illumination, 12.11, vaasa

19 posts, 1 page, 2,745 views

Avatar
#1 • • k1mm0 Guest
oli kyllä kivat juhlat.... en voi kiistää!

eka poliisin setti meni ohi ja suurin osa coldenscania
myös... mut poliisin toinen setti räjäytti huolella potin!

kyllä se fiercekin meni hieman ohi, mut ihan pätevän
teknohtavaa settiä sampaltakin tuli mitä sivukorvalla
kuulin.

jee :hah:
Avatar
#2 • • Edited BetaFactory Guest
Hienot bileet, ehkä kuitenkin jopa vähemmänkin porukkaa kuin edellisissä. Ei sittenkään tullut missattua yhtä biisiä, vaikka tultiin vähän 22:30 jälkeen, kun tuo poliisin eka setti alkoi vasta vähän ennen yhtätoista. Tasan klo. 23:08 (klassikko!!) setti oli päässyt täyteen vauhtiin. :) Poliisin toinen setti oli ehkä vielä parempi, mutta itse tykkäsin taas eniten Fiercen matskusta. Taisi tulla vähän Mark Gray:täkin...99,9! Goldenscanista sitten sen verran, että IMHO oli liian "jokapäiväistä" trancematskua, vaikka välillä tuli myös joitain helmiä. Yhteenvetona: mielenkiintoisimmat setit tarjosivat ilman muuta poliisi ja Fierce. Goldenscanin setistä olisi voitu karsia pois tunnin verran ja jakaa muille. :)
Avatar
#3 • • SamZa Guest
:cool: Oli tosi makeet billeet ja yhdyn kimmon kommenttiin, eli huuray Poliisi! \O/ Lisää tämmöisiä kyttiä bileisiin!! Alkuilta jäi vähän hämärään valitettavasti ja eli goldenscan oli varmaan hyvä mut ei kuulunut mun korviini. Fiercelle myös propsit hyvästä settistä, Mut kyl psyket vei illan voiton;) *wirn* Kuitenkin vierähti se Harmaa kivi sydämmeltä hetkeksi ja tää oli parasta, ainakin. 7.1 sit lopullisesti. Lisää tämmöisiä bileitä vaasaan ja lisää poliisia ja muita alan taitajia;)
Avatar
#4 • • anri Guest
Juup, olipa Vaasa-meininki. Alkuillan ravintola ammotti tyhjyyttä, vasta Goldenscanin aikaan jengiä alkoi valua enemmän sisään. No - ei se liikaa tunnelmaa päässyt latistamaan, sillä paikalla oli mukava joukko tuttuja, joita ei liikaa näe.
Goldenscanin setti oli hiukka vuorovaikutuksen hakemista, ei tainnu britti oikein haistaa oikein mitä Vaasa haluaa kuulla. Eipä silti, kyllä mä tanssilattiaa kulutin.
Poliisi korjasi mun mielestä illan potin, Fierceä en edes ehtinyt kuulemaan. Ikävä kyllä siskoni painostuksesta jouduin aikaisin kotiin nukkumaan.. Poistuin paikalta jo kahden aikoihin, eli taisi mulla paras meno jäädä näkemättä! (Illan opetus:"Älä ota siskoa kuskiksi!")
Avatar
#5 • • BetaFactory Guest
Jeps, ilman muuta poliisi taas Vaasaan soittamaan!! Tunnelma oli tanssilattialla ihan jees poliisin toisen setin aikana, joidenkin kohdalla ehkä vähän liiankin korkealla, heh. :D Vähän valitettavaa kun moni loppuillan väestä taisi missata poliisin ekan setin. Silloinkin olisi saanut olla tanssilattia täynnä ihmisiä, koska musiikki ei ollut muuta kuin namnam! Promoottorit: lisää psy:tä Vaasaan!
Avatar
#6 • • Johnny D Guest

Promoottorit: lisää psy:tä Vaasaan!



Tälle kommentille kannatusta! :happyroll:

Bileistä ei sen enempää, kun en köyhyttäni edes päässyt paikan päälle! :crybaby:
Avatar
#7 • • k1mm0 Guest

Tunnelma oli tanssilattialla ihan jees poliisin toisen setin aikana, joidenkin kohdalla ehkä vähän liiankin korkealla, heh. :D



ihan sopivasti sitä tunnelmaa siellä oli :hah:
Avatar
#8 • • SamZa Guest

Promoottorit: lisää psy:tä Vaasaan!



Tälle kommentille kannatusta! :happyroll:



.....RePlay! Kannatan!! :hah:
Avatar
#9 • • Mick J Guest

Promoottorit: lisää psy:tä Vaasaan!



Tälle kommentille kannatusta! :happyroll:



.....RePlay! Kannatan!! :hah:



Koska nyt sitä ei soinut kuin murto-osan illasta..? ;)
Avatar
#10 • • Johnny D Guest
Niin, psy-osasto on Vaasassa valitettavan harvoin esillä...
Avatar
#11 • • anri Guest

Niin, psy-osasto on Vaasassa valitettavan harvoin esillä...


