ESP // 12.01.05 // VSA

25 posts, 2 pages, 3,606 views

#1 • • k1mm0 Guest
huh, olipa se safari. postsynttärihumalakin
oli aivan omaa luokkaansa tällä kertaa.

musiikki meni jotenkin ohi, koska se oli
aika hiljaisella. vähän niinkuin hississä.
#2 • • Matlåck Guest
Hauskaa oli jälleen kerran, tunnelma oli leppoisa ja oli mukava nähdä että alkuillasta niin autio tupa täyttyi yleisöstä illan edetessä. Musiikillinen anti jäi ehkä hieman edellisestä esp:stä ja varsinkin sanen setin loppupuolella volyymit oli aika matalalla. C-winter oli kyllä aika liekeissä siellä dekkien takana...
#3 • • kenth Guest
Hauskaa oli. Näyttikin siltä että oli enemmän jengiä kun viimeksi eikä pelkästään äijiä, mikä on hyvä. :) Matlåck oli iloinen yllätys, hyvin meni debyytti keikka alkuillasta. C.Winter oli liekeissä loppuillasta = "sture technoa" tuttuun tapaan, hyvä setti. Sanen setti oli sopivan chilliä ja Eeroville soitti ihan jees oldschool matskua. Oma setti olikin sit pikkasen sillisalaattia. Kuitenkin mukava ja onnistunut ilta.
#4 • • chip Guest

Hauskaa oli. Näyttikin siltä että oli enemmän jengiä kun viimeksi eikä pelkästään äijiä, mikä on hyvä. :) Matlåck oli iloinen yllätys, hyvin meni debyytti keikka alkuillasta. C.Winter oli liekeissä loppuillasta = "sture technoa" tuttuun tapaan, hyvä setti. Sanen setti oli sopivan chilliä ja Eeroville soitti ihan jees oldschool matskua. Oma setti olikin sit pikkasen sillisalaattia. Kuitenkin mukava ja onnistunut ilta.

Kuulostaa siltä että pubissa on ollu aivan hullu rave meininki! Mitä mä oon menettänyt nyt kun en tullu paikalle? Voi ei... :sad: :sad:
#5 • • Zakka Guest

Kuulostaa siltä että pubissa on ollu aivan hullu rave meininki! Mitä mä oon menettänyt nyt kun en tullu paikalle? Voi ei... :sad: :sad:

= homeperse! :)

Hienoa kuulla, että oli jengiä, vaikka osa opiskelijoista ei varmaan
vielä ole edes mestoilla?

Onko kellään kuvia?
#6 • • BetaFactory Guest
Matlåckin setti oli kyllä positiivinen yllätys. Jossain vaiheessa tuli myös yksi mahtava progehousempi/progetrancempi biisi, sitä en olisi voinut odottaa eilisestä tapahtumasta. Se biisi tosiaan "made my day". :) Kenthin setti oli myös kuuntelemisen arvoinen.
#7 • • Dzad Guest

Kuulostaa siltä että pubissa on ollu aivan hullu rave meininki!

Noo, ilta oli aika rauhallinen, niin kuin sen täytyy olla kun on juhlat pubissa (menin toki kotiin ennen kello kahtatoista).
Mutta kun ei mitään muuta enää tapahdu täällä Vaasassa on erittäin hienoa että meillä on ESP.
#8 • • mtd Guest
joitakin kuvia tästä ja edellisestä ESPistä tulee meltdownin sivuille kunhan kerkeää laittaa... Ensi kuussa sitten taas
#9 • • Neca Guest
oli kyllä kovin mukavaa :excellent:

Kuvia on jonkinverran, niitä kenties saadaan jonnekin esille piakkoin...

edit: kuten jyrki tuossa jo mainitsi :heart:
#10 • • Matlåck Guest

Jossain vaiheessa tuli myös yksi mahtava progehousempi/progetrancempi biisi, sitä en olisi voinut odottaa eilisestä tapahtumasta.

