Roska@Vaasa 24.9.2004

5 posts, 1 page, 1,229 views

Avatar
#1 • • Edited frank Guest
Hoihjaa... Paskaa tuli todellakin koko tuutin täydeltä, paitsi siinä vaiheessa kun Turneri ja Perus-Mikko ja Kräbä tipautteli säädyllistä musiikkia. Siinä vaiheessa ihana ravintolanpitäjäkin jo tuli ojentamaan että:"Soittakaa ny saatanan vittu perkele sitä roskaa!"
Huhhuh, meitsi oli fiilareis, kaikki nuoret naiset mun seuruees oli kans fiilareis! Sanomattakin selvää et meitsi eli kuninkaiks diskon loppuun asti.
Avatar
#2 • • Mage Guest

Huhhuh, meitsi oli fiilareis, kaikki nuoret naiset mun seuruees oli kans fiilareis! Sanomattakin selvää et meitsi eli kuninkaiks diskon loppuun asti.



Hääh oliko sulla jotain naisia mukana siellä?

Huhujen mukaan myös ainakin osa mun seurueen naisista ja myös miehistä oli tunnelmas. Sokerihumala suklaasta tai jotain.

Tohtori Rantalainen kiittää loistavaa yleisöä sekä itsensä että aarresaaren sorminukketeatterin puolesta!
Avatar
#3 • • e-r0 Guest
suksee it vas! kepu maittoi ja laiva heilui. kiits kiits vaan asianomaisille :)


ps. kenthin "yks, kaks, yks, kaks" jumpparalli oli loistokas! hypnoottinen jopa.
Avatar
#4 • • crash Guest
sekavaa oli meininki, mutta niinpä tarkoituskin.

meikäläisen suurin piirtein selektio löytyy täältä. lisäksi tarjoiltiin muun muassa suomalaisia lastensatuja, turkkilaista kiksua, katuhaukkaa, macgyveria jne. piis.

vk.jpg
Avatar
#5 • • -=aave=- Guest
Jipii, tunnelma ainakin takahuoneessa oli loistokas. :happyroll:
Kiitos Villelle+kumppaneille etkoista, hubaa ainkin oli. :excellent:
Tuttujakin tuli taas tavattua, ja uusiin tutustuttua. :)
Soittotarjonta oli kyl melkoisen mielenkiintoinen.:eek:
Ja sorminukketeatteri oli illan hubaisinta antia. :roll:

Ps. kukas sen burnoutin voitti? :D :excellent: :D :roll: