Pacifique

121 posts, 7 pages, 12,643 views

Avatar
#101 • • sabba Guest
Noi iltapäivälehdet jne, on kyl syvältä. Nehän myy käytännös sitä rajuilla kärjistävillä lööpeillä, yleensä totuus paljon "flätimpää" kuin mitä annetaan ymmärtää. Mielestäni iltapäivä ja muilla vastaavilla roskalehdillä on iso osa ennakkoluulojen virittämisessä ihmisten mieliin, varsinkin sen suuren joukon, jotka eivät lue muita medioita kuin iltapäivälehtiä. Eikä tv:ssä uutiskynnys ylity yhtä "pienissä" asioissa, joten tuskin voivat edes vertailla, vaan uskovat naiivisti mitä iltapäivälehdissä kirjoitetaan.

Sinänsä monimutkainen asia, sillä itse henkilökohtaisesti kannatan sananvapautta ja lehdistönvapautta, mutta toisaalta tekis prkl mieli kieltää iltapäivälehdet, ne on syvältä ja ne lietsoo ihmisii vihaan yms. Kuten taannoiset mainokset sen sanoivat: Järki ja tunne, tms. Kysymyshän on loppujenlopuksi viihteestä.
Avatar
#102 • • Tres Guest

varsinkin sen suuren joukon, jotka eivät lue muita medioita kuin iltapäivälehtiä. Eikä tv:ssä uutiskynnys ylity yhtä "pienissä" asioissa, joten tuskin voivat edes vertailla, vaan uskovat naiivisti mitä iltapäivälehdissä kirjoitetaan.



Tunteeks monikin sellasia ihmisiä, tai edes
yhden, joka lukis AINOASTAAN iltapäivälehtiä?
Mä oon maalta ja vaikka esim. mun sukulaisissa
on muutamia kyseenalaisia tapauksia joille
skandaalilehdistö on tärkeä informaatiolähde niin
nekin silti lukee muitakin lehtiä. Suomessa on
se jännä puoli et melkein joka kotiin tulee
joku päivittäinen sanomalehti ja sitä myös luetaan.
Avatar
#104 • • Tres Guest

Oonks mä ihan väärässä, mut kyseisiä otsikoita ei varmaan tulisi jos
porukka ei käyttäis huumeita?



Ei tulis, mutta toisaalta tollanen utopia
nyt ylipäätään ei tuu onnistuun. Niitä
samoja mömmöjä vedetään siellä teillä
lahdessakin ihan normirafloissa. Nollatoleranssi
ei oo saanu vankiloitakaan siivottua
huumeista niin miten sitten sais ihmisten
lopettaan viihdekäytön vapaa-ajallaan :scared:
:D

Posts: 3,707

#105 • • :D

Niitä samoja mömmöjä vedetään siellä teillä
lahdessakin ihan normirafloissa.



Täällä on trendikästä booze + puukko tahi tykki. :|
Mut siis lähinnä sylettää ns. bilekuosaajat, jotka vetää
aineita vaan bileissa. koska se on olevinaan hyvä juttu. :confused:

Ei o mikään poissuljettu ajatus sekään että Serena ei vastaisuudessa
halua tälläisiä tapahtumia, koska paikka voi saada ikävän leiman.
(itse ainakin ymmärtäisin, jos semmoinen lausunto tulisi.)

Hrr. Edelleen vihoiksi pistää.
Avatar
#106 • • MikkiHiiri Guest

Niitä
samoja mömmöjä vedetään siellä teillä
lahdessakin ihan normirafloissa



Nykyään normaalirafloissa vedetään kamaa enemmän kuin bileissä :)
Avatar
#107 • • Tapi T Guest

Ei o mikään poissuljettu ajatus sekään että Serena ei vastaisuudessa halua tälläisiä tapahtumia, koska paikka voi saada ikävän leiman.


Eli kun pari prosenttia asiakkaista jää kiinni laittomuuksista tapahtumassa, jossa myynti oli varmasti paras todella pitkään aikaan, niin veikkaat Serenan kieltäytyvän tulevaisuudessa vastaavasta?

Tuskin.
Avatar
#109 • • phanatic Guest

Eli kun pari prosenttia asiakkaista jää kiinni laittomuuksista tapahtumassa


Siin on pari prosenttia liikaa.



