Loco Opening Night @ Grab Turku

12 posts, 1 page, 1,646 views

#1 • • lulu Guest
Pakko tehdä topic tästä, melkeinpä vaan valittamisen vuoksi...
Musiikki oli kyllä hyvää,sen reilun tunnin verran kun tuolla jaksoi olla.
Paikka oli vähän liian pieni; oli todella kuuma,ja huono ilma,hyvä kun happea sai x).
Yllättävän kännisiä ja riidanhaluisia poikia oli myös liikaa...pöytä kaatui jonku riida tuloksena melkein jaloille.ja joku idiootti tuli valittamaan jotain tyhmää,eikä voinut poistua vaikka pyysi. pelästyin kovasti että pian se lyö jne. sitten katsottiin paremmaksi poistua paikalta. En ole ikinä missään koskaan ennen joutunut tollaseen tilanteeseen. Järjestysmiehiä olisi voinut olla enemmän, hieman tarkastamassa tilanteita,ja heittämässä liiiiian kännisiä ihmisiä pois.
Harmittaa kyllä että ilta meni piloille,koska hyviä dj:tä kuitenkin oli paikalla :(
#2 • • JussiS Guest
Joo ens kerralla ilmastointiin IIIISO panostus lisää, ja enemmän valoa ja vähemmän savua. Parhaimmillaan tuolla oli niin ahdistava meininki kun ei nähnyt metriä eteensä, että ihmettelen ettei paniikkikohtauksia löytynyt. Muuten ihan kivaa kyllä ;)
#3 • • Laite Guest
tulipa katsastettua paikka. törkeän ahdasta ja helvetin kuuma + huono ilma. onneksi viinaa sentään sai tiskiltä kohtalaisen nopeasti :excellent:

Porukkaa oli kyllä riittävästi ja ihmisillä tuntui olevan tanssilattialla hyvä meno.
musiikki oli sitä mitä pitikin, ei herättänyt suuria tunteita itsessäni (kuten ajattelinkin ennen tänne tuloa).
lähdin sitten kahden jälkeen kotiin päin nukkumaan, taisin jopa pari kuvaakin ottaa, täytyy katsastaa tilanne kunhan saan filmirullan kehitykseen (~10 kuvaa ottamatta).

kai tuolla kivaa oli :confused:

terkkuja: nimim. suojakänni auttaa.
#4 • • Yallu Guest
Tuli joo tsekattua Loco. Musiikki oli todella hyvän kuulosta, ainakin sen tunnin(!), jonka joudin jonottelemaan sisään. Olis ollu ihan hyvä jos olisin tienny etukäteen että a) liput saa ennakkoon b) paikka on niin pieni. Sisältä mesta oli aika vaisu, mutta ei sen niin väliä kun biitti oli kohdallaan. :panic:
#5 • • sakin Guest

Parhaimmillaan tuolla oli niin ahdistava meininki kun ei nähnyt metriä eteensä

Mulla oli kans nä'ön kans ongelmii johtuen siitä savusta ja sit muijat valittaa ett jotkut on lääppinyt niitten takamuksia :eek: :eek:

Pakkohan siel oli mennä käsikopelolla eteen päin, vaikka en kyll tunnusta puristelleeni yhtään mitään!

Ja olishan sitä valoo voinut olla enemmän varsinkin siell takana, lattialla valot oli ihan jees.

S.
#6 • • sakin Guest

tulipa katsastettua paikka. törkeän ahdasta ja helvetin kuuma + huono ilma. onneksi viinaa sentään sai tiskiltä kohtalaisen nopeasti :excellent:
.

Siel oli siinä jossakin vodkaredbull tiski kun sen huomasin niin otinkin sitä loppu illan, ei tarvinnut odottaa drinksuu enään sen jälkeen.

Siinä päätiskillä ei mun mielestä palvelu kyll pelannut tarpeeks nopeasti, ehkä meillä on erilainen vaatimustaso ? tai jätkä on vaan paremman näköinen ;)

S.
#7 • • Laite Guest
Joo, näin ton vodkaredbull tiskin kyllä, mutta parin oluen jälkeen siirryin nautiskelemaan pelkkää vettä, eli pääbaaritiskille oli suunnattava. Itse sain kyllä kohtalaisen nopeasti tuolta palvelua eikä vesikään maksanut mitään. positiivista :)
#8 • • Zapato Guest
Oli aika kamalaa. Sisälle pääsyä jonotettiin tunti ja hyvä nousuhumala ehti siinä sitten muuttua laskuhumalaksi. Sisällä ei nähny eteensä ku oli niin pimeetä ja savuista ja ilmakin oli prkln huono. Lisäksi osa jengistä tykkäs haastaa riitaa...ei kivaa :( . Kestin ehkä puol tuntii ja sit oli pakko päästä kotiin.
#9 • • alashattu Guest
Itsellä ei ollut ongelmia noiden remuajien kanssa.. kumma ku en nähnyt yhtään riidanhaluista ihmistä missään vaihees iltaa (ehkä en herättäny tarpeeks niiden kiinnostusta? ;P). Savua oli kyllä mun mielestä liikaa ilman määrään nähden mut valot oli iha helvetin hienot :D
Äänentoisto oli helvetin hyvä joka puolel baarii mut tosiaan pari neliöö lisää ei ois ollu pahitteeks tasaamaan ihmismassan määrää (toisaalt mun mielest tuol oli nyt just "sopivasti" porukkaa tilaan nähde et tuli hyvä fiilis ;).
Mut nä on mielipiteitä. Kokonaisuudessaan tykkäsin erittäin paljon ja odotan innolla seuraavia locoja B2B mayhemin merkeissä ens kuussa.
#10 • • Mya Guest
Mä kyl viihdyin.
Musta se savu ja pimeys oli ihan jees, ku on "tottunut" valoisempiin mestoihin. Ja vaikka tollanen musa ei ihan oo mun juttu, ni nää oli kyl jees :) Enkä joutunut jonottaakkaan.

Tänne toistekin :mad:

p.s. kyl ne tappelut muakin vitutti.
ja se, et Grabis on VAAN 2 naisten vessaa, ei hyvä :what:
#11 • • JanJan Guest
No niin, saatiin ensimmäiset bileet pidettyä. kiitoksia palautteista, niitä tässä vaiheessa tarvitaan... on todella vaikea tietää miten paikka toimii ensimäisellä kerralla... mutta tosiasia on että isompaa paikkaa ei löydy (tai jos löytyy niin HETI mulle ilmoitus) :) nuo valojutut korjataan ensikerralla, ja myös järjestysmiehien määrä, kuulemma VIINA loppui kesken baarista... :angry: mutta alku on aina hankalaa, ja kaikesta oppii... KIITOS KAIKILLE paikalla olleille.... :heart:
#12 • • Laite Guest
http://laite.org/loco
sori, ei ollut enempää kuvia filmirullalla (ainakaan onnistuneita).