Club Fantasy @Kino 19.12.2003

35 posts, 2 pages, 4,945 views

#21 • • Tapi T Guest

Sori...

Ääh, sä sentään hallitsit humalasi, mutta monilta muilta karkasi mopo ihan totaalisesti käsistä. Enpä muista koska viimeksi olen käynyt kertomassa pokeille häiriköistä...
:scared:
#22 • • sixtus Guest

Sori...

Ääh, sä sentään hallitsit humalasi, mutta monilta muilta karkasi mopo ihan totaalisesti käsistä. Enpä muista koska viimeksi olen käynyt kertomassa pokeille häiriköistä...
:scared:

:eek: :scared: :panic: :laugh:
#23 • • Sheila-na-gig Guest

Ainoa häiritsevä juttu oli muutaman ihmisen melkoinen sekavuustila...

Totta... Näin täysin selvänä olleen ihmisen näkövinkkelistä katsottuna. Aika rasittavaa... Nimimerkillä neljä tuoppia sylissä. Oli muuten kiva nyppiä minimaalisen kokoisia, mutta teräviä lasinsiruja reidestä ja sormista... :sad: Ja sitte vielä koittaa muistaa huikata kaikille, jotka siihen penkille koitti istahtaa, et "varo siin on sirpaleita"...

Vietin likipitäin koko illan loungessa, siel oli enemmän happea :) ja _todella_ hyvää musiikkia! Tällä kertaa en sentään ollut kuumeessa, joten Hellu sai kuin saikin mut kiskottua tanssahtelemaankin välillä :heart:

Kiitokset niille, jotka piti mulle seuraa, kun Teemu kävi toisaalla kuvauskeikalla, eli Jozpe, DyyD, Cici, Nazu, Culo... jne jne jne. Oli kiva nähdä kauheasti tuttuja!

Ensi kertaan siis!
#24 • • johannes Guest
kiva oli blaaaa blaaa blaaa turku blaaa blaa pus.
#25 • • mürkky Guest
Oli aika sekavaa. Jatkoilla oli hienot parketit (vai laminaatti?)
#26 • • Lank Guest

Oli aika sekavaa. Jatkoilla oli hienot parketit (vai laminaatti?)

Laminaatti ::p:
#27 • • super-enkuli Guest
Kivaa oli. :) Paljon frendejä paikalla jne. Kiitos Lauralle ja Tommille aivan loistavista etkoista ja jatkoista. Anteeksi kaikille jumalaton humalatilani. Fiilis loistava. Kiitos Pasi&co.

13.2.2004 jatketaan. :)
#28 • • defa Guest
Helvetin laadukasta touhua,varsinkin kylmäsavustettukirjolohifile maistui todella hyvälle!Visuaalinen puoli ihan hiton näyttävää ja sihen jäi jumiin :eek: Soittikohan Tapsa Eric Prydzin remixin snapin powerista,..tun hyvä vääntö..Muistankohan oikeesti näitä asioita :confused:
#29 • • Elohopea Guest
Sillä lailla.... :D
Olihan taas juhlat isolla J:llä!!! Aivan loistavaa!!! Kertakaikkiaan!!!
Paljonpaljonpaljon tuttuja ja hyvähyvä meininki ja kaikki oli aivan kohdallaan!!! Varsinkin Sepon toiseksi viimeinen biisi oli jotain aivan jotain käsittämätöntä!!!

Caitsu, todelakkin olit paikalla ja sinun ilmeesi ja tuhinasi Absintti-snapsin kanssa oli jotain aivan käsittämättömän hauskaa. Mieshän suorastaan hehkui elämäniloa ja tunnelmaa! :D

Kaikinpuolin jälleen kerran ihan huippujuhlat!

Kiitoksia Sepolle, Nennalle sun muulle porukalle!!! Mixalle hyviä "eläkepäiviä"! :D

Ensi kertaan!!!

Rokataan lujaa!!
#30 • • elea Guest
I enjoyed!!
Eli ei muuta kuin kiitokset tutuille (ja tuntemattomille) seurasta sekä järjestäjille jälleen kerran
onnistuneista bileistä :hearts:
Fantsut ei petä koskaan

:D tulevaa vuotta odotellessa :D
#31 • • DyyD Guest

Helvetin laadukasta touhua,varsinkin kylmäsavustettukirjolohifile maistui todella hyvälle!Visuaalinen puoli ihan hiton näyttävää ja sihen jäi jumiin :eek: Soittikohan Tapsa Eric Prydzin remixin snapin powerista,..tun hyvä vääntö..Muistankohan oikeesti näitä asioita :confused:

hahah. Olit sä täällä ainakin. Sen muistan mutten kovin paljoo muuta. :D
#32 • • HardS Guest
2 euron häppäri on saanut mut nyt useammin kuin kerran pois tolaltani. Kai mulla oli kivaa. :)

kiitsa pojil ja tytöil.
#33 • • olliS Guest

2 euron häppäri on saanut mut nyt useammin kuin kerran pois tolaltani. Kai mulla oli kivaa. :)

Oli sulla! :) Siitä on ihan kuvallisetkin todisteet :hah:

Kiitos Fantasy-porukalle, oli jälleen kaikin puolin onnistunut ilta.
#35 • • dab Guest

kiitsa pojil ja tytöil.

Samat sanat.