Siis ei kai toi ollut mun setissä? :eek: Sano ettei ollut, pliiiis!?!1

#11 • • k1mm0 Guest

Jossain vaiheessa tuli myös yksi mahtava progehousempi/progetrancempi biisi, sitä en olisi voinut odottaa eilisestä tapahtumasta.

sä vain toivot, että se olisi ollut sun setissä ;)
#12 • • BetaFactory Guest

It sure was. :) Ihan alussa, ennen Eeron settiä. Ja kyllä se biisi toi minulle trancefiilikset, ilman muuta. Sen pääriffi oli ilman muuta siihen tyyliin, ainakin IMHO. En muista paljon muuta siitä biisistä, ehkä se open haitsu oli 808-mallinen, ja ehkä aika iso osa muusta percussion-osastosta oli tr-808 saundeja. Siitä kai se biisi sai sen electro/techno-vaikutteet, koska ihan puhdas progebiisi ei muistaakseni ollut. Mikä mahtoi sen nimi olla??
#13 • • Matlåck Guest

sure was. :) Ihan alussa, ennen Eeron settiä.quote]

Siis tarkoitat varmaan lopussa, ennen eeron settiä? Tosta sun biisinkuvauksesta en tajunnut mitään. Mun setin viimeinen biisi oli Random Noise Generation: A better tomorrow (430West)....olisko se toi?
Ja se ei ole mitään progea tai trancea!! Ei saa sanoa niin.Muuten mä en pysty enää sitä soittamaan vaikka hyvä biisi olisikin.

#14 • • chip Guest

Mun setin viimeinen biisi oli Random Noise Generation: A better tomorrow (430West)....olisko se toi?
Ja se ei ole mitään progea tai trancea!! Ei saa sanoa niin.Muuten mä en pysty enää sitä soittamaan vaikka hyvä biisi olisikin.

= Puristi :)
#15 • • Båssanova Guest

Siis tarkoitat varmaan lopussa, ennen eeron settiä? Tosta sun biisinkuvauksesta en tajunnut mitään. Mun setin viimeinen biisi oli Random Noise Generation: A better tomorrow (430West)....olisko se toi?

Betafactory näköjään tekee tahallaan kiusaa. Mä en usko että sä suoraselkäisenä kaverina sortuisit progeen :)

Vähän sama juttu oli viime bileiden jälkimeiningeissä - BF väitti, että olisin soittanut setissäni yhden huonon biisin!!! Kuvittele, siis miten se olis edes mahdollista!?

Ei mitenkään. :cool:
#16 • • JimmyD Guest

En muista paljon muuta siitä biisistä, ehkä se open haitsu oli 808-mallinen, ja ehkä aika iso osa muusta percussion-osastosta oli tr-808 saundeja. Siitä kai se biisi sai sen electro/techno-vaikutteet, koska ihan puhdas progebiisi ei muistaakseni ollut. Mikä mahtoi sen nimi olla??

REPS! ettei vaan ollut 1/2 open hihat kakkosen dropilla tai slow four/two drop snadilla sleng teng iskuilla? mc202 ja pikkuvivahde sh-101, perkkarit ja basari polki nelosta komppi pysyi siinä 140 iskua. Menikö se näin :
HH| x-x-x-x-x-x-x-x-|x-x-x-x-x-x-x-x-|
SD|
o
|
o
|
BD| o
o
o---|o
o
|

:excellent:
#17 • • chip Guest

Betafactory näköjään tekee tahallaan kiusaa. Mä en usko että sä suoraselkäisenä kaverina sortuisit progeen :)

Vähän sama juttu oli viime bileiden jälkimeiningeissä - BF väitti, että olisin soittanut setissäni yhden huonon biisin!!! Kuvittele, siis miten se olis edes mahdollista!?

Ei mitenkään. :cool:

Sun koko settis oli täynnä huonoja biisejä! :)
#18 • • k1mm0 Guest

Menikö se näin :
HH| x-x-x-x-x-x-x-x-|x-x-x-x-x-x-x-x-|
SD|

o
|
o
|
BD| o
o
o---|o
o
|

ei... tuo se ei ainakaan ollut :laugh:
#19 • • Matlåck Guest
Ootta te aika hauskoja poikia.
#20 • • BetaFactory Guest
Heh, näköjään ei ole suositeltavaa kutsua electro/techno-friikkien soittamaa matskua progeksi tai tranceksi :). Onhan se kai vähän niin kuin Båssanova väittikin, mutta suokaa anteeksi, en voinut sitä vastustaa :D. Ja menihän noilla rumpupatterneilla väääääähän överiksi taas!! Mutta palataan asiaan: muistaakseni ei ollut aivan vika biisi. Picadilly Recordsin kautta pääsin kuuntelemaan eräätä lyhyttä pätkää siitä, ja kyllä muistan myös tuon housepainotteisen biisin (kammottava kitara!!). Ja-a, varmasti parasta siirtyä toiseen aiheeseen, muistini on näköjään aivan perseestä tällä hetkellä.

Båssar: olen edelleen sitä mieltä että se yksi biisi oli aika...hmm...¤%#¤%. :)