Kiitos Darude! (15.7. @ Studio 51)

7 posts, 1 page, 1,169 views

Avatar
#1 • • Edited Zilla Guest
Mahtava keikka, setti oli todella helmi!

Ps. Onnittelut! :)
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
Daruden keikkakalenterin mukaan hänellä oli eilen keikka Studio51:ssä, tässä on varmaan kyse siitä?

Voisitko editoida tapahtuman tarkemmat tiedot otsikkoon? :)
Avatar
#3 • • JLoud Guest
Kyllä vain.

Porukkaakin oli ihan pipona paikalla... :rolleyes:

Kiitos, että jaksoit soittaa niinkin suurelle yleisölle. Ite tykkäsin soundista! Harmi, että ei ole ollut mahdollisuuksia kuulla settejä enempää...

Promootio on ilmeisesti jäänyt kokonaan väliin... pisteet sille porukalle :mad:
Avatar
#4 • • Darude Guest
Hei, kiitos itsellenne! Tällä kertaa ei sit tarvinnu isoimpien muuvienkaan tekijän valittaa kyynärpäiden kolinasta :excellent:

Tehkää mulle ja itsellenne palvelus: Ensi viikolla sama aika sama piakka muistaakseni Dallas Superstars ja seuraavana Dj Tab (tai toisinpäin tai jotain, tsekatkaa jostain vaikka telepaattisesti :hah:).
Laittakaa korvan taakse ja sana kiertämään, jotta pojat sais soittaa täydelle lattialle.

Kiitos paikalle tulleille ja erityisen lämmin kiitos vierailleni!
Avatar
#5 • • pyralid Guest
Joo, aivan käsittämättömän hyvä setti, mutta missä oli kaikki ihmiset?! Noh ei se mitään, kyl mulle ainakin kelpas 5 eurolla lähestulkoon priva keikka. Eipähän ainakaan ollu liian ahdasta... Kiitos vielä Darudelle, että jaksoi soittaa noinkin pienellä yleisölle 2 tunnin setin. Harvinaista herkkua...
Ens viikolla sit sama paikka, sama aika Dallas Superstars! :)
Avatar
#6 • • JussiS Guest

Joo, aivan käsittämättömän hyvä setti, mutta missä oli kaikki ihmiset?! Noh ei se mitään, kyl mulle ainakin kelpas 5 eurolla lähestulkoon priva keikka. Eipähän ainakaan ollu liian ahdasta... Kiitos vielä Darudelle, että jaksoi soittaa noinkin pienellä yleisölle 2 tunnin setin. Harvinaista herkkua...
Ens viikolla sit sama paikka, sama aika Dallas Superstars! :)


?? Onks perjantai-illat studio 51:ssä tosiaan noin hiljaisia?
Avatar
#7 • • Zilla Guest

Joo, aivan käsittämättömän hyvä setti, mutta missä oli kaikki ihmiset?! Noh ei se mitään, kyl mulle ainakin kelpas 5 eurolla lähestulkoon priva keikka. Eipähän ainakaan ollu liian ahdasta... Kiitos vielä Darudelle, että jaksoi soittaa noinkin pienellä yleisölle 2 tunnin setin. Harvinaista herkkua...
Ens viikolla sit sama paikka, sama aika Dallas Superstars! :)


?? Onks perjantai-illat studio 51:ssä tosiaan noin hiljaisia?



Täytyy sanoa, että se yllätti, ettei porukkaa osunut edes vahingossa enempää paikalle. Eipä tosta keikastakaan nähnyt missään infoa. Nettisivut kertoi muutamalla sanalla, mutta olis odottanu, et vaiks "satunnaisia matkailijoita" olis ollut enemmän liikkeellä.

No, ei ollut tanssilattialla tungosta ja setti piti kyllä monot liikkeessä!