MegalokkiFest, lauantai @ Telakka, Tre

9 posts, 1 page, 1,294 views

Avatar
#1 • • Edited snt Guest
Aijjaijjjai ku oli taas kivat iltamat!
Alkuillan sade- ja ukkosnihkeilyistä huolimatta porukka löysi paikalle TODELLA kiitettävästi...
jopa loppuunmyyntiin asti! :O

Erittäin positiivisena jäi mieleen erityisesti Shufflen kummatkin setit ja Saken terassi-house-disco-
kesä-fiilistelyt terassin loppuvaiheilla.
Hyvää settiä alusta loppuun ja Telakka on paikkana kyllä hienoimpia mitä tiedän.
Kiitokset omasta puolestani osallistuneille, Telakalle, apureille, artisteille ja kanssajärjestäjille!

Ja kiitos!

[edit: kännitypot :) ]
Avatar
#2 • • djsakke Guest
Olipas mainiot bileet. illan saa oli tosiaan kauniin aurinkoinen ja terassilla oli kiva soitella. Oma soittolista on tuolla omassa topicissaan.

Ite diggailin Shufflen setista, kuten yleensakin. Mies osoitti taas olevansa suomen paras tekno-dj selektiollaan ja mikrometrin tarkalla miksauksella. Rozin live terassilla oli myos ihan mukavaa matskua. Harmi ettei jaksanut jaada kuuntelemaan Bennin settia, flunssa vei energiat.

Ainiin, ja tassa mun nakemys bileista valokuvina.

Ja viel kiitos pojat bileista!
Avatar
#3 • • benn Guest
Hyvät setit! :excellent:
Avatar
#4 • • Herman Prime Guest
Ihan mukavat hipat oli, pääsi ainakin soitteleen niitä biisejä, mitä ei ole saanut soitella missään muualla. Mun ja drS:n 75 kipaleen biisilista varmaan tulossa.

Plussaa:
+Jengi kysy heti klo 22 että voiko jorata täälläki, ja sit ne joras jotain ninja tunee ym.
+yleensäkin positiivinen meininki musan suhteen: kaikki kelpas
+telakka on tampereen paras

Ainoot miinuspuolet oli:
-ne hipit jotka sytytti nuotion dj-pöydän viereen
-se milfi joka koitti iskee mua
Avatar
#5 • • Shuffle Guest
jees, oli kyllä siistit kekkerit. telakan terassi on ihan kuninkaallinen paikka, harmi että vesisade vesitti ulkomenon aika pahasti. iltakarkelot olikin sitten myös väkimäärän puolesta kohdallaan. kummassakin oli kiva soittaa, yläkerran puolella alussa vaan hiukan tekniikka häiritsi, monitori napsui volan määrästä johtuen aika totaalisesti, mutta väinö sai hommat kuntoon ja sit mentiinkin kunnolla. :) hauska nähdä että teknokin saa porukkaa lattialle täälläkin vielä. ja kiitokset kehuista, kiva että maistui. :)
muista soittajista anvililla oli kivaa vanhatransea ja petrihän luonnollisesti rokkas. muut missasin, mikä harmittaa.
träkkilistan koitan postailla kun saan sen kaiveltua muistin sopukoista.
mutta, isot kiitokset järjestäjille ja kaikille paikalla. pian uusiks?
j
Avatar
#6 • • drS Guest
loppuunmyyminen oli melkoinen yllätys ja alakerrassa olikin hyvin tungosta lähes koko illan. Ionicsin live kestikin luultua pidempään, joten parit hitit tais jäädä soittamatta mutta mun ja HPn käsistälähtemiset löytyvät kanssa tuolta charts, lists & reviewsista.

SHEEP LIVE :hearts:

Plussaa:
+ hipit jotka sytytti nuotion, hienoa että jatkoille saatiin oma flamma!
+ milf joka koitti iskee jonia, perustelakkaa <3

Ainoot miinukset oli:
- jengi huus & joras alakerrassa vaik mä koitin soittaa mahdollisimaan taiteellista ja häröö musaa!
- vähän negatiivinen suhtautuminen musaan, edes salt 'n pepa ei kelvannut!
- telakka on tampereen paras, mutta mä missasin ollin :sad:
Avatar
#7 • • Lauri Leino Guest
Oli aika kivaa, mitä nyt hyytyminen tuli kohtuuttoman aikaisin.
Kuitenkin yllättävän HYVÄÄ oli se 8% bäkkäriolut ei siinä mitään :D
hieman olis vaan voinut annostella sitä loppuillallekkin.
Kiva oli soitella, mitä nyt satoi vähän ja ihmiset eivät olleet vielä löytäneet paikalle ;)
tracklist:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?p=224970#224970
Tästä jatketaan.
Telakka = hyvä bilepaikka
Jukan terassisetti oli bueno, jos nyt erikseen täytyy jotain mainita
Avatar
#8 • • Roz Guest
Jep, sää rupesi sopivasti suosimaan 15 min ennen omaa settiäni, ja jokunen kuulijakin saapui jopa paikalle. Setti meni jeessisti ja minulla oli hauskaa :cool:

En ole vielä tsekannut miten nauhoitus onnistui, mutta mahdollisesti settiä tulossa linjoille tulevaisuudessa.
Avatar
#9 • • Elatek / Lauri E Guest
jaanii, kiitokset näistä! oli tosi mahtava ilta!
paikka oli tosi kivaa vaihtelua ja musiikillinen anti oli huisin hyvää. :)