Unity Uunisaari 12.6

48 posts, 3 pages, 6,072 views

Avatar
#21 • • olliS Guest
Yhdyn pinnien sanoihin toteamalla, että melkoiset reivit oli :D

Luulin, että saunominen ois riittänyt 20-22, mutta sama sauna ja vielä vähän suuremmalla kosteusprosentilla jatkui pääpuolellakin :eek:
Onneksi pääsi välillä ulos raikkaaseen ilmaan viilentymään.

Musiikillisesti ilta tarjosi hienoja elämyksiä, etenkin alkupään pari tuntia ja yhden-kahden välillä oli herkkua :heart:

parit biisispottailut vielä:

Quivver : Space Manouvers pt.3
Age of Love: The Age of Love, Marco V remix
Sander van Droon: Punked
White Room: The White Room :hearts:
Signum: Come Around Again, Dub
CosmicMan: Krystal Dreams, Markus S remix
Avatar
#22 • • Edited ville Guest
:heart:

Se oli jotain täydellisen unitymaista. Heinäkuussa tavataan ja sillä kerralla mukaan tarttuu myös kamera.
Avatar
#23 • • UzU Guest

..kuva...

Unity - The Islandin kuvat SESSIONS2:ssa.



Yksi kuva kertoo enemmän kuin moooooooooonta sanaa. Tuo fiilis!
Avatar
#24 • • nick Guest

hauskat juhlat oli, edellispäivänä hankitut rillit vaan jostain ihmeen syystä jatkoi reivaamista. eli jos joku on löytänyt tyttöjen ruskeita rillejä joissa on timantteja niin ottakaa yhteyttä, iso palkkio luvassa (ehe ehe)



Oletko se sama neiti, joka törmäili koko illan ihmisiin, pylväisiin jne. tanssilattialla pää nimeltä mainitsemattoman kemiallisen substanssin sumentamana? Mm. minulta kyselit noita timanttilasejasi pari kertaa illan mittaan... Onnistuit kyllä sekoilullasi lähes pilaamaan oman bilefiilikseni. :angry:

Muuten tykkäsin Unitystä kovasti. Orkidea osoitti taas hallitsevansa pitkän setin rakentamisen jalon taidon. Järjestelyt toimivat erinomaisesti, tuli olo että Unityn posse haluaa helliä jengiä mahdollisimman täydellisesti. Ja siinä onnistuttiin hienosti! :excellent:

Meno oli tosiaan aika "eläimellistä", hyvässä mielessä. Tosin muutaman muista piittaamattoman känniääliön ja lakkapään pitää valitettavasti tuollaiseenkin juhlaan aina hankkiutua. Ehkä tuolle osastolle pitäisi järjestää omia erikoisbileitä...
Avatar
#25 • • Nefertete Guest
Kiitos. :heart:
Kuumaa ja kosteeta oli (myöskin ulkona kosteusprosentti oli enemmän kuin tarpeeksi). Ei se sinäänsä häirinnyt, mutta ei haittaa, jos muutosta tapahtuisi heinäkuuhun mennessä. Kunhan ei sit ainakaan lunta satais..
Avatar
#26 • • aniik Guest

hauskat juhlat oli, edellispäivänä hankitut rillit vaan jostain ihmeen syystä jatkoi reivaamista. eli jos joku on löytänyt tyttöjen ruskeita rillejä joissa on timantteja niin ottakaa yhteyttä, iso palkkio luvassa (ehe ehe)



Oletko se sama neiti, joka törmäili koko illan ihmisiin, pylväisiin jne. tanssilattialla pää nimeltä mainitsemattoman kemiallisen substanssin sumentamana? Mm. minulta kyselit noita timanttilasejasi pari kertaa illan mittaan... Onnistuit kyllä sekoilullasi lähes pilaamaan oman bilefiilikseni. :angry:


...



kai mä nyt säntäilen ympäriini ku ei oo rillejä.
reilu kaveri kun et auta sokeeta!
Avatar
#27 • • nick Guest



kai mä nyt säntäilen ympäriini ku ei oo rillejä.
reilu kaveri kun et auta sokeeta!



Sorry tämä offtopic:

Tuo kommenttisi on joko loistavaa itseironiaa tai umpi*piip*. Sekoilit alkuillan lasit päässä. Loppuillasta kyselit laseja - edelleen sekaisin. Ja jokainen vastaantuleva mieshenkilö - including me - näytti olevan jakamattoman huomiosi kohteena. Voisit siirtyä tavallisiin baareihin. Tekisit palveluksen monelle meistä.

