RMJ 25.6 (Deep Dish)

44 posts, 3 pages, 5,338 views

#21 • • Tirppa Guest

Toisekseen tämä oli tyttöystäväni toteamus.

Meinasinkin tätä epäillä jo edellisessä postissani :D

No pöh pöh ;) Ei se sitä muuta, että pari tanssijaa oli oikeesti melko kehnoja :D joku mielleyhtymä siitä tissien ja perseen heilutuksesta tuli. Tyyliin jotkut gangstarap musavideot mut ei kuitenkaan :D Mut eipä niitä kukaan käskenyt katselemaan pisti, vaan silmään :) Ja olihan siellä osa ihan hyviä tanssijoita. Yksi niistä miehistä ja pari tytteliäkin. Asiasta toiseen, hämmästelen sitä, ettei kukaan pudonnut niiltä keskikorokkeilta. Oli ihan kivasti ahtautunut porukkaa niihin :D
#22 • • okiru Guest
Kyylhän siel pari ihan kuolattavaa mimmii oli :heart:
#23 • • JussiS Guest

Asiasta toiseen, hämmästelen sitä, ettei kukaan pudonnut niiltä keskikorokkeilta. Oli ihan kivasti ahtautunut porukkaa niihin :D

Ai, mun mielestä porukka tuli ihan kohtuu tahdilla sieltä alas. tosin ei pahan näkösesti, mut kuitenkin.
#24 • • Tirppa Guest

Ai, mun mielestä porukka tuli ihan kohtuu tahdilla sieltä alas. tosin ei pahan näkösesti, mut kuitenkin.

No hitto oon sit sattunu missaa just ne putoomiset :D Mut et kuvittelin et joku olis pudonnut sieltä täysin turvalleen tai jonku niskaan :D Satuin ilmeisesti sitten aina väärään aikaan seuraamaan sitä korokkeen menoa :)
#25 • • JussiS Guest

No hitto oon sit sattunu missaa just ne putoomiset :D Mut et kuvittelin et joku olis pudonnut sieltä täysin turvalleen tai jonku niskaan :D Satuin ilmeisesti sitten aina väärään aikaan seuraamaan sitä korokkeen menoa :)

Orkidean perjantaisetin aikana sieltä ei mahtunu putoomaan maahan asti :)
#26 • • Homegrove Guest
Jos sitä huomenna jo pystyis kommentoimaan bileitä jotenkin järkevästi, tänäänkin on ihan liian aikaisin. Oli meinaan semmoinen juhannus taas. :hah:
#27 • • UzU Guest
vihdoin kotona.. huh.

Lee Burridge!

Muuta ei tarvitse sanoa. Sen setin aikana annoin anteeksi kaiken muun.
Kysyin Lee:ltä tulee mies ens vuonna myös niin hän vastasi että haluaa tulla pian uudelleen ja Helsinkiin ;)
#28 • • onnela Guest

Asiasta toiseen, hämmästelen sitä, ettei kukaan pudonnut niiltä keskikorokkeilta. Oli ihan kivasti ahtautunut porukkaa niihin :D

Kuten tuossa yllä totesin, niin ainakin yksi pahempi putoaminen
tapahtui. Vähän Orkidean setin jälkeen kun olin jäänyt hetkeksi
jumittamaan Dallas Superstarsia ihmettelemään, joku tuli sieltä
alas, taittoi niskansa ja oli hetken tajuttomana. Käsittämättömän
huonoa oli myös järjestysmiesten ensiaputaito. Eivät osanneet tehdä
yhtään mitään ja nostelivat päätä huoletta miten sattuu, vaikka
selvästi oli loukannut niskansa. Lopulta vetivät tyypin pystyyn ja
taluttivat pois. :scared:

Se porukan määrä korokkeella oli kyllä jotain käsittämätöntä.
Mitenköhän olivat saaneet luvat tuollaisiin?!?
#29 • • ville Guest
Jopas oli reissu ... nyt alkaa vihdoin olemaan elävien kirjoissa :D

Pe ja Faknikulli (vai mikä lie oli) oli täydellinen ylläytys. Tarkoitus oli vain istuskella ja nauttia auringosta, mutta takapuoli alkoi keikkua lähes väkisin. Tämä mies olisi jees saada suomeen uudestaan :)

Deep Dish oli hyvä, mutta setti meni hiukan ohi kuvia ottaessa (tulevat omalle sivulle varmaan loppuviikosta, screenin sivulle aikasemmin).

La ja Burridge olikin sitten täysosuma. Viimevuonna RMJ:ssä äijä heitti ulkomaanvieraista parhaan setin ja samaa odotin myös tänä vuonna. Oli mukava huomata, että odotukset eivät olleet turhia. Leen lavakarsima näytti toimivan RMJ:ssä enemmän kuin hyvin ja kun selektio oli kohdallaan, ei illassa ollut mitään valittamista.