Noniinno, onks se ny si muualla sen kummemmin esillä...
Ei sillä, sais olla enemmän, joka suunnassa! :) Ei muuta ku poijaat ja tytööt, pistätte itte vaan bileet pystyyn, narinat seis!!
Avatar
#12 • • *angelikA reD* Guest
mageet oli kemut. Ei haittaa vaikka goldenscan meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, sillä jumankauta juu nääs päivää ku alko fiilistä löytyä Poliisin pistäessä pillit ulvomaan toisen settinsä aikana! eihän sieltä tanssilattialta malttanut lähteä mihinkään! :hearts: :hearts:
kyllä pitää miekkonen saada toistekin vaasaan pyörittelemään. :D

mutta fiercelle myös kiits ja kummarus. *halauskos* ::p:

ja anri petskele minkä teit! seuraavalla kerralla mä sit köytän sut pyödän jalkaan, jos kemuista aletaan tehdä lähtöä kello kahden aikaan! ;) mä sua kuikuilin poliisin setin aikana, mut eipä vaa enää näkyny. oli kuitenkin kiva nähdä! :cool:

over and out.
*a*
Avatar
#13 • • k1mm0 Guest

... lisää psy:tä Vaasaan!



ja lisää jengiä vaasaan, joka sit kävisi niissä bileissä :scared:
Avatar
#14 • • BetaFactory Guest
Heh, se on sitten toissijainen asia. :) Jos klubit nyt ensinnäkin uskaltaisivat tuoda psy:tä Vaasaan, niin ehkä ne sitten myös jossain vaiheessa saisivat järjestettyä goa-kemuja. Se olisi vasta mageeta!

Sitten vielä jotain Goldenscanin setistä, jos sen sallitte. Ihmetyttää, mutta jostain syystä viime aikojen (melo.) trance-setit ovat kauhistuttavan usein olleet minulle pettymyksiä. Yksi poikkeus oli Tarsemin keikka viime kesän Redemptionissa (Vaasassa), se oli rautaa!
Avatar
#15 • • k1mm0 Guest

Heh, se on sitten toissijainen asia. :) Jos klubit nyt ensinnäkin uskaltaisivat tuoda psy:tä Vaasaan, niin ehkä ne sitten myös jossain vaiheessa saisivat järjestettyä goa-kemuja. Se olisi vasta mageeta!



nojoo... eihän täällä nytkään käy jengiä ns. vakiobileissäkään,
joten miksi luulet että joku marginaalinen psytrance vetäisi
enemmän jengiä? onpa sitten mageeta jos joku viisi naamaa
kuuntelee raflassa goaa ja dj:tä vituttaa... saman voi tehdä
kotonaankin.

entä mitä tarkoitat "goa-kemuilla"? goa on intiassa :scared:

Yksi poikkeus oli Tarsemin keikka viime kesän Redemptionissa (Vaasassa), se oli rautaa!



joo, tapsa oli ihan jees!

Ei muuta ku poijaat ja tytööt, pistätte itte vaan bileet pystyyn, narinat seis!!



nimenomaan.
Avatar
#16 • • chip Guest

Heh, se on sitten toissijainen asia. :) Jos klubit nyt ensinnäkin uskaltaisivat tuoda psy:tä Vaasaan, niin ehkä ne sitten myös jossain vaiheessa saisivat järjestettyä goa-kemuja. Se olisi vasta mageeta!



nojoo... eihän täällä nytkään käy jengiä ns. vakiobileissäkään,
joten miksi luulet että joku marginaalinen psytrance vetäisi
enemmän jengiä? onpa sitten mageeta jos joku viisi naamaa
kuuntelee raflassa goaa ja dj:tä vituttaa... saman voi tehdä
kotonaankin



olen täysin samaa mieltä kimmon kanssa tästä asiasta!
Avatar
#17 • • *angelikA reD* Guest

Heh, se on sitten toissijainen asia. :) Jos klubit nyt ensinnäkin uskaltaisivat tuoda psy:tä Vaasaan, niin ehkä ne sitten myös jossain vaiheessa saisivat järjestettyä goa-kemuja. Se olisi vasta mageeta!



nojoo... eihän täällä nytkään käy jengiä ns. vakiobileissäkään,
joten miksi luulet että joku marginaalinen psytrance vetäisi
enemmän jengiä? onpa sitten mageeta jos joku viisi naamaa
kuuntelee raflassa goaa ja dj:tä vituttaa... saman voi tehdä
kotonaankin



olen täysin samaa mieltä kimmon kanssa tästä asiasta!



niin myös minä! ai miten bileissäkävijät on toissijainen asia?
tyhjille seinillekö soittaminen on olennaista? kysyn vaan. :scared:
Avatar
#18 • • Johnny D Guest
Pelkät psykebileet (siis bileet, joissa soitetaan pelkkää psy/goa-osastoa) tuskin menestyisivät kovinkaan hyvin, mutta useammin kuin kerran, pari vuodessa voisi line-upissa olla ko. musatyylien edustajia.

[/b]
Avatar
#19 • • BetaFactory Guest
Siinä oli muuten hymiö lauseen jälkeen. Ja kuten olen ennenkin jossain vaiheessa todennut, unelmoida saa aina. Kyllä minäkin sen tajuan, että kun jopa kiksubileet vetävät liian vähän porukkaa täällä Vaasassa, niin psybileet olisivat tottakai aivan mahdottomia. Pointtini olis myös tuoda esiin, että ainakin minun mielestäni ei ole niin suurta väliä, onko nyt niissä vsa-bileissä 50 vai 100 kävijää. Vaasa on kuitenkin Vaasa. Niin "egoistisin mielin" minä siis lähden kemuihin... :)