Lopetan tämän tähän.
Avatar
#28 • • Loopy Guest

William Orbit - Barbers Adagio For Strings (joku mättömix)


Määttömix on Tieston käsialaa. Löytyy Just Be Albumilta ja sen samplerilta.


parit biisispottailut vielä:
CosmicMan: Krystal Dreams, Markus S remix


:mad: :mad: :mad:

Ensinnäkin, toi on Markus L:n remiksi. Toisekseen toi on tullut pihalle Sundawner nimellä.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Loput polkkahymiöt johtuu siitä, etten pääse seuraanviinkaan pippaloihin mukaan. :)
Avatar
#29 • • catt Guest

Lopetan tämän tähän.



no ehkä olisi parempi.
Avatar
#30 • • Juki54 Guest


:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Loput polkkahymiöt johtuu siitä, etten pääse seuraanviinkaan pippaloihin mukaan. :)



Älä masennu Ville. Toki bileet vaikuttavat äärimmäisen mielenkiintoiselta näin ulkopaikkakuntalaisestakin. Ensin kallis bussimatka Helsinkiin, jotta saisi mahdollisuuden parin tunnin jonotuksen jälkeen hankkia lipun. Itse bilepäivänä lisää jonotusta, jotta pääsisi mukaan hirveeseen ryysikseen ja mestaan jonka lämpötila kylmästä ulkoilmasta huolimatta vastaa saunaa. Mut onhan siel sentää Orkidea.

:D :crybaby: :eek: houkuttelevaa :D :crybaby: :eek:
Avatar
#31 • • Tapi T Guest

Itse bilepäivänä lisää jonotusta, jotta pääsisi mukaan hirveeseen ryysikseen ja mestaan jonka lämpötila kylmästä ulkoilmasta huolimatta vastaa saunaa.


:rolleyes:
Itse bilepäivänä mä jonotin yhteensä about 5min, tosin tuolloin jonotus palkittiin ILMAISELLA ja oikein maistuvalla ruoalla. Mä sain koko illan ajan juomat käytännössä jonottamatta, eikä missään ollut ryysistä.

Sisällä oli ehkä hieman kuuma, mutta who cares?
Avatar
#32 • • Juki54 Guest

Itse bilepäivänä lisää jonotusta, jotta pääsisi mukaan hirveeseen ryysikseen ja mestaan jonka lämpötila kylmästä ulkoilmasta huolimatta vastaa saunaa.


:rolleyes:
Itse bilepäivänä mä jonotin yhteensä about 5min, tosin tuolloin jonotus palkittiin ILMAISELLA ja oikein maistuvalla ruoalla. Mä sain koko illan ajan juomat käytännössä jonottamatta, eikä missään ollut ryysistä.

Sisällä oli ehkä hieman kuuma, mutta who cares?



Noh mun kommentti perustui kuiteski siihen mitä siellä saaressa kävijät ovat bileiden jälkeen kertoneet :cool:
Avatar
#33 • • UzU Guest

Älä masennu Ville. Toki bileet vaikuttavat äärimmäisen mielenkiintoiselta näin ulkopaikkakuntalaisestakin. Ensin kallis bussimatka Helsinkiin, jotta saisi mahdollisuuden parin tunnin jonotuksen jälkeen hankkia lipun. Itse bilepäivänä lisää jonotusta, jotta pääsisi mukaan hirveeseen ryysikseen ja mestaan jonka lämpötila kylmästä ulkoilmasta huolimatta vastaa saunaa. Mut onhan siel sentää Orkidea.


Noh mun kommentti perustui kuiteski siihen mitä siellä saaressa kävijät ovat bileiden jälkeen kertoneet :cool:



Kenen kanssa sä olet jutellut? Unity on yksi parhaiten toimivia tapahtumia. Mitään ruuhkia ei missää ollut. Tiskit toimi, kulkuväylät toimi. Toki täyttä oli, mutta niin pitääkin. Oli ruokaa, oli lämmitetyt teltat, oli lautta joka sisältyi lipun hintaan ja jopa lautan odottelupaikka oli katettu! Vain ja ainoastaan bilettäjän parasta ajatellen.

Unity ei ehkä yllätä line-upilla, mutta muuten se on parasta mitä bilettäjälle voidaan tarjota.
Avatar
#34 • • ville Guest


Noh mun kommentti perustui kuiteski siihen mitä siellä saaressa kävijät ovat bileiden jälkeen kertoneet :cool:



Onko joku sanonut jossain että oli ruuhkaa?

Se olisi nimittäin aika kummallista sillä bileissä löytyi tilaa enemmän kuin tarpeeksi sekä tanssilattialla että loungepuolella ... (niiden lämmitettyjen ulkotelttojen lisäksi)

Tietysti aina ei voi kaikkia miellyttää, mutta kannattaisi varmaan itse tutustua paikkaan, ennenkuin menee haukkumaan :)
Avatar
#35 • • ville Guest


Varmasti lähen vielä uudestaan jos sitä Trance areenaa saataisiin paljon viileämmäksi.



Tää tuskin tulee toteutumaan ... lauantaina salissa oli varsin viileä viimekesän euforisiin lämpötiloihin verrattuna =)

Lämmin paikka, mutta onneksi ulkona voi mennä vaikka mereen :)
Avatar
#36 • • Juki54 Guest


Noh mun kommentti perustui kuiteski siihen mitä siellä saaressa kävijät ovat bileiden jälkeen kertoneet :cool:



Onko joku sanonut jossain että oli ruuhkaa?

Se olisi nimittäin aika kummallista sillä bileissä löytyi tilaa enemmän kuin tarpeeksi sekä tanssilattialla että loungepuolella ... (niiden lämmitettyjen ulkotelttojen lisäksi)

Tietysti aina ei voi kaikkia miellyttää, mutta kannattaisi varmaan itse tutustua paikkaan, ennenkuin menee haukkumaan :)



Ehkä olin ymmärtänyt väärin, ei kai siellä sitten ollutkaan ahdasta. Pahoitteluni siitä. Mut eiköhän mun kommentista löydy edes ihan pieni totuuden jyvä.
Avatar
#37 • • ville Guest


Ehkä olin ymmärtänyt väärin, ei kai siellä sitten ollutkaan ahdasta. Pahoitteluni siitä. Mut eiköhän mun kommentista löydy edes ihan pieni totuuden jyvä.



joo, oikeessa oot ... kyllähän sillä oli kuuma ja orkidea soitti koko illan :)
Avatar
#38 • • Juki54 Guest


Ehkä olin ymmärtänyt väärin, ei kai siellä sitten ollutkaan ahdasta. Pahoitteluni siitä. Mut eiköhän mun kommentista löydy edes ihan pieni totuuden jyvä.



joo, oikeessa oot ... kyllähän sillä oli kuuma ja orkidea soitti koko illan :)



Selvä, jätetään tää asia sikseen :D :D :D
Avatar
#39 • • -orion- Guest
Eläimet oli kyllä ihan törkeen vihaisia. Hanhien ja lokkien lisäksi myös vähän pienemmät eläimet - kävin tänään hakemassa antibioottikuurin punkin puremaan. Eli muutkin jotka heilui siellä pusikoissa avainten perässä voisivat tsekata jalkansa varmuuden vuoksi :)

Itse kekkerit olivat ihan hävyttömän hyvin järjestetyt - pääsalin soundi oli todella kohdallaan ja valoihin oli satsattu, puhumattakaan klubipuolen ulkopuolisesta tarjoilusta ja ohjelmasta. Todella upea kesäkokemus kaikenkaikkiaan, vaikka se aurinko puuttuikin.

Kiitos.
Avatar
#40 • • okiru Guest

Eläimet oli kyllä ihan törkeen vihaisia. Hanhien ja lokkien lisäksi myös vähän pienemmät eläimet - kävin tänään hakemassa antibioottikuurin punkin puremaan. Eli muutkin jotka heilui siellä pusikoissa avainten perässä voisivat tsekata jalkansa varmuuden vuoksi :)

Itse kekkerit olivat ihan hävyttömän hyvin järjestetyt - pääsalin soundi oli todella kohdallaan ja valoihin oli satsattu, puhumattakaan klubipuolen ulkopuolisesta tarjoilusta ja ohjelmasta. Todella upea kesäkokemus kaikenkaikkiaan, vaikka se aurinko puuttuikin.

Kiitos.



Kappas jäbä oli siel kans. Katoinkin yhes kohtaa et ookkohan sinä se, mut sit olin silleen nääh.. eli jos olet se joka sama heebo, joka naureskeli mun progemammutti-paidalle muistan seuraavalla kerralla tulla morjestaan :D