Erikoismaininnan ansaitsee myös telttaan roudattu valomäärä ja niiden käyttö (sun fx äijät) sekä V8 ääni, joka sai maan kirjaimellisesti tärisemään :)
#30 • • Klabi Guest

Pe ja Faknikulli (vai mikä lie oli) oli täydellinen ylläytys. Tarkoitus oli vain istuskella ja nauttia auringosta, mutta takapuoli alkoi keikkua lähes väkisin. Tämä mies olisi jees saada suomeen uudestaan :)

Eikös tuo Nic FakniWhatever myös tuota musiikkia nimellä Skylark???
Jos kyllä, niin rehellisesti koko tuotanto on EHDOTTOMAN tarkastamisen arvoista.
#31 • • JussiS Guest

Jos kyllä, niin rehellisesti koko tuotanto on EHDOTTOMAN tarkastamisen arvoista.

nimi on kyl mulle tuttu jostain muustakin, kun toi skylark ei sano mulle mitään. mut en kyl saa päähäni mistä.
#32 • • Klabi Guest

nimi on kyl mulle tuttu jostain muustakin, kun toi skylark ei sano mulle mitään. mut en kyl saa päähäni mistä.

kannattaa ehdottomasti kuunnella!!!

Tears For Fears - Shout (Skylark rmx)

nim. noudin tänään omani postista :D

iha kiva
#33 • • Cype Guest
Hyvät bileet oli, Deep Dish ei oikeen sytyttänyt ja lauantainkaan Screenin musiikillinen anti ei saanut aikaiseksi mitään järisyttäviä fiilareita.

Perjantain Orkidean setti mecano beachillä oli mun makuun tosin porukkaa oli joka lähtöön.. Mecano Beach oli laitettu todella mahtavan näköiseksi, siitä täydet pinnat. Ääni vähän taisi heijastella reunoilla ja kuulosti laukkaavalta.
Miksi ihmeessä Dj Protoni soitti koko tapahtumassa?? Jessus mitä kuraa. Alkaa riittää noi Mr. Vain biisit, mitä saa kuulla ihan tarpeeksi Rauman yökerhoissa, siinä hyytyy äkkiä parempikin meininki!

Kävikö kukaan mecanon vieressä Brain Machine laitteessa? Se oli kyl tajuton kokemus, huh huh. :hah:

Kiitokset kaikille kavereille, jotka olitte etkoilemassa/jatkoilemassa oli hauskaa :D
#34 • • Dj Vertigo Guest

Miksi ihmeessä Dj Protoni soitti koko tapahtumassa?? Jessus mitä kuraa. Alkaa riittää noi Mr. Vain biisit, mitä saa kuulla ihan tarpeeksi Rauman yökerhoissa, siinä hyytyy äkkiä parempikin meininki!

Toi on totta. Tämä "kuran" soittaminen perusteltiin sillä, että paikkahan on ulkoilmaDISKO, niin pitää sitten tulla tollasta helppoa musaa jota myös tavallinen urpo tajuaa... Tuollatapaa järjestävä taho asian mulle ilmaisi.
#35 • • Juki54 Guest

Toi on totta. Tämä "kuran" soittaminen perusteltiin sillä, että paikkahan on ulkoilmaDISKO, niin pitää sitten tulla tollasta helppoa musaa jota myös tavallinen urpo tajuaa... Tuollatapaa järjestävä taho asian mulle ilmaisi.

Kyllä tuo on minusta ihan ymmärrettävää. Kuitenkin about 95% Mecanon kävijöistä on noita "normaalin" discomusan ystäviä.
#36 • • Timce Guest
Tulin, näin, koin. Käteen ei jäänyt mitään ja lauantainakin jäin kotiin. :angry:
#37 • • Hexe Guest

Kyllä tuo on minusta ihan ymmärrettävää. Kuitenkin about 95% Mecanon kävijöistä on noita "normaalin" discomusan ystäviä.

Joo, ihan OK et sellasta soitetaan, mut miks vitus viimeisenä esiintyjänä?
Se pilas meinaan aika hyvin tunnelman kun Orkidea soitti aivan loistavan setin torstaina ja Voodoo Piippolin Eskimo remiksin jälkeen tuli Protoni ja laittoi... Usher - Yeah... Vittu meni maihin... Olis vaikka vaihtanu paikkoja nuo Deejiit, tai lopettanu tapahtuman siihen...
#38 • • Dj Vertigo Guest

Nojoo - totta. Mut siinä kunnossa ku jengi o juhannuksena ni se o iha sama vaikka soittais monoteknoo viimäset 2 tuntii - silti ne joraa...

Mut takas asiaan...
#39 • • juju Guest

jep, sama jätkä.

shout, shout, let it all out... :hearts:
#40 • • Klabi Guest

shout, shout, let it all out... :hearts:

Word.