M: Naisten bilehousut. UUDET!

8 posts, 1 page, 2,784 views

bubbelgum

Posts: 2,477

#1 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~
Elikäs joo, pari vuotta sitten tein sen mokan että ostin Leather Heavenista housut ajatuksella että testaan vielä kotona sopivien kenkien kanssa onko ne hyvät vai ei. No, nehän oli aivan liian pitkät, ja kun menin palauttamaan sain vastaukseksi että heillä ei ole vaihto eikä palautusoikeutta!

Niinpä siis myynnissä nyt, edelleen täysin uudet, kertaakaan käyttämättömät Living Dead Souls merkkiset housut.

Naisten malli ja koko L.

Liput ja laputkin on kaikki vielä kiinni housuissa kun ovat vaan keränneet pölyä laatikon pohjalla.

Housujen alkuperäinen hinta on 69e. Kuten myös alla olevasta kuvasta näkyy. Mutta olen tässä vaiheessa valmis luopumaan niistä myös halvemmalla, jos jollekkin vaan kelpaa. Sen verran kauan se ~70e on maannut tuolla laatikossa että tässä vaiheessa olen ihan iloinen jos saan edes jotain takas itelleni. Ehkäpä järkevä lähtöhintapyyntö ois vaikkapa 50e?

Tarjotkaa, tarvittaessa tinkikää, mitä vaan kuhan pääsen näistä eroon!

Housuissa muuten kuvissa näkyvät kaksi remmiä on irrotettavissa ja siirrettävissä. Ja niiden lisäksi toisessa sisäreidessä sauman kohdalla on "Sneak Pocket".

Housuja voi tulla sovittamaan Töölöön. Maksu noudettaessa käteisellä.

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#2 • • bubbelgum ~sylikissa~
Takana vetoketjulliset taskut. Remmit irrotettavat.

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#3 • • bubbelgum ~sylikissa~
Alkuperäinen hintalappu vielä kiinni housuissa.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Lyra

Posts: 666

#4 • • Lyra
nätit! jos sullekki liikaa pituutta ni mulle sit varmaan metrin liian pitkät :D
bubbelgum

Posts: 2,477

#5 • • bubbelgum ~sylikissa~

Replying to M: Naisten bilehousut. UUDET!:

Lyra, 12.4.2010 20:50:
nätit! jos sullekki liikaa pituutta ni mulle sit varmaan metrin liian pitkät :D



No joo. :D

plus et noihin mahtuis varmaan Lyra x2 kun ovat kuitenkin kokoa L.

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#6 • • bubbelgum ~sylikissa~
bump

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#7 • • bubbelgum ~sylikissa~
ja takas ylös.

--
Hullu ku pullosta tullu.

NeonCat^

Posts: 30

#8 • • NeonCat^

Replying to M: Naisten bilehousut. UUDET!:

bubbelgum, 12.4.2010 18:32:
Elikäs joo, pari vuotta sitten tein sen mokan että ostin Leather Heavenista housut ajatuksella että testaan vielä kotona sopivien kenkien kanssa onko ne hyvät vai ei. No, nehän oli aivan liian pitkät, ja kun menin palauttamaan sain vastaukseksi että heillä ei ole vaihto eikä palautusoikeutta!

Niinpä siis myynnissä nyt, edelleen täysin uudet, kertaakaan käyttämättömät Living Dead Souls merkkiset housut.

Naisten malli ja koko L.

Liput ja laputkin on kaikki vielä kiinni housuissa kun ovat vaan keränneet pölyä laatikon pohjalla.

Housujen alkuperäinen hinta on 69e. Kuten myös alla olevasta kuvasta näkyy. Mutta olen tässä vaiheessa valmis luopumaan niistä myös halvemmalla, jos jollekkin vaan kelpaa. Sen verran kauan se ~70e on maannut tuolla laatikossa että tässä vaiheessa olen ihan iloinen jos saan edes jotain takas itelleni. Ehkäpä järkevä lähtöhintapyyntö ois vaikkapa 50e?

Tarjotkaa, tarvittaessa tinkikää, mitä vaan kuhan pääsen näistä eroon!

Housuissa muuten kuvissa näkyvät kaksi remmiä on irrotettavissa ja siirrettävissä. Ja niiden lisäksi toisessa sisäreidessä sauman kohdalla on "Sneak Pocket".

Housuja voi tulla sovittamaan Töölöön. Maksu noudettaessa käteisellä.



Olisin kyllä kiinnostunut :) pistäppä meiliä--> [email protected] ni sovitaan enemmän?^^