Kiitos.
79 posts, 4 pages, 10,419 views
Ensinnäkin, olen tunnetusti JÄÄVI sanomaan mitään, eli ignore this.
Toisiks parasta. UR!! <4 Juniorit, joiden mielestä saundi oli "muovista" ja "lemmenlaivamusaa", voi mun mielestä mennä esim. hirttämään itsensä munista You don't know shit. Suckers.
Teknobileissä vain sattumoisin haluaisin mieluummin kuulla teknoa kuin esim. jotain jazzin tapaista.
Toisiks parasta. UR!! <4 Juniorit, joiden mielestä saundi oli "muovista" ja "lemmenlaivamusaa", voi mun mielestä mennä esim. hirttämään itsensä munista You don't know shit. Suckers.
Oletko nyt ihan tosissasi tuon kommenttisi kanssa? Mun mielestä se osoittaa jos jonkin asteista mielenköyhyyttä, jos ylistää live-esiintymistä vain esiintyjän nimen takia. Ei UR minunkaan mielestäni ollut huono, mutta ei se loistavakaan ollut. Teknobileissä vain sattumoisin haluaisin mieluummin kuulla teknoa kuin esim. jotain jazzin tapaista. Jos haluaa kuulla hyvää jazzia, voi mennä kuuntelemaan ihan oikeita jazz-bändejä, jotka osaavat sen homman miljoona kertaa paremmin.
25 euroa sisään ja 5 euroa 0,4 tuopista on jotain aivan uskomatonta. Kalliimpaa kuin yhdessäkään Sedu Koskisen kovasti vihatuista paikoista. Mulla (työtön/freelancer) hujahti tossa yhdessä illassa viitisenkymmentä euroa, enkä tullut edes känniin.
:rolleyes:
Nyt väsyttää ja jaksan selostaa omia tuntemuksia vasta myöhemmin, tällainen urpoilu vaan keittää sen verran, että pakko heittää yksinkertainen yhtälö ilmoille. Käsittääkseni tässä viitataan Valkoiseen saliin, jonne sisään siis maksoi 24 euroa josta alvin jälkeen jää järjestäjälle noin 22 euroa. Noin tuhannen ihmisen paikassa pelkästään OHJELMISTON hinta oli molempina iltoina about 20000 euroa. Siitä sitten voi ottaa laskimen käteen ja ihmetellä kun liput on niiiin kalliita.
Kalliimpaa kun Sedun paikoissa. Voi saatana.
Tuomas Kallio