Airwave senssi pepun veivaukset

28 posts, 2 pages, 4,433 views

Avatar
#21 • • whuf. Guest

Kiitti vitusti sinulle ääliölle, joka pöllit neulepuseroni Senssillä Airwaven keikalla. Kiitos.



Typerää käytöstä. Siis molemmilta, rikolliselta ja uhrilta.
Mutta ihan asiaa puhut.. vituttaa semmoset kusipäät.. tosin sehän saatto olla vahinko(?)

Mut kivat bileet =)
Ei tullut oikeestaan muuta kuultuu kun pari minsaa nessiä ja noin tunti masaa.. (myöhänen sisääntulo)
oujes :excellent:
Avatar
#22 • • serotonot Guest


*AVAUT* *MEGA AVAUT*



...ja apteekin kautta kotiin.
Avatar
#23 • • Sanyo Guest

Kellään kameraa ollu mukana?



Oli oli...aivan varmasti! Mä näin :)

En tiedä muista, mut mul oli ihan levottoman hauskaa. Anteeks kaikille kenen varpaat jyräsin, kuten myös niille, jotka joutu mun säälimättömän v*ttuilun kohteeks. Lienette tottuneet jo...

Pääsiköhän Loopy koskaan sinne vessaan asti, kun se matka porrastasanteelta alas päin tuntu kestävän noin puoli tuntia...? :hah:

Jatkakaa. Kiitos ja anteeksi.
Avatar
#24 • • Tapsa Guest

Kellään kameraa ollu mukana?



Mulloli, mut kuvattuu tuli vaa kavereita!
Nessin setistä tosin on muutama videolippi..

(en mä niit gyl osaa mihinkä hakkeroida :excellent: )
Avatar
#25 • • ruoho Guest
kivaa oli, ravintolan puolella tuli oltua oikeastaan koko aika, airwavee pääareenalla hetken, muttei erityisemmin napannut, liimatan ja cosmarin setitys rokkas täysillä :excellent:
Avatar
#26 • • Loopy Guest

Pääsiköhän Loopy koskaan sinne vessaan asti, kun se matka porrastasanteelta alas päin tuntu kestävän noin puoli tuntia...? :hah:


Vähänkö epistä - ei tommosta voi muistaa. :crybaby: :D

Muulta osin muisti ei mennyt, vaikka kännissä tulikin oltua. Pahinta tässä on se, että jopa Tempe pääsi kuittaamaan kännistäni mulle... :( :eek: :D
Avatar
#27 • • tempest Guest
Oosny :D

En ollukkaa viel kommentoinu tänne!!! Olipas vitun hyvä meininki! Tultiin sisään joskus vähän puol kolmen jälkeen, ja katottiin että "Eihän täällä ole ketään" ja mentiin sitten ravintolan puolelle niin :eek: :eek: Ravintolapuoli ei oo koskaan ollu _NOIN TÄYNNÄ_ ja kukaan ei istunu, kaikki tanssi :D Kosmari soitti vitun hyvää kixuu ja sen johdosta ei tullu otettuu ku yks drinkki ja muute vaan joras! toDELLA hyvä fiiwis!


edit: no ehkä diveissä heinäkuussa ku oli cor fijnemann ni oli enempi viä jengii ravintolas :)
Avatar
#28 • • Cype Guest
Olihan hyvä äkkilähtö, iso kiitos kyydistä kun pääsimme jatkamaan köyliön limuränseista tampereelle. Vaikka takapenkillä olikin vähän ahdasta niin ei alkanut ahdistaa.

Bileet oli kivat tultiin paikalle vähän ennen Airwaven alotusta ja aika toimivaa musiikkia soitti (mielestäni huomattavasti parempaa mitä turussa n. vuosi sitten), vähän oli eleetöntä soittamista, se ehkä pisti eniten silmään.
Cosmicman soitti kivaa trancea ja pari loistavaa mulle uutta biisiäkin tuli kuultua. Nessi ei pudonnut tällä kertaa yhtään ja vähän ihmetyttikin pääpuolen soittojärjestys..

Jatkot oli rok.
Kiitokset kavereille mahtavasta pääsiäisestä. Bussimatka takaisin oli erittäin tunnelmallinen, vai mitä Jussi ja Emppu :excellent: