REDEMPTION @ Vaasa 30.07.04

16 posts, 1 page, 2,128 views

#1 • • BetaFactory Guest
Noniin, minusta oli kyllä ihan hyvä fiilis vaikkei ollut kovin paljon ihmisiä siellä tanssimassa. Kuitenkin vaikutti siltä, että suurin osa porukasta oli tullut just Redemptionia varten, mikä tottakai oli hieno asia. Ehkä muutama räkäkännäri ilmestyi paikkaan sitten aivan loppuminuuteissa, mutta ne eivät ainakaan ehtineet fiilistä pilata. :)

Tultiin aikaisin kuuntelemaan Sizzlerin EDM-settiä, silloin oli vielä tosi vähän porukkaa paikan päällä ja tanssilattia aika tyhjä. Harmillista kun oli tarjolla harvinaista musiikkiherkkua. Sizzler, aikalailla "modernit" EBM-biisit, vai mitä...? Minä olin odottanut jotain vanhempaa, mutta osa biiseistä oli minulle positiivinen yllätys.

Tarsemin setti oli mielestäni erittäin sopiva eilisiltaan. Vaasassa pääsee nykyään suht.koht. usein kuuntelemaan electroa ja teknoa (kiitoksia mm. Kräbälle, Kenthille ja Eerolle siitä), mutta trancea kuitenkin vähän harvemmin. Transa - "Enervate" [Original Mix] (muistaakseni oli juuuri tuo biisi, eikä "Outlander", mutta voin toki olla väärässä) soimaan ja tanssilattialle alkoi ilmestyä porukkaa. Eipä ihmettä kun pumppaa oikein klassista skottitrancea. :)

Fiercen setti oli illan energisin, ja vasta nyt alkoi olla jo suhteellisen "ahdasta" tanssilattialla. Minusta Fiercellä parempi setti tänään kuin puoli vuotta sitten VF8:lla. Loppupäässä oldskool ravea tarjosi Meke. Ei ehkä yhtä pumppaavaa settiä kuin Fiercellä, mutta sopiva lopputilitys myöhäisillan kunniaksi. :cool:

Kiitos koko Redemption crew:lle hienoista bileistä!

P.S. Olisiko mahdollista saada tietoa Tarsemin biisilistasta?
#3 • • BetaFactory Guest
Moi Tapsa,

Ai, se oli "Behind the Sun" :panic:. Sen minun olisi pitänyt tietää... :)

Ei aina tarvitse olla inhimmillisen paljon väkeä luodakseen hyviä bilefiiliksiä. Redemption oli IMHO hyvä osoitus siitä.

Kiitos jälleen kerran.
#4 • • *angelikA reD* Guest
oli kyllä ihan hauskat pippalot, vaikka pieniä väkimäärällisiä puutteita ilmenikin. Paljon kiitoksia illan TISKIJUKILLE, jotka loivat hyvän fiiliksen soittamalla poukkoiltavaa musiikkia ja toki myös baarin väelle, joka piti minut juomissa. :D

Ja oliko se Tony De Vit:in biisi, jonka Fierce soitti ja jota minä hehkutin?!Mikä oli biisin nimi? (nimim. Maailman valikoivin muisti) :confused:

rok rok.

*a*
#5 • • milo Guest
:hearts:
Tulipahan sitten matkusteltua junalla ja rikkottua bileneitsyys Vaasassakin.

Mutta kyllä Sizzlerin ebm-setti oli jo pelkästään yhden junamatkan arvoinen. Sitä tuli lattian puolellakin fiilisteltyä, mikä on erittäin harvinaista kohdallani. Mutta minkäs teet: Apoptygma Berzerk, VNV Nation, FLA... kaikkia omia suosikkeja.
Muitten settejä tuli sitten kuunneltua jo enemmän istualteen. Tarsem soitti kivaa trancee, Fierce soitti kivaa, jalkoja hiukan liikuttavaa, 'polkkateknoa' kuten joku mainitsi ja Meke hauskaa reiv-saundia, varsinkin sen RMB:n hiukan sekaisen oloisen biisin, jonka nimeä en nyt muista.

