The Prodigy@Helsingin jäähalli 22.10.

26 posts, 2 pages, 4,776 views

#21 • • Individual Guest

Vielä pidempi miinus tosiaan järjestelyistä, jotka olivat paskimmat koskaan, missään!!

No huh, onpas väite.

No okei muute ei valittamista mut henkilökuntaa ois saanu varata HUOMATTAVASTI enemmän. Eka jonotat puol tuntii sisään, sit tunnin narikkaan sit taas puol tuntii bissee. Ja keikan jälkeen taas tunnin narikkaan.Hohhoijaa, kyllä tollane panee vitutaa aika huolella!

Mä en kyl jonottanut juur mihinkään. En sisälle, en narikkaan tullessa, en narikkaan poislähtiessä, bissee sai parissa minuutissa ja kusellekin pääsi heti. :D

edit: Mutta joo toki mä tulin paikalle jo ennenkuin ovet aukesivat ja kun Proteus aloitti, olin ehtinyt jo kiskoa hyvin bisseä, että sinällään noi narikkasekoilut yms. eivät paljoa koskettaneet, mutta ei kaikilla todellakaan ollut mahdollista juuri tuohon aikaan jo olla mestoilla ja jos narikka täyttyy ennenkuin bileet kerkee kunnolla alkaa ja sitten porukka joutuu jonottamaan jotain hätäratkaisuja on se todella perseestä ja siitä narikasta vastuussa oleville pitkä miinus.

En tiedä sitten miten olivat laskeneet väkimäärän, vai olettivatko, että istumapaikkalaiset vie automaattisesti takit katsomoon, en tiedä. Kylhän se hieman oudolta vaikutti, koska ellen ihan väärin muista, esitin ulko-ovella vain pääsylipun, laukkua tai ukkoa muuten ei edes kollattu mitenkään. Tai noh, ainakaan mitään body check:iä ei ollut. Ja kyl mä, myöntää täytyy katselin itsekin sitä narikan kokoa ja narikkahenkilökunnan määrää, että mitähän tuosta tulee.
#22 • • Micci Guest

Eka jonotat puol tuntii sisään, sit tunnin narikkaan sit taas puol tuntii bissee. Ja keikan jälkeen taas tunnin narikkaan.Hohhoijaa, kyllä tollane panee vitutaa aika huolella!

Mä en kyl jonottanut juur mihinkään. En sisälle, en narikkaan tullessa, en narikkaan poislähtiessä, bissee sai parissa minuutissa ja kusellekin pääsi heti. :D

Mulla sama homma. 2100 sisään jonottamatta, rotsi sylissä=ei narikkaa, kaljaakin sain ilman jonoja.. Oltiin vissiin eri kemuissa ku sixtus.

Prodigy= :hearts:

p.s. on hieman hakusessa tää quottaaminen :)
#23 • • sixtus Guest

Mulla sama homma. 2100 sisään jonottamatta, rotsi sylissä=ei narikkaa, kaljaakin sain ilman jonoja.. Oltiin vissiin eri kemuissa ku sixtus.

No missäs te sitte olitte, mä oli ainakin jäähallilla :D ja nii oli aika vitun moni muukin "kohtalotoveri". Tuskin olen ainoa, jolle em. asioista jäi vähän enemmänkin hampaankoloon, sen verran paljon purnausta hallilla kuulin.

Mut ei noi missään nimessä onnistunut pilaamaan hienoja bileitä, Prodigy oli vaan niin lux!
#24 • • firestarter Guest
Keikan helmiä olivat ehdottamasti 'Spitfire (05 edit)' ja 'Out of Space'! Muutenkin prodigy heitti energisen setin.

Ainoa asia mikä tökki oli keikkapaikka. Karu Jäähalli tuntui auttamattoman pieneltä tilalta Prodigyn kokoiselle suuruudelle. Tosin sekin oli about puolityhjä..

On maailma muuttunut kun bändi jonka kaksi viimeisintä levyä ovat kummatkin menneet suoraan ykköseksi brittilistalla, ei pysty enää täyttämään edes Jäähallia suomessa? Siitä kai ei voi syyttä kuin sitä, että meillä on nykyään joku vitun MTV Finland, jonka ansiosta suurin osa jengistä kuuntelee pelkkää paskaa. Toisin oli vielä 90-luvun alkupuoliskolla, kun oli MTV Europe.
#25 • • Individual Guest

Keikan helmiä olivat ehdottamasti 'Spitfire (05 edit)' On maailma muuttunut kun bändi jonka kaksi viimeisintä levyä ovat kummatkin menneet suoraan ykköseksi brittilistalla, ei pysty enää täyttämään edes Jäähallia suomessa? Siitä kai ei voi syyttä kuin sitä, että meillä on nykyään joku vitun MTV Finland, jonka ansiosta suurin osa jengistä kuuntelee pelkkää paskaa. Toisin oli vielä 90-luvun alkupuoliskolla, kun oli MTV Europe.

:D No se MTV Finland nyt on Suomessa ollut vasta niin vähän aikaa ( olisko muutama hassu kuukausi ), että en nyt sitä lähtisi syyttämään siitä, ettei The Prodigy myy. Ja mitä tuohon konemusiikkiin muuten tulee, niin tuskin se Suomessa on koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan kuin pienten piirien harrastus. Eihän tässä maassa saa 3000 konemusadiggaria saman katon alle kuin hyvin harvoin.

Vaikka viimeisimmät levyt olisivatkin Briteissä myyneet, niin IMO Suomessa ne eivät ole enää herättäneet samanlaisia intohimoja tai hypea kuin Music for the Jilted Generation tai The Fat of the land. Jos monille oli epäselvää vielä keikan kynnykselläkin, että ketähän bändissä nyt soittaa ja esiintyköhän Keith, niin ei ole ihme, ettei bändi välttämättä aiheuttanut suurta ryntäystä lippuluukulle ja pitää muistaa myös, että samana viikonloppuna Suomessa oli Armada night Armin van Buureineineen ja Infected Mushroom, jotka varmasti pakottivat ihmiset valikoimaan minne menee ja mihin rahat riittää. Toki Kraftwerk reilu vuosi aiemmin veti samaan paikkaan paljon enemmän porukkaa.
#26 • • H_Lecter Guest

On maailma muuttunut kun bändi jonka kaksi viimeisintä levyä ovat kummatkin menneet suoraan ykköseksi brittilistalla, ei pysty enää täyttämään edes Jäähallia suomessa? Siitä kai ei voi syyttä kuin sitä, että meillä on nykyään joku vitun MTV Finland, jonka ansiosta suurin osa jengistä kuuntelee pelkkää paskaa. Toisin oli vielä 90-luvun alkupuoliskolla, kun oli MTV Europe.

En ollut paikan päällä, mutta lukiessa palautetta keikasta tämä kolahti pahasti silmään. Oiskohan kenties syynä ko. bändin paskaksi mennyt tuotanto?? Itseäni alkoi oksettamaan jo fat of the land (ainoastaan poislukien smack my bitch up). Experience ja mftjg oli erittäin kovia, ja jos tuotanto olis pysynyt yhtä hyvänä, niin mielenkiinto ko. bändiä kohtaan ei olis lopahtanut. Nykyistä matskua en ole kuullut, eikä ole edes motivaatiota käydä kuuntelemassa. Sehän tais olla nimenomaan firestarter joka mtv:llä alkoi ensimmäisenä eniten pyörimään ;-). Melko pohjanoteeraus jo sekin biisi videoineen.