Cafe Punawuori 29.03.2006

59 posts, 3 pages, 8,343 views

Avatar
#21 • • :t:c: : : Guest
Joo on toi kyllä sinällään päätöntä, et ehkä seduvastaisimmalla alueella mitä suomesta löytyy, kikkaillaan sit tollee alas sen ainoa konsepti joka siellä toimi. Itsekin muistan yhä lämmöllä kun vanhoilla kotinurkilla baarien ikkunoista löytyi 'YAS' logot ja muuta :D Ja kaikkihan tietty muistaa esim kuinka kova menestys Mocambon 'jatkaja' Punavuoren SoHo oli :) (jälleen Punavuori nimessä, satsumaako?)

Kyl siinä tapauksessa on peiliin katsomista jos tyypeillä on JOKA ILTA ilmaista mainosaikaa telkussa eikä jengiä vaan näy. Millään muulla baarilla ei ole tuollaista tsäänssiä ujuttaa kansaan viestiä hyvästä palvelusta tai pienistä nyansseista mitkä sitä jengiä tois.

Tommonen joku Massiven levynjulkkarikin on ihan siisti idea, mut tod. näk. se tulee sit oleen vaan suomen jakelijan järkkäämä, eli siellä on sit pari julistetta ja soitetaan singles boxia läpi. Ei kauheen uniikkia sit loppujen lopuks.

Onnee kuitenkin yritykselle. Eniten mainosta ohjelma kyl sais jos kaikki vaan ottais hatkat for good :D
Avatar
#22 • • djdice Guest
tää mesta noilla ideoilla ja tyylillä olisi sopinnut paremmin keravalle/järvenpäähän/tikkurilaan kuin punavuoreen.
Avatar
#23 • • Zapa Guest
tää on sedulle ihan oikein, toivottavasti paska loppuu kohta. sääliksi käy tekijöitä (ihan vähän vaan tosin)
Avatar
#24 • • mange Guest

Ens viikon torstaina ilmeisesti massive attackin levyn julkkari täällä.


Tämä olisi ns. *piip* hienoa jos saisitte sällit myös mestoille. Toivottavasti myös sillon asiat olisi hieman paremmin järkätty kuin nyt. ;)
Avatar
#25 • • insertxox Guest

pari tyyppiä on just palaverissa massiven managerin kanssa...ilmottelen ku tiedän...



Olen hieman skeptinen tämän suhteen, sopiiko massive noin pieneen ravintolaan keikalle.
Hope Not.


Kyllähän kuka tahansa ravintola-alan ammattilainen löytää jostain kivenkolosta jonkun työttömän graafikon vääntämään tunnissa flaban ja keskiviikko-konseptin.



Aina löytyy. :laugh:


Edit Kohde ryhmää Mut keski-ikä hieman liian pieni.
Avatar
#26 • • Juho Kahilainen Guest
Eniten mua huvittaa tässä replyketjussa se, miten helsinkiläiset suojelevat Punavuortaan. Mikä tekee ko. alueesta "aidomman" kuin esim. Kerava? Ilmeisesti myös jengi Punavuoressa on astetta uskottavampaa? Ymmärrän kyllä, että punavuorelaiset graafikot ja freelance-toimittajat haluavat juoda lattensa punavuorelaisissa viileissä paikoissa, joihin uusin yrittäjä ei lukeudu. Mun mielestä vaan aika naurettava asenne. Aivan sama missä toi paikka on.

Itse ohjelmaan en ota kantaa. Ei tule katsottua.
Avatar
#27 • • kalle k Guest

mun puolesta kilpailijat woisiwat mennä takaisin sinne
maatalon isännän peräaukkoon mistä ovat tähän maailmaan
ryömineet ja ottaa mukaansa tuon nokkelasti nimetyn "CAFE PUNAWUORI" - baarinsa.



Jotenkin sain niistä parista alkujaksosta sen kuvan, ettei kilpailijoiden ehdotus kelvannut ja tuo nimi ponnahti jostain tuotantoyhtiöstä tai muualta. Ainakaan tuosta nimestä ei esitetty mitään perusteluita, toisin kuin niistä kilpailijoiden 'ohjelman linjaan sopimattomista' ehdotuksista.

