Club Roska, Tampere

50 posts, 3 pages, 19,578 views

#41 • • Beliar Guest

(mun mielestä sean paulin get busy on muuten roskin ja paskin biisi ikinä)

"Pizza-burger turns me on, turns me on, turns me oooon...." jos Sean Paulia kiihottaa pizza-burgerit, ni ei kai siinä sitten mitään... :D

(ja kaikille, jotka eivät tätäkään läppääni tajunnut, niin Pauli hoilaa Get Bussyssään tollee... tai ainaki aika lähelle!) ;)
#42 • • tempest Guest
mut sitä ei voi soittaa roskassa, se on soinu enertsillä ja kissillä ainaki 800000000000000 kertaa yhteensä!!!
#43 • • kimik Guest

mut sitä ei voi soittaa roskassa, se on soinu enertsillä ja kissillä ainaki 800000000000000 kertaa yhteensä!!!

no aivan varmasti on soinu enemmänki!.
#44 • • hahmo Guest
roskan kuvia tulee sivuille kunhan keritään päivittään..lisää kuvia videoo halutaan toki..mikäli joku kuvasi videoo roskassa, olisi sitä tärkeä saada käyttöön, oma kuvaajamme ei ollut oikeen tajuissaan eikä ottanut videoo :)

kuviakin lisää ja tänne ja heti..kiitos :)

[email protected]
#45 • • nenna- Guest
:D ..olipas kekkerit! :scared: ..paikalle tultii joskus puolenyön aikoihin ja eka biisi mikä kantautu korviin tais olla maxx/get away :hearts: ..ja siitä sitten jatkettiinkin emcee myrkyn johdolla :happyroll: ..muutama kuvatuskin tuli napsittua :heart:

hahmolle kiitokset kemuista..ja lankille servutilasta.
#46 • • h.renell Guest
hyvät pileet oli! viel ku muistais jotain! :eek:
#47 • • Beliar Guest
Heräsin eräänä yönä hiestä märkänä omaan huutooni. Olin juuri nähnyt painajaista, missä olin siirtynyt 10...20 vuotta ajassa taaksepäin, pukeutuneena keltaisiin, alaspäin leveneviin housuihin, räikeään kauluspaitaan, sinertävän-vihertävään turkkiin ja punaiseen vyölaukkuun. Tuskaani lisäsi myös se, että olin maksanut vaatteiden vuokrasta 50 euroa. "Stylisti" oli muuten juoppo vanha ämmä! Unessani vedin päälle itsetuntoa ja ulkonäköäni kohentavan kännin, jonka jälkeen, kaupungilla yleistä pahennusta läsnäolollani tarpeeksi herätettyäni, päätin suunnata matkani Tamperelaiseen yökerhoon, missä kaupungin kerma käy viihtymässä ja seurapiiri-iltojaan viettämässä.

Sisälle ravintolaan päästyäni, päivän (josta nyt ei tosin ole mitään varmuutta - vuodesta siis puhumattakaan) kovimmat hitit saivat vereni poreilemaan, tanssijalkani vatkaamaan ja lanteeni keinumaan. Unessa tanssityylini omista silmistänikin katsottuna näytti kaamealta. Jäin hetkeksi pohtimaan, miltähän se mahtoi näyttää sivullisen silmin, kunnes Haddawayn Whatta fuck is love-biisi aiheutti minussa voimakkaan kemiallisen reaktion ja irtaannuin ruumiistani ja leijuessani katon rajassa, muiden yläpuolella, sain varmistuksen peloilleni. "Vittu, että ton raukan tanssi on hirveää katseltavaa... mutta hetkinen... sehän olen minä!!!" Järkyttynyt egoni (siis ei mun "Hahmo", vaan siis se ISO juttu mistä aina kaikki puhuu...) pudota rojahti takaisin alas lattialle ja niin syvälle, että sille kaivettiin monttuakin monta päivää! Luulin rytäkässä hukanneeni olut-töppöseni, mutta olinkin jo VARMASTI sen juonut.