++Monikieliset jatkot, jotka osaltani kestivät vain hetken, kun päätin lähteä ajoissa junailemaan itseäni takaisin Tampereelle.
#6 • • Redemption Crew Guest
Taisipa taas kerran käydä niin, että laatu korvasi määrän ;)

Redemption kiittää Miiqua (valojen kanssa auttamisesta),
Coytoea (toisen cd-soittimen lainasta), Partyhousea,
kaikkia asiakkaita & soittajia ja sitä Tarsemin kaveria (nimi?),
jolta saatiin mixeri vuokraksi.

Palataan asiaan sitten myöhemmin syksyllä!
#7 • • k1mm0 Guest
oli ihan kivaa kyllä, vaikka vähän nihkeeltä välistä vaikutti.

sizzlerin ebm-setti oli kyllä kaiken hypetyksen arvoinen.
paljon loistavia tuttuja (ja muutama vähemmän tuttujakin)
biisejä tuli. praise the fallen!

myös tarsemin setissä tuli paljon hyvä saundia... kixun
lomassa. fiercenkin setin alkupuoli iski todella hyvin.
mekestäkään en valittamista löydä, vaikka rave nyt ei
ihan meikälle toimikaan.

eli, ihan onnistunutta joo. pian sit kostoisku treelle! :D

ps. anniina -> oli se tony de vitin biisi... nimee en mäkään muista.
#8 • • BetaFactory Guest
Jatkoista puheen ollen, missä niitä pidettiin tällä kertaa? Itse lähdin pois silloin kun varsinaiset pippalot päättyivät.

Milo: monikieliset jatkot...?? :confused:

Ylihuomenna sitten detroittia puistikolla keskiyöhön asti!
#9 • • milo Guest

Milo: monikieliset jatkot...?? :confused:

Muistaakseni ainaskin kolmea eri kieltä puhuttiin.

eli, ihan onnistunutta joo. pian sit kostoisku treelle! :D

Tervetuloa! :roll:
#10 • • meke Guest
Milo se RMB oli There is love :excellent:
Kyl me kai suomee, ruotsia ja englantia yritettiin puhua siel jatkoil.
#11 • • k1mm0 Guest

Jatkoista puheen ollen, missä niitä pidettiin tällä kertaa?

ihan vain yhden tutun luona, ei mitn "virallista" siis.
#12 • • BetaFactory Guest
Roger that. Onko kellään tietoa, tullaanko Unityllä ikinä julkaisemaan sitä Peter Lowlandin "Stains"-biisiä? Tapsalta tuo taisi löytyä promo-CDS:ltä? :confused: Tuo mahdollinen 12" sopisi nimittäin vallan mainiosti levylaukkuun...
#14 • • BetaFactory Guest
Oho, sieltä se löytyi! :eek: Oma moka...

Tietääkö joku muuten jos oli olemassa joku epävirallinen 12"-promo siitä Stainsista ennen virallista julkaisua? Olen nimittäin kuullut sen monta kertaa jopa 6 kk. (??) sitten.
#15 • • okiru Guest

Tietääkö joku muuten jos oli olemassa joku epävirallinen 12"-promo siitä Stainsista ennen virallista julkaisua? Olen nimittäin kuullut sen monta kertaa jopa 6 kk. (??) sitten.

Varmasti Orkidea jakanut siitä joitakin cdr promoja ja onhan herra itse sitä soitellut tiuhaan tahtiin keikoillaan - luonnollisesti.
#16 • • Coyote Guest
Mukavat pippalot oli taas kerran, porukkaaki oli et ei meinannu eteepäin päästä.. :rolleyes:
Sizzlerille kiitokset tiketistä.