mental reset @ klubi, turku, 13.9.

12 posts, 1 page, 1,762 views

Avatar
#1 • • RaisuSport Guest
piti lähteä töihin pirskeistä jo 22.30 kun porukkaa alkoi saapua. mero soitti hyvää jytää ja fiksu vekotin oli hauska, vapor piti seuraavana soittajana yllä mainiota linjaa. höhlä niiden puolesta jotka päättivät tulla bileisiin vasta myöhemmin ja missasivat nämä soittajat, höhlä minun puolestani kun jäin paitsi loppushowsta. varmasti maino ilta. lohdutan itseäni ajatuksella että ei ole krapulaa aamulla... :laugh:
Avatar
#2 • • Edited draft Guest
rasmus, ja ihana elektroninen livesetti sai mut laukeamaan mun housuihin. :eek: maksat sit mun pesulalaskun! m'kay?

ei muutkaan pahoja ollut! keskiviikko ja kaikki.

ensi kerralla vielä kovemmat väännöt!
Avatar
#3 • • nenna- Guest
..kovat kemut!..ei siinä mitään..saavuin senverran myöhässä et en kuullu Meroa ja Vaporia.. ..mut Rasmuksen ja Kaitsun ja Benin kuulin.. :hearts: ..Rasi prkl!..kuten jo aiemmin mainitsin..ei hassumpaa :heart:

..ja Kaitsu, linja piti..niinku sanoit..munakasta vääntöä! :king: ..myös Benn oli maukasta kuultavaa pitkästä aikaa!..go Tre! :excellent:

kiitokset +/- :)
Avatar
#4 • • JussiS Guest
Oli kyl kivaa tesnoo, Rasmus oli kova ja Kaitsu superstara :) Ehkä vähän liian kolinaa jo mun makuuni, vähän enemmän olis voinu tulla rullaavaa matskuu. Ehkä sit enskerral.

Musa oli ajoittain (Rasmuksen setin ainakin) aivan liian kovalla, meinasin tehdä täyskäännöksen heti pääsalin ovella, mutta vain oluenhimoni sai mut jäämään sillä hetkellä. Ollille sellanen vinkki kans, et jos useampikin ihminen valittaa liian kovasta äänestä, niin silloin sitä voi kyllä hieman käydä vetämässä alaspäin... Valomies oli kans asenteella "stroboo ja savuu" liikenteessä, mikä tietty sopii teknoon, mut alkaa mulle aiheuttaa tunnin jälkeen kyl jo huonovointisuutta ;) Hiukka rajaa sen strobon kanssa, siis. Totta on, että Klubin MACit on aivan liian heikkotehosia mihinkään, eli niillä ei valoshowta kyllä aikaiseksi saa.

Muuten kyl ihan vallankin mallikkaat bileet, jengiä tais olla lähemmäs sata jos lasketaan kaikki ilmaseks paikalle tulleet sun muut. Se on kuitenkin Turun keskiviikossa tosi hyvä saavutus.
Avatar
#5 • • cajwirman Guest
Hetken luulin olevani viidakossa, mutta sitten näin juksun ja olin taas turussa.

Oli hienoa soittaa juuri sitä mitä mieli teki, kiitos tanssijoille, lisää ensi kerralla(ja kovemalla äänellä).
Avatar
#6 • • rhedlund Guest
oli kyllä pirun lystiä. kiitti niille jotka jakso kuunnella setin. kiitti muille järkkäreille ja soittajille. kiitti karri ja seppo. kiitti kaikille! nyt tarvii vähän kyllä levätä :excellent:
Avatar
#7 • • dab Guest
Fidukovaa!

Oltiin tulossa kuuntelemaan tessnoa, ja sitähän kuultiin. Rasin setti potki äässiä ja Cai pääsi hyvin vauhtiin. Oikein sattui sytämeen lähteä jo yhden maissa kotiin.
Avatar
#8 • • erik Guest
tuliks rasmusta nauhalle?
Avatar
#9 • • Kalle Karvanen Guest
Hyvä meno keskiviikoksi. Porukkaakin oli aika kivasti. Tarjolla pelkkää asiaa eli teknoa. Paikan päällä ei kyllä tullut oltua hirveän kauaa tämän päivän velvollisuuksien takia, joten tuli kuultua ainoastaan hiukan Vaporin setistä, Rasmuksen live ja hiukan Caitsun setin alusta. Hyvää shittiä soittivat. Ajoittain oli tosiaan korvat hiukan koetuksella, varsinkin ylä-äänien kanssa.

Sitten pakollinen whinetys Rasmukselle: Äijällä tahmasi pfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiw!!!11!! Tiedät kyllä miksi :)
Avatar
#10 • • benn Guest
Huhheijaa :) Olipas kaket Mentalit, ylitti odotukset 100nolla. Vaikka keskiviikko olikin eikä mikään väenpaljous niin meni ehdottomasti omien keikkojen kärkikastiin. Kiitos turkulaisille yms. jotka jaksoitte heilua siellä lattialla. Erityismaininta Klubin Suomen mittakaavalla ihan jynkystä äänentoistosta ja erinomaisesta monitoroinnista, oli niinkuin pitikin :) Kiitos järjestäjille, da real meininki ;) Mental Monoja odotellen...
Avatar
#11 • • MrJii Guest
Loistavat bailut oli keskiviikosta huolimatta! Viimeinki pääsi kuuntelemaan Benniä livenä.. Oot mun superstara :D Ihan loistosetti taas kerran. Laittoko joku talteen?

Wirmanin soitantaa en ollu aikasemmin kuullu mutta kolahti tosi lujaa :) Sopivan rullaavaa settiä.

Rasin livessä oli ihan *itusti munaa. :angry:
Avatar
#12 • • trusti Guest
tykkäsin :hearts: