Reclaim the streets 5.6.

18 posts, 1 page, 2,891 views

Avatar
#1 • • ken-guru Guest
Ei mulla muuta kommentoitavaa kuin että olisi ollut mukavampi kuunnella siinä kauniissa auringonpaisteessa jotain muuta kuin hikistä miamibassia (vai miksi sitä ghetto/booty-haussia kutsutaankaan paremmissa piireissä).

Jos nyt jotain esimerkkiä pitäis hakea niin jotain leppoisaa nu-jazzia ala Compost, Catskills jne jne jne. Gilles Peterson -tyylillä junou. Tai sit jotain haussia. Jotain kesäistä.

Muuten mulla oli oikein leppoisaa :-)
Avatar
#2 • • espoo_rumpshaker Guest

Ei mulla muuta kommentoitavaa kuin että olisi ollut mukavampi kuunnella siinä kauniissa auringonpaisteessa jotain muuta kuin hikistä miamibassia (vai miksi sitä ghetto/booty-haussia kutsutaankaan paremmissa piireissä).

Jos nyt jotain esimerkkiä pitäis hakea niin jotain leppoisaa nu-jazzia ala Compost, Catskills jne jne jne. Gilles Peterson -tyylillä junou. Tai sit jotain haussia. Jotain kesäistä.

Muuten mulla oli oikein leppoisaa :-)



While I wasn't there this year (had a gig in Germany), I really hope that there is at least one soundsystem at the rts that plays proper stuff to dance to, ghetto/booty house certainly would've made me a very happy man.

Too bad I missed it!
Avatar
#3 • • osm Guest

Jos nyt jotain esimerkkiä pitäis hakea niin jotain leppoisaa nu-jazzia ala Compost, Catskills jne jne jne. Gilles Peterson -tyylillä junou. Tai sit jotain haussia. Jotain kesäistä.



Tuskin olisi pudonnut (kohtalaisen nuoreen) yleisöön ihan samalla tavalla, ja munkin mielestä oli parempi että soitettiin tollasta menevämpää tanssikamaa vaikka ihan mun lempparisaundia ei soitettukaan.

Kivaa oli ja Sunnuntai menikin sitten mukavasti auringonpolttamaa ihoa hoitaessa. :)
Avatar
#4 • • ken-guru Guest

Tuskin olisi pudonnut (kohtalaisen nuoreen) yleisöön ihan samalla tavalla, ja munkin mielestä oli parempi että soitettiin tollasta menevämpää tanssikamaa vaikka ihan mun lempparisaundia ei soitettukaan.

Kivaa oli ja Sunnuntai menikin sitten mukavasti auringonpolttamaa ihoa hoitaessa. :)



Jeh. Ymmärrän kyllä nuorison viihdyttämisen tarpeen, mutta ei tuo valittu musalinja näyttänyt olevan kovin suuri menestys niiden parin ekan tunnin aikana mitä siellä olin :-)

Korostan siis että musiikki oli ihan hyvää mutta mielestäni moiseen aurinkoisen kesäiseen päivään olisi sopinut joku vähemmän raskas meininki.

Tai sitten pari eri dj-ständiä molempiin päihin sitä vallattua tietä?
Avatar
#5 • • osm Guest

Jeh. Ymmärrän kyllä nuorison viihdyttämisen tarpeen, mutta ei tuo valittu musalinja näyttänyt olevan kovin suuri menestys niiden parin ekan tunnin aikana mitä siellä olin :-)



Juu väki tuli kunnolla paikalle vasta parin tunnin jälkeen, ja loppuiltapäivän tanssijoitakin piisasi kivasti. Siitä oon samaa mieltä et alussa ois voinu soitella vähän lepposampaa saundia kun väkeä ei ollu vielä paljoa paikalla.
Avatar
#6 • • anskuli Guest
Mun mielestä musa oli oivaa kyseiseen tapahtumaan vaikka ei ollutkaan mun lempisettiä, tosin se jatsahtava osuus kolahti/kolahtaa kyllä. Mutta oli kivat bileet ja näkymä oli todella härö näin ensi kertaa kun moiset bileit koin :D

Siellä oli paljon porukkaa kameroiden kera - kuvia jossain?
Avatar
#7 • • lad Guest
Mulle maistui ainakin ihan mainiosti! :D

Edellisen illan olotila jatkoi voitokasta kulkua, musa toimi ok (ainakin vaihteli hyvin) ja varsinkin Unliven live oli nannaa! :hearts: Ilma oli muy perfecto, parit standit olis ollut ihan yes mut hyvä näin.

..Flowta odotellessa, ainakin noin nu-jazz mielessä.. :)


.. ja kyllä - niitä kuvatuksia? :confused:
Avatar
#8 • • Genepool Guest

booty house certainly would've made me a very happy man.

Too bad I missed it!



couldn't possibly agree more with you :)

tuleekos naita katubileita viela tana kesana? esim heina- elokuus?
Avatar
#9 • • tuitui Guest

booty house certainly would've made me a very happy man.

Too bad I missed it!



couldn't possibly agree more with you :)

tuleekos naita katubileita viela tana kesana? esim heina- elokuus?



Eiks näitä oo HKIssä järkätty yks per vuos...

..tiedä sit kui tänä vuonna.. :confused:
Avatar
#10 • • tuitui Guest
Ai joo ja pitihän mun sanoakin jtn ko. kemuist.

Tulin viiden aikaan ja läksin pari tuntii myöhemmin.
Kivaa musiikkia,kavereita ja loisto sää! :heart:

Ai juu oli siel söpöi hippipoikii ja tyttöiki ^___^
Avatar
#13 • • *angelikA reD* Guest
jebs..ihan kiva oli käydä katsomassa meininkiä, vaikkei musiikki ihan omaa favouria ollutkaan, silti ihan menevää. Kyllä siinä hyvä fiilis tuli, kun näki possen kemuttamassa kadulla. :roll: itse turvauduin pussikaljan kittailuun sivummalla. ja ilmeisesti kemut tyssäsi sit lopullisesti siihen generaattorin sabotointiin. paska nakki. :mad:

*a*
Avatar
#14 • • Funkatronik Guest
Ihan kivaa oli, lämmin pussikengurukalja maistui, aurinko paistoi yms jne, mutta musiikkilinja, vaikka musiikkin sinänsä hyvää olikin, olisi voinut olla vähän vaihtelevampi, jotain orgaanisempaa soul/dub/hiphop-osastoa olisi ollut myös mukava kuulla Suomen kesässä, kylmä ja monotoninen konemusiikki ei välttämättä, ainakaan blandaamattomana nautittuna ole ihan sitä parasta kesämusiikkia. Myös joku punk-yhtyeen live olisi ollut kiva ja linjaan sopiva. Silmämääräisesti arvioiden vähintään n. puolet yleisöstä oli sekalaisia hippejä ja muita vastaavia, jotka eivät varmaankaan jotain miami bassia hirveästi kuuntele, eli heillekin olisi ollut kiva olla jotain omaa musiikkia.
Avatar
#18 • • Dani Cior Guest
oli tosi kivaa hengailla auringossa, tykkäsin paljon.