Club Fantasy - Full of Surprises

11 posts, 1 page, 1,732 views

Avatar
#1 • • Edited zAo Guest
Oli mainiota :) Lähes tulkoon samat fiilikset kuin
Hämeenlinnan aikaisissa Fantasyissä :)
Fiksumpia kommentteja ja valokuvia myöhemmin.

Kiitoksia!
Avatar
#2 • • Bio Guest
Oli kyl todella hieno ilta. Paikka oli mahtava, hieman sellast hallimeininkiä.. musiikki kuulosti upealta siellä. Valot oli tosiaan yksinkertaisuudessaan upeat ja toimi savun kanssa hyvin. Tykkäsin eniten Jussin setistä, tuli jammailtuu oikein kunnolla. Jan Johnstonin keikkaa oli hauska katsoa kun aikuiset miehet kurotti käsiä ja toivoi edes pientä kosketusta.. iihkuu, mä ikinä pese tätä kättä :D Tuttuja oli paljon ja sellasia joita ei ollu vähään aikaan nähny bileissä. Hienoa myös et Helsingistä porukkaa oli tullu bilettää :)

Hienoa et sai ruokaa myös, tuli ite vedettyy makkaraa naamaan.
Että suuri kiitos Fantasyjen porukoille bileistä, Defalle kiitos bussimatkan järjestyksestä ja kaikille tutuille seurasta.

Ja kiitos sille kivalle tytölle joka löysi mun kännykän bussista, ei pysyny kunnolla känny mun verskojen taskussa.
Avatar
#3 • • Kosmonaut Guest
Oli hiton kivaa, paikka oli todella hieno ja porukkaakin oli ihan hyvin..illan ykkönen oli luonnollisesti Johnston, ei hitto sitä tunnelmaa kun Skydive alkoi soimaan :heart: Dash Ultran setistä jäi parhaiten mieleen BT - Mercury & Solace ja Stoneproof - Everything's Not You, Unicornin setistä loistava lopetus Pappa & Gilbey - Skindeep, Jussin setistä Chakra - Love Shines Through ja imo illan parhaan setin heittäneestä Sebin setistä ekat 3-4 biisiä, niiden nimet jos vielä sais? ..Grace - Not Over Yet oli kans kova encore :)

Jaa niin ja iso kiitos Nennalle siitä nimmarista :happyroll:
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Oli kyllä hemmetin kiva ilta.

Dash Ultra oli illan paras DJ ja Jan Johnstonille vois antaa. Skydive laittoi kyllä kaikki karvat ja paikat pystyyn.

Omaa settiä tulee ehkä jakoon jos jotain kiinnostaa.
Avatar
#5 • • Thunderbird Guest
Voi vitsi, oli tosi kivaa! =)

Oli ihana nähdä kaikkia kavereita joihin ei ollut törmännyt pitkiin pitkiin aikoihin!!!! Esim ZZ, Miko ja Tomi tulitte ihku yllärinä :hearts:
Myös Hesan suunnalta oli kiva nähdä kavereita ja tietty kaikki Turun suunnalta lähteneet myös!

Tuli kyllä pääosin pyörittyä bileissä ulkosalla kavereiden kanssa jutustellen, joten meni pikkasen setit ohi ... :scared: ... mutta siltä osin kun sisällä olin niin tuli oikein kivaa soundia! Tanssahdeltuakin tuli mutta aivan liian vähän. ...niin ja sit JussiS soitti mun biisin <3

Paikka oli tosi kiva, hallimeininkiä vanhaan malliin. Niinkun tossa jo aikasemmin mainittiin niin Hämeenlinnan tunnelma palas munkin mieleen.

Defalle kiitos bussisysteemeistä! :)

...Niin ja olikos se Dash Ultra soittamassa vaiko ei kun siitä tuli väittelyä? Mä kovasti uskallan sanoa että joo, mut muutamat olivat erimieltä...???
Avatar
#6 • • JussiS Guest

...Niin ja olikos se Dash Ultra soittamassa vaiko ei kun siitä tuli väittelyä? Mä kovasti uskallan sanoa että joo, mut muutamat olivat erimieltä...???


Joo, Dash oli kyl soittamas, hiukkasen myöhässä tais aloittaa mutta ehti kuitenkin :)
Avatar
#7 • • Lank Guest
Mukavat fantasyt kaikenkaikkiaan, kaikki oli kohtuullisesti kohdallaan.
Bussissa oli kivaa, kiitos Defalle. Paikanpäällä oli myös kivaa, kiitos
fantasyn porukalle, soittajille jne. =)

Illan aikana tuli hyvää shittiä monilta mutta sebi oli kyllä paras vaikka
soittamista vaikeutettiinkin kun neulat pomppivat yleisön tahdissa.

pari kuvaa: http://www.djlank.com/kuva_galleria/fantasy_270805
Avatar
#9 • • Tapi T Guest
Olipas mukavaa, että joku tunnettu organisaatio jaksoi järkätä pitkästä aikaa hieman erilaisen tapahtuman nuhruisten yökerhojen ulkopuolella.

Fantasy-posse oli löytänyt mahtavan tilan, joten puitteet bileille olivat erittäin hyvät. Miljöö ja itse biletilan toteutus henkivät mukavasti UG-meininkiä, jota tukivat kohtuullisen karsittu setup ja vähäinen määrä tekniikkaa. Miinukset valomiehelle, joka oli jatkuvasti myöhässä ja muutenkin aika hukassa ohjelmiensa kanssa. Moitteita myös narikan ja lämmittimien puuttumisesta.

PA oli säädetty hyvin ja se soi todella hankalassa tilassa tasapainoisesti, tosin ajoittain varsinkin Jussin setin aikana bassoa oli hieman liikaa. Äänenpaineet pysyivät inhimillisenä, mutta tasot heittelivät illan mittaan mielestäni häiritsevästi.

Musiikki oli koko illan ajan erinomaista - illan parhaista seteistä vastasivat Dash Ultra ja Unicorn. Jan Johnston oli mielestäni aika turha buukkaus, sillä jokainen tiesi hänen laulamansa biisit jo etukäteen, eikä esiintymisessä ollut mitään uutta verrattuna parin vuoden takaiseen Devotion-possen Celebration Generation-tapahtumaa. Mielestäni ilta oltaisiin voitu viedä läpi ihan kotimaisin voimin laadun tai mielenkiinnon kärsimättä.

Joka tapauksessa järkkääjille propsit bileistä ja Tomalle bussimatkan järjestelyistä. Mulla oli ihan helvetin hauskaa!
Avatar
#10 • • zAo Guest
Kuvia tapahtumasta täällä :cool:

Kiitoksia Fantasy posselle mainioista bileistä! Oli lähes yhtä kivaa
kuin aikoinaan Focuksessa, jossa multa on parhaimmat muistot
Fantasysta. Paikka oli varsin erikoinen, mutta toimi kyllä hyvin, kun
oli viitsitty panostaa. UG fiilis sopi todella hyvin.

Kaikki DJ:t olivat loistavia, mutta ehkä se Jan Johnston oli lievästi
kulunut juttu, vaikka ihan hauskaa kyllä ihmisillä silloin oli :)

Mut oli parasta :heart: