D O C K L A N D S 2. 0 4

52 posts, 3 pages, 7,006 views

Avatar
#41 • • nenna- Guest
Olihan kemut!..Magellanin live oli kyl :heart: ..myös Benin teknou mielytti! ..kuvii oli aika vaikee napsii, varsinkin onnistuneit..ku oli tota savuu aika runsaanlaisesti ja strobokin tais "vähän" vilkutella välillä ;) ..mut anyway, tässä muutama kuva Docklands2 kemuista. :)
Avatar
#42 • • tR3mONt Guest

Palautetta vaikken bileissä ollutkaan (eli kuvien perusteella):
DJ-pöytä ens kerralla n. puol metrii korkeemmaks, jos sopii. Alkaa sattuun selkään heti kun katseleekin noita kuvia. Tän voi ottaa muuten vinkkinä muutkin promoottorit ;)



mies puhuu kyl astiaa :)
Avatar
#43 • • drS Guest
mitä, ei mua kyllä sattunu selkään.. ja ettehän te ny hirveesti mua pidempiä oo, vai :)
Avatar
#44 • • tR3mONt Guest

mitä, ei mua kyllä sattunu selkään.. ja ettehän te ny hirveesti mua pidempiä oo, vai :)





(seez drS [dr.Short]) :D
Avatar
#45 • • Tapsa Guest
Jep, hobitit saa vaix kirjoja tassujensa alle.

Me hujopit voitais kyl soittaa polvilteen,
mut se ei kai oo kivaa . .
Avatar
#46 • • Beliar Guest

Ai niin, missä tuolla esiinty sellaset artistit kun Children of Bodom, Cradle of Filth ja Klamydia, kun faneja näytti olevan, ja paitoja oli enemmän ku pystyin sormilla laskeen... :D



Heh heh hee! :laugh:

...ja samaan aikaa ulkona oli käynnissä Köyliön Ralli 2004: Paikalliset kölvit surraa Lallia ympäri ruosteisilla Tauniksillaan Frederikin huutaessa 30.000W subbasista... ;) Aijai, sitä kulttuuria!
Avatar
#47 • • JussiS Guest

...ja samaan aikaa ulkona oli käynnissä Köyliön Ralli 2004: Paikalliset kölvit surraa Lallia ympäri ruosteisilla Tauniksillaan Frederikin huutaessa 30.000W subbasista... ;) Aijai, sitä kulttuuria!


Tää on niin hienoo, niin hienoo. Ihan tippa tulee silmään kun muistelee nuoruutensa lauantai-iltoja lalliksella. Onneks ens kerral oon tulossa paikalla. Kuka lähtee mun kans metsään juomaan pussikaljaa ja tappeleen?
Avatar
#48 • • Tapi T Guest
Seuraavaan Docklandssin kuvaajat voisivat vähän skarpata. Missä kaikki TP-kuvat ovat? :mad:
Avatar
#49 • • Laite Guest

Seuraavaan Docklandssin kuvaajat voisivat vähän skarpata. Missä kaikki TP-kuvat ovat? :mad:



Skarppaa sä ja mee paikalle kattelemaan ihan livenä niitä ;)
Avatar
#50 • • tempest Guest

...ja samaan aikaa ulkona oli käynnissä Köyliön Ralli 2004: Paikalliset kölvit surraa Lallia ympäri ruosteisilla Tauniksillaan Frederikin huutaessa 30.000W subbasista... ;) Aijai, sitä kulttuuria!


Tää on niin hienoo, niin hienoo. Ihan tippa tulee silmään kun muistelee nuoruutensa lauantai-iltoja lalliksella. Onneks ens kerral oon tulossa paikalla. Kuka lähtee mun kans metsään juomaan pussikaljaa ja tappeleen?



meitsi on messissä ;)
Avatar
#51 • • Scott Guest

Seuraavaan Docklandssin kuvaajat voisivat vähän skarpata. Missä kaikki TP-kuvat ovat? :mad:



Hahah.. vai et tp pyllyistä pitäs saada kuvia :>

>> scott
>> http://polkka.com
Avatar
#52 • • deiv Guest

Seuraavaan Docklandssin kuvaajat voisivat vähän skarpata. Missä kaikki TP-kuvat ovat? :mad:



Hahah.. vai et tp pyllyistä pitäs saada kuvia :>



NO TIÄTTY!!