Taapersin baari-tiskille tilaamaan uuttaölppää. Baaritiskin henkilö (sukupuolesta en ole varma, sillä unessa kaikki aina näyttää niin sumuiselta) laskutteli jotain hintaa oluesta (hinnastakaan en tiedä, sillä humalassa mikään ei maksa paljoo ja rahaa riittää...) ja ojensin pankkikorttini, kuittasin, otin korttini ja lähdin tiiraamaan pahaa aavistamattomia beibejä vongattavaksi, palasin baaritiskille, otin olueni ja taas palasin vonkailemaan. Matkalla hyvän näköisillä mimmeillä täytettyyn pöytään, törmäsin ystävääni; Jallu Vaariin, eli Daveen. Hetken aikaan häneltä tämän lainaa takaisin kinuttuani tajusinkin, että hän olikin Kari Peitsamo! No ilmetty samannäköisyys! En olisi varmaan vielä tänäkään päivänä tajunnut (pitkä piuhat ja vähän virtaa, nääs...) erehtyneeni henkilöstä, jossen olisi kiinnittänyt huomiota lauseen "JOS SÄÄ TARJOOT..." puuttumiseen kyseisen henkilön sanatulvassa. Sitä paitsi Kari oli Daveen verrattuna selvin päin - vain 4 promillee...

Niin ku unissa aina, mulla oli illan aikana ihan vitusti kauniita naisia! No sehän oli selvää - olinhan sentää pistänyt ykköset päälleni! (noissa gledjuissa mua muuten luuliin aikaisemmin illalla PROMON POKEKSI!!! No se osaltaan kertokoon Promon meiningistä...) Niin, ja kuten unissa aina, niin lottovoitto, kuin naisetkin feidaa mestoilta herättyäni - allekirjoittaneella ne naiset katoaa jälkeään jättämättä jopa hereillä ollessani, sanovat vaan lähtevänsä käymään WC:ssä ja sinne tielleen jää... Onkohan poliisi ikinä tutkinut ravintoloiden naisten WC:tä? Montako naista pitää vielä sinne hukkua, ennenku virkavalta asiasta kiinnostuu? Joo, nyt alkaa katoon jutusta juoni, jotenka kai tää oli tässä...

Pelkäsin pitkän aikaa, että uneni ei olisikaan ollut unta, kunnes katselin nuo kemuista otetut kuvat läpi. Huomattuani, että minusta ei ole yhtäkään todistetta (tai ei vaan ollut apinaherkkää filmiä), huokasin helpotuksesta - HUH! Se olikin vaan unta... pahaa unta...

Vai oliko sittenkääääääännnn.... [tähän kohtaan voitte kuvitella mielessänne semmoisen ameriikkalaien kauhuelokuvakirkaisun] :eek:
#48 • • tempest Guest
Otas hessu lääkkees taas :)
#49 • • hahmo Guest
roska jatkaa tampereella taas syksyllä..keväälle ei kerkee ja kesälle ei jaksa tunkee mitään kun voi pelailla frisbeegolffia innolla ja fiilistellä neonvärisiä kiekkoja :)

ja onhan sitä muissakin kaupungeissa..

treellä syksy 2004:

pe27.8.04 ja pe26.11.04

ja yo-talolla toki :)
#50 • • Ana-- Guest

jeah, analle vielä munkin puolesta pahoittelut jos roskakeikka ei oikein vastannut odotuksia. jos lähdit sieltä kaukaa treelle pelkästään sen takia että saisit soittaa hyvän setin, etkä esim. myös sen takia että voisit vetää ne roskakännit ja "nauttia" hauskasta meiningistä, niin suhtautumisesi oli mielestäni hieman liian vakava.. niinkuin hahmo jo sanoi niin roskassa ei oo varsinaisia soittoaikoja ja olisit säkin voinu sinne myöhemmin vielä uudestaan änkee veivaamaan ja samalla tavalla ajaa muita pois :D

..ja etkös sä ite tullut pääpuolella mun ja milon setin aikana häätään meitä pois vaikka sun ei siellä ees pitäny soittaa? :)

nojooh, hyvä jos tapahtuma ei mielestäsi kuitenkaan mennyt pilalle.

Haha eiikun mä muistin kännipäissäni et me soitetaan siin päälavalla mut
onneks sero muistutti et ei tosiaankaan.. Joo, ei siin mitään, olihan se hyvä
ilta kaikin puolin, mä vaan olin snadisti yllättyny siitä meiningistä siel ja
siks tuli ehkä pikkasen ylireagoitua roskan vapaamuotoisiin soittoaikoihin
ja tyyleihin. Sori että suutuin turhasta. Hauska klubi oli kyllä :)