FBI presents TRESOR LuminaTour 2004 with Blake Baxter

18 posts, 1 page, 2,061 views

Avatar
#1 • • A-E Guest
Aivan helmi bileet. Jalat on aivan uskomattoman kipeet koko illan tamppaamisesta. Baxter oli kyllä aivan uskomattoman kovassa vedossa. Herran setti ylitti omat odotukseni. Paljon näytti olevan jengiä eilen Kermassa, vaikka mukaan oli harmi eksynyt muutama ihmeellinen känni ääliö. Onneksi hekään eivät pilanneet minun osaltani täydellistä iltaa. Kiitos viellä kerran Blake Baxterille, Tonylle, FBI:lle ja Tresorille aivan uskomattomasta illasta.

BTW Mitkä oli ne Baxterin keikan kaksi viimeistä biisiä?
Avatar
#2 • • Vieras Guest
Vaikka Baxter soitti joitain hyviäkin juttuja, oli setti kyllä selkeä pettymys. En tiedä kuinka vanhoja levyjä äijä soitteli, mutta omaan korvaan kuulostivat aika kulahtaneilta.

Se hiton kuuloke jota se käytti aluksi ennen senkkuihin vaihtoa oli mielenkiintoinen. ;)
Avatar
#3 • • Quu Guest

En tiedä kuinka vanhoja levyjä äijä soitteli, mutta omaan korvaan kuulostivat aika kulahtaneilta.



Vanhat julkasut on kulahtaneita :confused:
Avatar
#4 • • A-E Guest

Vaikka Baxter soitti joitain hyviäkin juttuja, oli setti kyllä selkeä pettymys. En tiedä kuinka vanhoja levyjä äijä soitteli, mutta omaan korvaan kuulostivat aika kulahtaneilta.



Mä ainakin juuri venailin tota vanhempaa saundia ja ehkä juuri sen takia en Baxterin settiin ollut pettynyt. Keskustelin sen saksalaisen Tresor tavaran myyjän kanssa tosta Blake Baxterin dj tyylistä, niin se sano mulle että Baxter on perus Detroit "oldschool" dj.

Itse olisin toivonut Baxterin lisäksi Helsinkiin enemmän edustusta Tresorilta, mutta menihän se näinkin. Pitää mennä kesällä taas vissiin itse pääkallo paikalle Berliiniin.
Avatar
#5 • • SAMi Guest
Alun plastikman ja acidit nosti fiilikset kattoon, mutta hyvän alun jälkeen tuli pientä arpomista mukaan. Siinä vaiheessa siirryin talvipuutarhaan, palasin takasin kun alkoi soimaan Nightcrawlers - Push The Feeling On. Baxter soitti paljon vanhempia raitoja, mutta setti oli pikkaisen hakeva.Mutta hauskaa kyllä oli.

Tonin setistä kuulin neljä viimestä biisiä, taattua Tonia. :)
Ens kertaan..
Avatar
#6 • • burdock Guest
jaa-a. jesus loves acid ja muutamat muut oli ihan hemmetin jees, mutta mitä v#¤%... aika surkeeta soundia sen jälkeen. ihan kuin olis jossain progebileissä ollut (sori kaverit ;) ). mulle baxter oli lievä pettymys. tuntuu olevan kaikilla jenkkijukilla sama meininki.. kun soitetaan euroopassa niin luullaan että vain kova pauke yms. toimii. teknossakin saa olla mukana soulia ja funkkia. toni soitti taas kyllä hyvää matskua :) plussat siitä + ja alakerrassa tuli hyvää chicagoa :)
Avatar
#7 • • axo Guest
Baxterin setin alkupuoli oli ok, mut loppupuoli oli aika mitäänsanomaton. pieni pettymys oli kokonaisuutena.

joo ja sielä berliinissä pitäis kesällä käydä. hemmetin kova paikka se tresor siellä
Avatar
#8 • • Samus Aran Guest

jaa-a. jesus loves acid ja muutamat muut oli ihan hemmetin jees, mutta mitä v#¤%... aika surkeeta soundia sen jälkeen. ihan kuin olis jossain progebileissä ollut (sori kaverit ;) )



Jees, samankaltaiset fiilikset. Baxter ei siis kummemmin napannut. Noh, oli kuitenkin mielenkiintoista nähdä missä mennään..

Tonin setti sitävastoin maistu musiikillisesti erittäin hyvin. Kiitokset jälleen kerran.
Avatar
#9 • • Samuel Guest
jep, samoilla linjoilla...hyvät bileet, baxter keskinkertanen, tonin setti se tavallinen (=vitun hyvä :) )
Avatar
#10 • • root Guest
Baxter oli mielestäni loistava. Parhaimpia iltoja Kermassa, ikinä. Hakemistahan setti oli välillä, mutta aivan loistavia klassikoita pulpahteli tasaiseen tahtiin. Taitavat olla liian poppia monelle "UG"-dj:lle.

Jos vaaditaan amerikkalainen dj soittamaan tuota tavaraa, niin tervetuloa uudestaan Suomeen!

Tuo Stabilo-kynäsponssi jäi vähän hämärän peittoon....

T. Nim. "Kynä taskussa"
Avatar
#11 • • Funkatronik Guest

vaikka mukaan oli harmi eksynyt muutama ihmeellinen känni ääliö.



Anteeksi... :D

Aika samoilla linjoilla muiden kanssa, "ihan jees" mutta ei mitään elämää suurempaa. Sielu ja svengi puuttui lähes kokonaan. Ehkä ensi kerralla.
Avatar
#12 • • sixtus Guest

Paljon näytti olevan jengiä eilen Kermassa, vaikka mukaan oli harmi eksynyt muutama ihmeellinen känni ääliö.



Minä ja yks mun kaveri ainaki :D
Avatar
#13 • • Samuli Guest

Paljon näytti olevan jengiä eilen Kermassa, vaikka mukaan oli harmi eksynyt muutama ihmeellinen känni ääliö.



Minä ja yks mun kaveri ainaki :D



+ minä ja laura ja moni muu. nyt on myös nähty kermassa muovipussia kanniskeleva jäppinen, joka siemaili lidl-bissejä koko illan, mad props!

joo, ei kyllä oikein napannu baxterin saundi. se mitä tonia kuultiin oli ok. baxter aloitti aika slap in your face -menolla; tosin vaan 2:n ekan biisin ajan. sitten alkoi se puudutus. perustavaraa ilman sen kummempaa kruuvia. jos nightcrawlersin olisin kuullut niin varmasti olisin heittäny pullolla tai tuopilla. onneksi poistuttiin ennen sitä.
Avatar
#14 • • lazy cat Guest
juu, odotin vähän enemmän :( mut kaikki muut miehet oli kyllä hyviä.

on se törkeetä, että jengi juo baarissa, ihan hävytöntä! :)
Avatar
#15 • • root Guest
Ehkä mä olin yksi niistä humalaisista (en ole varma, en muista) joka ei tajunnut menosta mitään. Mun skenettäjä-kavereillakaan ei ollut pahaa sanottavaa ukkelin setistä.

Sitten paljastus puritaaneille: Olen aina halunnut jorata bileissä Nightcrawlersia ja nyt siihen oli mahdollisuus. Joten jorasin.

Lynkatkaa kun tavataan :hah:
Avatar
#16 • • A-E Guest
En kyllä tarkoittanut ihan sitä, että vihaan dokaamista bileissä tolla känniääliö jutulla vaan sitä, että kuka saatana oli päästänyt sen 40+ villapaitaisen äijän heilumaan kännissä sinne kermaan. Se saatanan ukko kaato bisset mun päälle ja se ainakin mua vituttaa. En itsekään ole mikään absolutisti, mutta kyllä siinä pitäisi olla joku raja missä kunnossa sitä ravintolaan pääsee. Kaiken lisäksi tuli taas Kermassa törmätty ihme kerava turisteihin. Yksi näistä kerava jätkistä jopa tokaisi Blake Baxterin dj kopin edessä mulle, että "Kuka vitun neekeri tää nyt on? En mä vittu tullu tänne mitään neekeriä kuuntelemaan." Siinä vaiheessa en tienyt löydä vai nauraa sille jätkälle.

Ja vielä mitä tulee tohon Baxterin keikkaan. Mun mielestäni se oli aivan hemmetin hyvä, koska olen herran keikan aikoinaan Tresorissa kuullut joten tiesin suunnilleen mitä odottaa. Baxterin ongelma on kai se, että se ei osaa päivittää settiään vaan luottaa tohon vanhaan hyväksi todettuun kaavaan yhdistellä techno klasareita ja letkeetä housea.

Se Baxterin tokavika biisi mitä itse tossa aikaisemmin kyselin, missä puhuttiin kaikkea mitä on käynyt technolle, Ultrachalille ja jne. Oli Abe Duquen "What Happened?" jossa noi höpinä vokaalit hoitaa Blake Baxter.
Avatar
#17 • • lazy cat Guest

En kyllä tarkoittanut ihan sitä, että vihaan dokaamista bileissä tolla känniääliö jutulla



joo, se koira älähtää johon kalikka kolahtaa tai jotain sellaista :) mut rajansa joo örvellykselläkin. ei oo kivaa saada toisten kaljoja päälleen.
Avatar
#18 • • SAMi Guest

jos nightcrawlersin olisin kuullut niin varmasti olisin heittäny pullolla tai tuopilla. onneksi poistuttiin ennen sitä.



sehän on hyvä biisi
:memories: ;)