Visual Systeemi with ACID KINGS 8.5.04 @ Päiväkoti, Turku

5 posts, 1 page, 791 views

Avatar
#1 • • Planet Visual Systeemi Guest
Acid Kings heitti aivan loistavan setin. Rock! Kiitokset myös Tuomakselle ja Mesakille todella mahtavasta musiikista sekä Päiväkodille / päiväkotilaisille mahtavasta panoksesta ja kaikille runsain määrin paikalle saapuneille ihmisille upeasta fiiliksestä. Savuakin taisi riittää...

Seuraavat Systeemit näillä näkymin kesän jälkeen. Helle! huh huh...
Avatar
#2 • • ipe Guest
En ymmärrä. Aiemmin pari kertaa liven nähneenä olen tykännyt kovasti mutta jotenkin tällä kertaa ei ihan uponnu Kingsien soitanta kuin olis pitäny. Biisit oli sinänsä hyviä mutta tuommoseen live juttuun jotenkin liian pitkiä ja monotonisia. Ehkä olin vaan väsyny!? Soundit ja asenne oli kyllä kohdallaan. Jälleen kerran propsit maskeista ja paidoista!

Kumpihan DJ se nyt sitten oli kun soitti siinä ennen Acid Kingsejä ja veti kyllä semmosia ralleja että lämmitti kovasti tämmöisen vanhemman sedän sydäntä. Mainittakoon mm. Mr. Fingers, Adonis, Fast Eddie, Tyree... Elikkäs kivaa oli.
Avatar
#3 • • Kalle Karvanen Guest
Olin hitusen liian humalassa jotta pystyisin sanomaan itse musiikista mitään, mutta kai se ihan kivaa oli. Porukkaa ainakin oli mukavissa määrin. Savu haittasi ajoittain itse visuaali systeemien näkemistä, mutta toisaalta onhan se savukin aika visuaalista.

Laatu bileet - petollinen booli, eli kiitti Harri ja Tapsa
Avatar
#4 • • vj hahmo Guest
Ennen kingsejä soitti mesak, ja herran musiikkimaku on todellakin loistava..

se savu tosiaankin haittasi visuaaleja, toiselta screeniltä ei näkynyt mitään... taisi jaakko intoilla sen koneen kanssa vähän liikaa :)

ja sen verran täytyy kingsien keikasta mainita että monitorit temppulivat muutaman kerran keikan aikana luultavasti päätteen kuumentumisen takia joka aiheutti ylimääräistä säätöä...
Avatar
#5 • • RaisuSport Guest
synttärihumulaisilla riitti hauskaa, tappiin asti taidettiin viihtyä. hetkosen ehdin tanssia, aika vierähti liian nopeasti. kivvoo ol!

r