Olisi hauska nähdä nuorisotapahtuma jossa vähintään pari prosenttia kävijöistä ei käyttäisi laittomia päihteitä.
Avatar
#110 • • sabba Guest

Tunteeks monikin sellasia ihmisiä, tai edes
yhden, joka lukis AINOASTAAN iltapäivälehtiä?
Mä oon maalta ja vaikka esim. mun sukulaisissa
on muutamia kyseenalaisia tapauksia joille
skandaalilehdistö on tärkeä informaatiolähde niin
nekin silti lukee muitakin lehtiä. Suomessa on
se jännä puoli et melkein joka kotiin tulee
joku päivittäinen sanomalehti ja sitä myös luetaan.



No ongelma lienee siinä, ettei muu media aina käsittele näitä "skandaali-aiheita", jolloin kyllä "tärkeämmistä" asioista ollaan perillä useiden eri lähteiden kanssa, mutta "vähäpätöisemmät" asiat, kuten esimerkiksi just tällaset caset niinku pacifique uutisoidaan juuri sillä tavalla että se myy. Eli saadaan homma vaikuttamaan mahdollisimman ärsyttävältä ja "järkyttävältä". Monet ostavat koska heidän mielestään huumeet ovat yhteiskunnan syöpä ja heistä on mukava lukea kuinka poliisi edistää kasvatuksellista toimintaa pitämällä nuoret kurissa. Kun taas ehkä osa meistäkin ostaa lehden koska vittuuntuu kuinka aihetta käsitellään. Tämä on juuri se iltapäivälehtien tapa kärjistämällä myydä numeroitaan. Paskaa sanon minä! Olen vuosia jopa lukenut kyseisiä lehtiä ja saanut viihdettä irti niistä, mutta viimeaikoina olen kyllä tullut siihen tulokseen, että ne eivät voi olla vaikuttamatta ihmisten ennakkoluuloihin, siis niiden jotka EIVÄT JAKSA, tai EIVÄT KOE ASIAKSEEN ottaa aiheista selvää syvällisemmin, vaan tyytyvät siihen mitä iltapäivälehdet ja muut sensaatiolehdet heille viestivät. Uskon vakaasti että suomessa on monta ihmistä, jotka pureskelematta nielevät iltapäivälehtien artikkelit ja tarkastelevat niitä objektiivisina ja totuudenmukaisina.
Avatar
#111 • • JussiS Guest

Olisi hauska nähdä nuorisotapahtuma jossa vähintään pari prosenttia kävijöistä ei käyttäisi laittomia päihteitä.


Mikäs mahtaa olla nykyään "silloin tällöin tai useammin huumeita käyttävien" ihmisten prosenttiosuus koko väestöstä? Väitän että yli 5%. Pacifiquessahan prosentti oli 0,5%.
Avatar
#112 • • Link Guest

Olisi hauska nähdä nuorisotapahtuma jossa vähintään pari prosenttia kävijöistä ei käyttäisi laittomia päihteitä.


Mikäs mahtaa olla nykyään "silloin tällöin tai useammin huumeita käyttävien" ihmisten prosenttiosuus koko väestöstä? Väitän että yli 5%. Pacifiquessahan prosentti oli 0,5%.



*pilknusss*

Kaikki käyttäjät jäivät pacifiquessa kiinni?
Vai mitä häh...
Miten noi luvut voi suhteuttaa keskenään?
Avatar
#113 • • JussiS Guest

Kaikki käyttäjät jäivät pacifiquessa kiinni?
Vai mitä häh...
Miten noi luvut voi suhteuttaa keskenään?


No joo, ei voikaan suhteuttaa. Kyselinkin lähinnä ton prosenttiosuuden perään. Kaikkein eniten koko jutussa perseilee keltainen lehdistö, joka saa näköjään loistavasta ja (mielestäni) suht huumettomasta tapahtumasta huumeidenkäyttäjien orgiat. Poliisin toimintahan oli erittäinkin asiallista, toivottavasti tulevaisuudessakin panostetaan kenneliin E10V-tarkastusten sijaan.
Avatar
#114 • • HydroGen Guest
Nousi näen jälkeenpäin kyrpä ohtaan ku katto noita bilekuvia....voi vittu ku jäin paljosta paitsi...prkl :angry: Noh toivottavasti Labyrinth järjestelee lisää bileitä, ens juhannuksena olis hyvä ajankohta mut ei varmaan tuu toteutumaan!!! :crybaby:
Avatar
#115 • • wyx Guest
Tää biisi oli varmaan illan Highlight main poolissa: Snap - The Power Of Bhangra (Eric Prydz Remix) :hearts: :hearts: :hearts: Tietääkö ketään ketä soitti sillon? Lujaa menoo oli sillon ainaski! Vie mielen väliaikaisesti takas Serenaan! :D
Avatar
#116 • • drS Guest

Snap - The Power Of Bhangra (Eric Prydz Remix)



orkidea ton tais soittaa..
Avatar
#117 • • jagu Guest


No ongelma lienee siinä, ettei muu media aina käsittele näitä "skandaali-aiheita", jolloin kyllä "tärkeämmistä" asioista ollaan perillä useiden eri lähteiden kanssa, mutta "vähäpätöisemmät" asiat, kuten esimerkiksi just tällaset caset niinku pacifique uutisoidaan juuri sillä tavalla että se myy. Eli saadaan homma vaikuttamaan mahdollisimman ärsyttävältä ja "järkyttävältä". Monet ostavat koska heidän mielestään huumeet ovat yhteiskunnan syöpä ja heistä on mukava lukea kuinka poliisi edistää kasvatuksellista toimintaa pitämällä nuoret kurissa. Kun taas ehkä osa meistäkin ostaa lehden koska vittuuntuu kuinka aihetta käsitellään. Tämä on juuri se iltapäivälehtien tapa kärjistämällä myydä numeroitaan. Paskaa sanon minä! Olen vuosia jopa lukenut kyseisiä lehtiä ja saanut viihdettä irti niistä, mutta viimeaikoina olen kyllä tullut siihen tulokseen, että ne eivät voi olla vaikuttamatta ihmisten ennakkoluuloihin, siis niiden jotka EIVÄT JAKSA, tai EIVÄT KOE ASIAKSEEN ottaa aiheista selvää syvällisemmin, vaan tyytyvät siihen mitä iltapäivälehdet ja muut sensaatiolehdet heille viestivät. Uskon vakaasti että suomessa on monta ihmistä, jotka pureskelematta nielevät iltapäivälehtien artikkelit ja tarkastelevat niitä objektiivisina ja totuudenmukaisina.



WORD!

<offtopic>
Oon kelaillu tätä ihan samaa juttua, mutten ole osannut pukea sitä sanoihin. Kiitos pitkälti iltapäivälehtien, isoista bileistä aina uutisoidaan ainoastaan montako jäi kiinni huumeista. Esim. järjestyshäiriöiden vähäistä määrää en ole koskaan nähnyt noteerattavan. Ikävä kyllä monet vakavammatkin sanomalehdet ovat samoilla linjoilla keltaisen lehdistön kanssa. Surkeana esimerkkinä Turun Sanomat. Hesarinkaan puolueettomuuten en täysin luota. Kansan vallitseva mielipide vaikuttaa liikaa kaikkeen huume-uutisointiin.
</offtopic>
Avatar
#118 • • Pacifique Guest
Hola!

Suurkiitos kaikille, jotka olivat mukana tekemässä Pacifiquesta unohtumattoman
illan! Tapahtuma myytiin loppuun 6.3. lauantaina iltapäivällä ja illan aikana
kaksi tuhatta kesäisen iloista ja hymyilevää ihmistä nautti elämästä ja Serenan
ympäristöstä kuuden tunnin ajan. Kiitokset kaikille artisteille, työntekijöille,
Serenan mukavalle henkilökunnalle ja juhlakansalle, joka nosti tunnelman
kattoon!! Kuvia tapahtumasta osoitteesta: http://www.pacifique.fi/gallery.shtml

-Aurinkoista kevään jatkoa, Unity & Labyrinth
Avatar
#119 • • Mikco Guest
No olihan ne ihan kivat bileet, mutta musa oli liian löysää.
Liikaa perkussiovoittosta soundii ja nenäkaivuu haussia (poislukien Cosmicmanin setti). Hardcore tubessakäynti jäi väliin, koska sinne oli melkoinen jono ym...
Ens kerralla pääareenalle Protus ja Tres :)


Kiitokset kuitenki järjestävälle taholle.
Ensi vuonna vois sit järkkää nämä uudestaan jookostajoo?
Avatar
#120 • • TW Guest

No olihan ne ihan kivat bileet, mutta musa oli liian löysää.
Liikaa perkussiovoittosta soundii ja nenäkaivuu haussia



Eiköhän tuo löysä letkeämpi saundi ollu kuitenkin enemmän bileiden nimen & hengen mukaista pääareenalla kuin jonkun Proteuksen peruspauke ois ollu :) Proteus & Tres soittivat just oikeessa paikassa näissä bileissä ja hyvä niin.