52 posts, 3 pages, 7,159 views
Palautetta vaikken bileissä ollutkaan (eli kuvien perusteella):
DJ-pöytä ens kerralla n. puol metrii korkeemmaks, jos sopii. Alkaa sattuun selkään heti kun katseleekin noita kuvia. Tän voi ottaa muuten vinkkinä muutkin promoottorit ;)
mitä, ei mua kyllä sattunu selkään.. ja ettehän te ny hirveesti mua pidempiä oo, vai :)
Ai niin, missä tuolla esiinty sellaset artistit kun Children of Bodom, Cradle of Filth ja Klamydia, kun faneja näytti olevan, ja paitoja oli enemmän ku pystyin sormilla laskeen... :D
...ja samaan aikaa ulkona oli käynnissä Köyliön Ralli 2004: Paikalliset kölvit surraa Lallia ympäri ruosteisilla Tauniksillaan Frederikin huutaessa 30.000W subbasista... ;) Aijai, sitä kulttuuria!
Seuraavaan Docklandssin kuvaajat voisivat vähän skarpata. Missä kaikki TP-kuvat ovat? :mad:
...ja samaan aikaa ulkona oli käynnissä Köyliön Ralli 2004: Paikalliset kölvit surraa Lallia ympäri ruosteisilla Tauniksillaan Frederikin huutaessa 30.000W subbasista... ;) Aijai, sitä kulttuuria!
Tää on niin hienoo, niin hienoo. Ihan tippa tulee silmään kun muistelee nuoruutensa lauantai-iltoja lalliksella. Onneks ens kerral oon tulossa paikalla. Kuka lähtee mun kans metsään juomaan pussikaljaa ja tappeleen?
Seuraavaan Docklandssin kuvaajat voisivat vähän skarpata. Missä kaikki TP-kuvat ovat? :mad:
Hahah.. vai et tp pyllyistä pitäs saada kuvia :>