oli aivan omaa luokkaansa tällä kertaa.
musiikki meni jotenkin ohi, koska se oli
aika hiljaisella. vähän niinkuin hississä.
25 posts, 2 pages, 3,607 views
Hauskaa oli. Näyttikin siltä että oli enemmän jengiä kun viimeksi eikä pelkästään äijiä, mikä on hyvä. :) Matlåck oli iloinen yllätys, hyvin meni debyytti keikka alkuillasta. C.Winter oli liekeissä loppuillasta = "sture technoa" tuttuun tapaan, hyvä setti. Sanen setti oli sopivan chilliä ja Eeroville soitti ihan jees oldschool matskua. Oma setti olikin sit pikkasen sillisalaattia. Kuitenkin mukava ja onnistunut ilta.
Kuulostaa siltä että pubissa on ollu aivan hullu rave meininki! Mitä mä oon menettänyt nyt kun en tullu paikalle? Voi ei... :sad: :sad:
Kuulostaa siltä että pubissa on ollu aivan hullu rave meininki!
Jossain vaiheessa tuli myös yksi mahtava progehousempi/progetrancempi biisi, sitä en olisi voinut odottaa eilisestä tapahtumasta.
Siis ei kai toi ollut mun setissä? :eek: Sano ettei ollut, pliiiis!?!1
Jossain vaiheessa tuli myös yksi mahtava progehousempi/progetrancempi biisi, sitä en olisi voinut odottaa eilisestä tapahtumasta.
sure was. :) Ihan alussa, ennen Eeron settiä.quote]
Siis tarkoitat varmaan lopussa, ennen eeron settiä? Tosta sun biisinkuvauksesta en tajunnut mitään. Mun setin viimeinen biisi oli Random Noise Generation: A better tomorrow (430West)....olisko se toi?
Ja se ei ole mitään progea tai trancea!! Ei saa sanoa niin.Muuten mä en pysty enää sitä soittamaan vaikka hyvä biisi olisikin.
Mun setin viimeinen biisi oli Random Noise Generation: A better tomorrow (430West)....olisko se toi?
Ja se ei ole mitään progea tai trancea!! Ei saa sanoa niin.Muuten mä en pysty enää sitä soittamaan vaikka hyvä biisi olisikin.
Siis tarkoitat varmaan lopussa, ennen eeron settiä? Tosta sun biisinkuvauksesta en tajunnut mitään. Mun setin viimeinen biisi oli Random Noise Generation: A better tomorrow (430West)....olisko se toi?
En muista paljon muuta siitä biisistä, ehkä se open haitsu oli 808-mallinen, ja ehkä aika iso osa muusta percussion-osastosta oli tr-808 saundeja. Siitä kai se biisi sai sen electro/techno-vaikutteet, koska ihan puhdas progebiisi ei muistaakseni ollut. Mikä mahtoi sen nimi olla??
Betafactory näköjään tekee tahallaan kiusaa. Mä en usko että sä suoraselkäisenä kaverina sortuisit progeen :)
Vähän sama juttu oli viime bileiden jälkimeiningeissä - BF väitti, että olisin soittanut setissäni yhden huonon biisin!!! Kuvittele, siis miten se olis edes mahdollista!?
Ei mitenkään. :cool:
Menikö se näin :
HH| x-x-x-x-x-x-x-x-|x-x-x-x-x-x-x-x-|
SD|
o
|
o
|
BD| o
o
o---|o
o