MADWAVE » ORGAN DONORS DEX 'N' FX, NUKLEUZ UK » TAMPERE

4 posts, 1 page, 775 views

Avatar
#1 • • trakkerterrorist Guest
:eek: :hah: :angry: :panic: :scared: :laugh: :heart: :heart: :heart:

:angry: Suututti kun kuuman ilman takia ja huonon hapen takia missasin Proteuksen keikan.

:hearts: Yläkerta oli viilea ja ihan kiva oli silti.

Jos vieläkin tuntuu siltä että kuka *ittu mä oon. Mä olin se mustavalkoinen muija, jolla roikku tanssiessa kaulaliina vyötäröllä.

Kiitän lisää tällästä.

Bwt. Unohdin kysellä sitä, pink my ride -lippua :(

Off topic:


Samalla tähän vielä kerran, Oli kyllä hauskaa kun joku meni kysyyn proteukselt: tunnekko ton leidin. Mä istuin, koitin pitää poikkani. (valittavasti siinä pyörineistä vain Dave X tunnen näölä)


:scared: :happyroll:
Avatar
#2 • • Tritium Guest
Tuli sitten ekaa kertaa katottua tampereen reivi meininki ja olihan bileissä hyvä meno ja tunnelma katossa. Porukkaa alkoi tosin olla vähän liikaa kys. paikkaan. Tanssilattialla ei oikeen ollu jalan sijaa ja savuu tuli paikoitellen vähän liikaa..

Mutta kaikesta huolimatta artisteilta hyvää musaa(pitkästä aikaa vanhempia hyviä biisejä sergein tarjoilemana :) )ja paljon kauniita naisia paikalla! :excellent:
Avatar
#3 • • Hexe Guest
Noniin. Teknohuoneen haltuunotto oli vakavasti otettu asia. Alakerrassa en käynyt kun narikassa, sen verran hyvää musiikkia tuli yläkerras.
Yläkerran ääni ei nyt ollut parhaasta päästä, mut Bennin "napoloitu" meininki ei voi kuulostaa huonolta missään. Parasta teknoa mitä olen bileissä kuullut. Squillace-Markantonio-Rino Cerrone-saundia, maistuu...Tuttuja plätyi paljon ja kivoja tuntemattomia raitoja.
Hegen ja Bennin b2b oli maistuvaa tavaraa myös.
Hegen setin alkupää oli hiukan liian löysää saundia teknopaukkeen jälkeen, mut loppupää alkoi maistumaan.
Sasha F:n setti oli aika mainiota "ilmeellä vedettyä" myllytystä, mikseriä kävi vaan sääliks siin veivaukses :)
Sashan settiä en kauaa voinut kuunnella kun alko melkeen elämäneliksiiri valumaan korvista volumen vaikutuksesta. En ole varma mut taisin jonkun varelan biisin bongata siinä, muuten ihan tuntematonta kamaa, ehkä hiukan liian rankkaa mun makuun mutta asenteella vedettyä.
Oli kiva tavata uusia ja vanhojakin tyyppejä siinä päätä nyökytellessä ja silleen.
Tällasta teknoa lisää bileisiin, tuntui toimivan oikeen hyvin tanssilattian kannalta.
Pakko mainita loistava pupu/possupipo ja Tampere saa erityismaininnan tytteleistään, oikeen somaa kansaa ja pyllyt pyörii :roll: Mii laik.
Ouver ja Aut... Kiitoksia
Avatar
#4 • • snt Guest
Alakerran jutut oli aika karmeeta alusta loppuun, ei uppoo mulle...
eli ei siitä sen enempää.

Mut yläkerrassa oli ihan kivaa;
Hegen ja Bennin setit oli kyllä oikein maistuvaa kamaa hyvinkin alusta loppuun.
Paljon tuttuja hyviä raitoja + pari uuttaa tuttavuutta.
Kyllä meitsille toimi hyvin...
Sashan setti oli kyllä vastapainona sit aika kuraa, ylipitchattua mitä lie klubihuttua...
En laske sitä teknoks ollenkaan...
thats it!!!

Pakko mainita loistava pupu/possupipo



:D

Nooh mut kivaa oli. Ja oli kiva törmätä Hexe. :)

editit: typojatypoja