Umek ei tullut, ja that's it. Tarvitseeko asiasta käydä vielä jotain turhaa paskanjauhantaa???
56 posts, 3 pages, 6,560 views
Tarvitseeko asiasta käydä vielä jotain turhaa paskanjauhantaa???
Niin, ehkä pitäisi sitten alkaa kirjoittamaan: "Jos mä mun vajaavaisilla tiedoilla satun oikein muistamaan, niin ehkä voi olla mahdollisuus että x tapahtuma saattoi saada positiivisen tuloksen. Toki en voi olla tästä varma, mutta tälläinen mielikuva mulle on jäänyt".
Tarvitseeko asiasta käydä vielä jotain turhaa paskanjauhantaa???
Siis voi kauheeta, nyt ne keskustelee keskustelufoorumilla :eek: OMG!!!
edit: Mielestäni nettifoorumeille ominainen amatöörien suorittama spekulointi, jota väistämättä tulkitaan myös totuutena, ei ole ylipäätään välttämättä aina kovin rakentavaa kokonaisuuden kannalta. Omalta osaltani päätän paskanjauhannan täältä tähän :)
edit2: Siis "amatöörien" nimenomaan erotuksena ammattilaisista ja aktiivitoimijoista, jotka näitä tapahtumia järjestävät.
Niin, ehkä ei pitäisi ainakaan alkaa ulkopuolisena esittämään huhupuheita tai mielikuviinsa, korkeintaan vajavaisiin tietoihin perustuvia arvailujaan "promoottoreilta kuultuina" faktoina. Sellainen on paitsi harhaanjohtavaa, mutta myös asettaa kertojansa motiivit hieman kyseenalaiseen valoon.
edit: Mielestäni nettifoorumeille ominainen amatöörien suorittama spekulointi, jota väistämättä tulkitaan myös totuutena, ei ole ylipäätään välttämättä aina kovin rakentavaa kokonaisuuden kannalta. Omalta osaltani päätän paskanjauhannan täältä tähän :)
tarkennusta mjösöö - miks jauhaa turhaa PASKAA foorumeilla. Keskustelu on okei mutta turha jauhaminen tyyliin miks umekilla oli likaset kalsarit ku se ei tullut / miks kemuja ei pidetty ni on perseestä.
Keisi o harmittava mut no can do ja end of story.
Edellisen kerran oon kuulunut järjestävänä osapuolena organsaatioon vuonna 01 (vai olisko ollut 02, ei voi muistaa)
Edellisen kerran oon kuulunut järjestävänä osapuolena organsaatioon vuonna 01 (vai olisko ollut 02, ei voi muistaa)
Kyl mä olen sun kanssa ollut järjestelemässä kemuja vuonna 03 (ja oli muuten Erkkokin tavallaan). =)
Kirjoitin Promoters -osioon sinne pääseville hieman faktoja aiheesta.
Noin muuten techantium oli loistava esimerkki teknotapahtumusta joka kannatti. Ulkomaisia nimiä, hyvä markkinointi monipuolisesti ja venue joka toimi noille bileille. Edelleen varsin hatunnoston arvoinen suoritus :)
Hullujen touhua tuo tapahtumienjärjestäminen - kannattaa lopettaa ajoissa. Huomattavasti mielyttävämpää polttaa rahat baarissa tai vaikkapa design-keittiöveitsiin ja hifi-laitteisiin ;)
<clip>
Mut hatunnosto niille jotka tapahtumia järjestää. Ei oo helppoa :)
</clip>