Vielä pidempi miinus tosiaan järjestelyistä, jotka olivat paskimmat koskaan, missään!!
No huh, onpas väite.
No okei muute ei valittamista mut henkilökuntaa ois saanu varata HUOMATTAVASTI enemmän. Eka jonotat puol tuntii sisään, sit tunnin narikkaan sit taas puol tuntii bissee. Ja keikan jälkeen taas tunnin narikkaan.Hohhoijaa, kyllä tollane panee vitutaa aika huolella!
Mä en kyl jonottanut juur mihinkään. En sisälle, en narikkaan tullessa, en narikkaan poislähtiessä, bissee sai parissa minuutissa ja kusellekin pääsi heti. :D
edit: Mutta joo toki mä tulin paikalle jo ennenkuin ovet aukesivat ja kun Proteus aloitti, olin ehtinyt jo kiskoa hyvin bisseä, että sinällään noi narikkasekoilut yms. eivät paljoa koskettaneet, mutta ei kaikilla todellakaan ollut mahdollista juuri tuohon aikaan jo olla mestoilla ja jos narikka täyttyy ennenkuin bileet kerkee kunnolla alkaa ja sitten porukka joutuu jonottamaan jotain hätäratkaisuja on se todella perseestä ja siitä narikasta vastuussa oleville pitkä miinus.
En tiedä sitten miten olivat laskeneet väkimäärän, vai olettivatko, että istumapaikkalaiset vie automaattisesti takit katsomoon, en tiedä. Kylhän se hieman oudolta vaikutti, koska ellen ihan väärin muista, esitin ulko-ovella vain pääsylipun, laukkua tai ukkoa muuten ei edes kollattu mitenkään. Tai noh, ainakaan mitään body check:iä ei ollut. Ja kyl mä, myöntää täytyy katselin itsekin sitä narikan kokoa ja narikkahenkilökunnan määrää, että mitähän tuosta tulee.