Oli loistava aloitus tälle vuodelle. Siinä kyllä suruliputukset unohtu, kun Kerri hyppäs puikkoihin ja alko sormet viuhumaan koskettimien päällä, huh. Mies oli kaiken sen kiteytymä, mistä mä tykkään, kun puhutaan housesta. Sanoihan hän itsekin illan olleen paras tapa aloittaa tämä vuosi.
Monta kertaa olen Kerrin ja monen muun jenkki staran kanssa soitellut ja kuullut heidän settejään ja niissä on kyllä sydän mukana ja pikkaisen eri enegia kuin monella `meistä` Moni voi katsoa peiliin ja miettiä mikä noilla jätkillä on kun ne vetää aina hyvät bileet, vaikka klassikoita lyödään kehiin ja kaikilla on varmasti samoja levyjä kaapissa mutta se miten ne esitetään ja miksataan sekä djn karisma vaikuttaa hoommaan enemmän kuin mikä hyvänsä muu asia.
Samaa mieltä. Noiden tyyppien naamasta näkee, millä fiiliksillä siellä kopissa seistään, suomalainen jöröily on ihan eri tasolla.
Kiitos vielä illasta Rose Gardenille ja sen iloisille asiakkaille sekä kiitos myös Hannalle, kun keräilit niitä tuoppeja mun ja monen muun jaloista pyörimästä varmasti toistakymmentä kappaletta.