The Players Club with Stelios Kirtselis 16.7.2004

7 posts, 1 page, 1,156 views

Avatar
#1 • • Minttu Guest
Oi mikä ihana ilta..musat oli taas kohdallaan, ei voi muuta sanoa. Kiitos kuului aika pitkälle kyllä Stellulle, mutta kyllä Klabi ja Rossikin hommansa mallikkaasti hoitivat. :excellent:
Avatar
#2 • • Gedu Guest
Hauska ilta oli juu. Muutaman kerran tuli kuultua kommentti tyhjästä tanssilattiasta tyyliin: kyllä ne vielä saadaan huutamaan :D
Avatar
#3 • • Lachesis Guest
Tuli suoritettua hienoisella kiireellä pikavisiitti mestoille. Pikkasen tyhjän näköistä oli, oon saanut sellaisen käsityksen, että muina iltoina jengiä on riittänyt? Toivottavasti ensi kerralla taas!
Avatar
#4 • • Minttu Guest

Tuli suoritettua hienoisella kiireellä pikavisiitti mestoille. Pikkasen tyhjän näköistä oli, oon saanut sellaisen käsityksen, että muina iltoina jengiä on riittänyt? Toivottavasti ensi kerralla taas!



On meillä ollut porukkaa aika kiitettävästi, ja ennen kaikkea hyvää porukkaa. Laatu korvaa mielestäni aina määrän ;) Meno on ollut maistuvaista, ja käsittääkseni tulevana perjantaina Spoogya ollaan tulossa kuuntelemaan oikein joukolla. Ai niin, ja ennakkotiedoista poiketen 30.7 puikoissa ei olekaan Aslak (herra karkaa Montrealiin näyttämään mistä se kana oikein pissii) vaan valaistuneena (? )kotiin 2kk:n lomaltaan kotiutuva Ode. (siis se Peledin veljeksistä se, joka meillä ei vielä ole soittanut)
Avatar
#5 • • Minttu Guest

Hauska ilta oli juu. Muutaman kerran tuli kuultua kommentti tyhjästä tanssilattiasta tyyliin: kyllä ne vielä saadaan huutamaan :D

Ja saatiinhan ne :excellent:
Avatar
#6 • • Klabi Guest

Tuli suoritettua hienoisella kiireellä pikavisiitti mestoille. Pikkasen tyhjän näköistä oli, oon saanut sellaisen käsityksen, että muina iltoina jengiä on riittänyt? Toivottavasti ensi kerralla taas!



Mihinkäs aikaan kävit mestoilla??
Oisit tullu moikkaamaan.
:(

Tai sit tulit, mut humala vei mua :laugh:
Avatar
#7 • • Lachesis Guest


Mihinkäs aikaan kävit mestoilla??
Oisit tullu moikkaamaan.
:(

Tai sit tulit, mut humala vei mua :laugh:




Joskus yhden aikoihin käväisin. Yritin etsiä sut, mutten nähnyt missään. Omalla humalalla saattoi myös olla osuutta asiaan :)