diiva@turku pe 24.9.

7 posts, 1 page, 1,389 views

Avatar
#1 • • RaisuSport Guest
parin euron juotskit ja hyvä musiikki käänsi taas töppöset kohti diivaa jo kolmatta kertaa parin viikon sisään. veeraakin näki taas, teemunhan näen sitten ensi viikolla taas nokialla ;) aplodit diivassa soittaneille, törmäillään taas!

ps. kiitos jatkoista ja kyydeistä!
Avatar
#2 • • Laite Guest
Jee oli tosi kivaa \o/
Kaikkia kivoja ihmisiä ja todella loistavaa musaa! Oli kyllä ihan hirveän loistokas iltama, nyt on kyllä sit kauhea krapula.
Avatar
#3 • • Bio Guest
mekin eksyttiin tänne.. oli ihan jees.. liian kännissä olin, kuten aina
Avatar
#4 • • Aulis_G Guest
Sori jos tulee off-topiccia, mut tää koskee eilistä ( la 25.9 )

Tultiin mestoille ajoissa laite^:n ohjeiden mukaan jo ysin pintaan...
paikalla oli tuolloin enemmän henkilökuntaa kuin asiakkaita, mutta halpa juoma ja viihtyisä mesta miellytti kyllä. Kymmenen aikoihin paikalle tallusteli dj, joka katseli soittopöytää sen näköisenä ettei oikein ollut varma miten vehkeitä käytetään. Noh, cd-soitin oli ilmeisesti rikki ja kaverilla oli pelkkiä cd:itä mukana. Tilalle saatiin uusi ja musiikki pääsi valloilleen. Hetki siinä kuunneltiin vallan mukavata kevyttä ja leppoisaa housea ennen yläkertaan siirtymistä. Myöhemmin tultiin vielä käymään Diivan puolella ja meno olikin varsin miellyttävää, tupa täynnä ja kaiuttimista pauhasi oikein kivaa, rentoa housea.

Kaikin puolin siis mukavat kinkerit ja ennenkaikkea hienoa musiikkia!
näitä tapahtumia lisää, kiitos! :heart:


Ps. Terkkuja Diivan henkilökunnalle, konemusiikin ystävätkin voivat olla ihmisiä :) PLUR! ( tiskin takana ollut rokkia rakastava tarjoilija kehui "jonkun ihme deejiin tulevan soittamaan jotain paskaa" ). Ei se mitään, hyvät naurut sain ainakin... :)
Avatar
#5 • • Dj Vertigo Guest

Sori jos tulee off-topiccia, mut tää koskee eilistä ( la 25.9 )

Tultiin mestoille ajoissa laite^:n ohjeiden mukaan jo ysin pintaan...
paikalla oli tuolloin enemmän henkilökuntaa kuin asiakkaita, mutta halpa juoma ja viihtyisä mesta miellytti kyllä. Kymmenen aikoihin paikalle tallusteli dj, joka katseli soittopöytää sen näköisenä ettei oikein ollut varma miten vehkeitä käytetään. Noh, cd-soitin oli ilmeisesti rikki ja kaverilla oli pelkkiä cd:itä mukana. Tilalle saatiin uusi ja musiikki pääsi valloilleen. Hetki siinä kuunneltiin vallan mukavata kevyttä ja leppoisaa housea ennen yläkertaan siirtymistä. Myöhemmin tultiin vielä käymään Diivan puolella ja meno olikin varsin miellyttävää, tupa täynnä ja kaiuttimista pauhasi oikein kivaa, rentoa housea.

Kaikin puolin siis mukavat kinkerit ja ennenkaikkea hienoa musiikkia!
näitä tapahtumia lisää, kiitos! :heart:


Ps. Terkkuja Diivan henkilökunnalle, konemusiikin ystävätkin voivat olla ihmisiä :) PLUR! ( tiskin takana ollut rokkia rakastava tarjoilija kehui "jonkun ihme deejiin tulevan soittamaan jotain paskaa" ). Ei se mitään, hyvät naurut sain ainakin... :)



Kyllä - oli valitettavaa että cd soitin meni jostain mystisestä syystä rikki - tai on ollut reistaileva jonkun aikaa - Pe. se sitten taisi mennä niin että vain toinen pesä luki cd:itä. Olin hankkinut paikalle tuuraajan koska en itse päässyt, ja oletin että kaveri ketä tuuraa soittaa valtaosan vinyylejä. Mutta olen enivei pahoillani sattuneesta "kämmistä" ja esitän anteeksipyyntöni illan dj:lle informaatiokulun puutteesta - onneksi hommaa saatiin pienestä probleemasta huolimatta pelamaan kunnolla.
Avatar
#6 • • kink Guest
juu eli oltiin siellä lauantaina diskomassive porukan kanssa pyörittelemässä(minä+miqlo). Hauskaa oli. Pahoittelen sen Inner City platan himaan jäämistä:)
Avatar
#7 • • Miqlo Guest
Sattui onnekkaasti niin et tossa baarin takana oli tismalleen sama cd-soitin joten onneks säästyi hakemasta omat soittimet paikalle. Tosiaan toinen pesä ei auennut joten jonkin aikaa siinä oli :scared: ja ::shocked: ennenku pääs käyntiin. :)

Kiitos palautteesta! <3

//Miqlo
http://www.diskomassive.org