Tavallaan käy sääliksi osallistujia, jotka luulivat saavansa baarin johdettavakseen. Todellisuus taitaa olla vain ilmaisena työvoimana ja televisiomarkkinoinnin sätkynukkena toimimista - ainakin sitä kehnoa realityä saadaan aikaan.
Avatar
#28 • • . Guest


Esim Satu Lappi



:DDDDD

jos satu lappi juontais tota - pienes sieväs - ohjelman suosio ois taattu. mä ainakin kattosin. toimis varmasti paremmin kuin se heikoin lenkki...
Avatar
#29 • • dixoff Guest
Tulee tätä lukiessa vähän skitsofreeninen olo, kun toisaalta harmittaa etten omista telkkaria, mutta toisaalta olen (samasta syystä) onnellisempi siitä kuin koskaan... :panic:
Avatar
#30 • • :t:c: : : Guest

Eniten mua huvittaa tässä replyketjussa se, miten helsinkiläiset suojelevat Punavuortaan. Mikä tekee ko. alueesta "aidomman" kuin esim. Kerava?



Vastataan ny vaik ei ehkä pitäis :D Mut ehkä se, et sinne kuitenkin keskittyi _oikeesti_ hyviä ja legendaarisia mestoja. Paskemmat moduuliyrittäjät loisti poissaolollaan vallan. Eihän se nyt enää niin kova ole ku aikoinaan, mut kuitenkin. Keravasta ei kyl voi sanoo samaa ;) aitoudesta en tiedä, mesta kun mesta...

TJEU: Kerma, Soda, Rose Garden, Oujee, Åbo, Jump Inn, We Got Beef, Blue Room, Tori, Bar 9, Tapasta, Lost & Found, Mocambo, UMO Jazz House ja ties mitä.. Kaikki sellasia mestoja mistä ei ole kuin hyviä muistoja.
Avatar
#31 • • pie Guest
En oo jaksoakaan nähnyt, mutta pitää ilmeisesti joskus katsoa kun näin paljon on keskustelua tullut. Paikan nimi on kyllä täysin perseestä. Mikä v**un CAFE, eikös niiden pitänyt ns. yökerhoa perustaa. Tuskinpa tuollaiselle ravintolalle kysyntää on.. ja W nimessä näyttää witun ärsyttävälle.
Avatar
#32 • • Tapi T Guest
Noh, kaverit! Kukas oli ks. bileissä? Nimimerkki "djfuse" kertoi aiemmin, että mestassa ollaan soitettu välillä ok settiä - pitääkö tämä paikkansa? :D

Ja koska "bileet" olivat eilen, niin heivataan tää Past Eventsin puolelle.
Avatar
#33 • • djfuse Guest
Morjensta.Tästä punawuoresta on nyt syystäkin paljon melua foorumeilla.Eilisestä alkaen saamme jo kohtalaisen suurella osuudella vastata itse tulevista tapahtumista.Sain tuossa fiksun mailin eräältä henkilöltä.Hän suositteli että punavuoren alakerran bileitten järkkääminen annettaisiin alueen promoottoreille.Olin itse aktiivinen birdien kävijä ja haluaisin että linjaus olisi edes lähelle sitä mitä se oli silloin.Itse vastustan loppuun saakka jotain rokkabilli menoa yms mutta jos populaa ei saada kohta paikalle niin joku nokkela varmaan keksii että nyt skeidaa soimaan.Olisin kiitollinen jos saisin teiltä nyt vähän apua että saatais muutama hyvä tapahtuma järkättyä ja näin vakuutettua konemusiikin jatkamista siellä.

Laittakaa infoa/ehdotuksia/tarjouksia.
Mun maili on tässä kisassa
[email protected]z
Avatar
#34 • • JussiS Guest

Morjensta.Tästä punawuoresta on nyt syystäkin paljon melua foorumeilla.Eilisestä alkaen saamme jo kohtalaisen suurella osuudella vastata itse tulevista tapahtumista.Sain tuossa fiksun mailin eräältä henkilöltä.Hän suositteli että punavuoren alakerran bileitten järkkääminen annettaisiin alueen promoottoreille.Olin itse aktiivinen birdien kävijä ja haluaisin että linjaus olisi edes lähelle sitä mitä se oli silloin.Itse vastustan loppuun saakka jotain rokkabilli menoa yms mutta jos populaa ei saada kohta paikalle niin joku nokkela varmaan keksii että nyt skeidaa soimaan.Olisin kiitollinen jos saisin teiltä nyt vähän apua että saatais muutama hyvä tapahtuma järkättyä ja näin vakuutettua konemusiikin jatkamista siellä.

Laittakaa infoa/ehdotuksia/tarjouksia.
Mun maili on tässä kisassa
[email protected]z


Eikös siel soi tällä hetkellä listahittejä?

Mitäs helwettiä me siellä tehtäis niitä kuuntelemassa, jos me haluttais sinne jotain wanhaa birdietä vastaavaa? Kantsis ehkä tehdä selwäks noille kanssakilpailijoille, että stadissa (ja koko suomessa) on ihan tarpeeks noita perusbaarijuottoloita, joissa soi samat nrj-hitit illasta toiseen, ja kokeilla ihan rohkeesti jotain erilaista. Olkoonkin sit waikka rockabillyä tai monoteknoa.

Tosin, ei mua kiinnosta kyl wittuakaan, kun en oo ees stadilainen, ja muutenkin toi ohjelma on ihan hanurista.
Avatar
#35 • • timo-D Guest
Noni, ei muuta ku subin ja sedun rahaa palaan.. Keikalle prodigy ja ilmasta viinaa kaikille. Ei luulis kisaajia rahankäyttö kuitenkaan huolettavan, ku ei oo omat rahat kiinni. Mut taitaa olla niin, että noista asioista päättää joku muu kuin kilpailijat...
Avatar
#36 • • JussiS Guest
Joo jotenkin luulis et tollaseen mestaan pitäis hommata soittaan joku jonka jengi ihan oikeesti tietää.

Kuin moni perus studio54-kävijä tietää kuka on Mickey D, tai tulee kuuntelemaan Mickey D:n soittavan?
Avatar
#37 • • SnoXn Guest

Joo jotenkin luulis et tollaseen mestaan pitäis hommata soittaan joku jonka jengi ihan oikeesti tietää.

Kuin moni perus studio54-kävijä tietää kuka on Mickey D, tai tulee kuuntelemaan Mickey D:n soittavan?


No kuinka moni "studio54-kävijä" yleensäkään tulee baariin kuuntelemaan jotaki dj:tä?
Avatar
#38 • • :t:c: : : Guest

Joo jotenkin luulis et tollaseen mestaan pitäis hommata soittaan joku jonka jengi ihan oikeesti tietää.

Kuin moni perus studio54-kävijä tietää kuka on Mickey D, tai tulee kuuntelemaan Mickey D:n soittavan?


No kuinka moni "studio54-kävijä" yleensäkään tulee baariin kuuntelemaan jotaki dj:tä?



Kuinka moni yleensäkään haluaa baariinsa jotain studio54-kävijöitä?
Avatar
#39 • • miinus Guest

Joo jotenkin luulis et tollaseen mestaan pitäis hommata soittaan joku jonka jengi ihan oikeesti tietää.

Kuin moni perus studio54-kävijä tietää kuka on Mickey D, tai tulee kuuntelemaan Mickey D:n soittavan?


No kuinka moni "studio54-kävijä" yleensäkään tulee baariin kuuntelemaan jotaki dj:tä?



Kuinka moni yleensäkään haluaa baariinsa jotain studio54-kävijöitä?



phuahhahahahaa!
Avatar
#40 • • juhokusti Guest
jesh. jengi ei kyllä anna armoa, mutta vittuako sitä jakelemaankaan. sääliks ei käy edes ohjelman tuottajaa. toivottavasti tämä foorumikeskustelu ei poikene ohjelmalle yhtään enempää katsojia kuin sillä nyt on ja se on käsittääkseni kaukana tavoitteista. nainsitatuotantoyhtionrahojapoltellaan.com. hyvähyvä!