan mun juttu!
Jep tokihan viina minulle maistuu. Polttamisen olenkin tässä juuri lopettamassa 6vuoden sauhuttelun jälkeen. Juu kyl mä jazztupakkaakin välillä vetelen mutta en muuta.
Jep, juotu on ja poltettu, kaikkien edestä. Mutta huumeisiin ei ole pilveä kovempiin koskettu, saati kosketa vastaisuudessakaan. Viina saa jo pään tarpeheksi sekasin. Ja jäisin varmaan koukkuunkin, että no spank you!
jeba eli en polta enkä TOD käytä huumeita...juon joka päivä...niinku vettä, maitoo ja mehuu alkomahoolii juon joskus eli joku kerran kuussa tai jotain...
Itse en mömmöihin koskisi. Ala-asteelta asti opetetaan että se on vaarallista. Kerran kokeilin kannabista ja kun kerroin siitä lääkärille, se oli ohan kauhuissaan ja sano että siitä voi tulla skitsofrenia ja keuhkosyöpä, ihan tosi juttu! Niitten kanssa ei kannata pelleillä! Sen jälkeen en oo vesipiippuun koskenut. Tupakkaan en koskisi koska siitäkin tulee syöpä, eikä siitä saa ees hyvää oloa. Haisee vaan pahalle ja pilaa kuntonsa. Kännissä kaikista tulee ihan tyhmiä ja ne tappelee ja hankkii irtosuhteilla hepatiitteja ja hiv:ejä jotka voi tarttuu niihinki jotka ei juo! Sitä paitsi miksi mä laittaisin rahani johonkin johon en muista niitä laittaneeni? Mielummin mä säästän uuteen huvilatelttaan jossa voi sitten kesällä kuunnella lintujen laulua ja syödä makkaraa. Reiveissä näkee paljon sellasia jotka on ihan sekasin ja ne luulee et niillä kivaa, mutta seuraavana päivänä ne sitten huomaakin että ei se ollutkaan niin kivaa. Niillä on rahat loppu, peppu kipeä ja outo mies kainalossa joka haluais ottaa uusiksi. Siinä sitten ihmetellään että mitä pitäisi ottaa uusiksi? Ei mitään!!