Dive 5.12.2003

18 posts, 1 page, 1,962 views

Avatar
#1 • • deiv Guest
Oli vidun hyvät bileet! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Avatar
#2 • • samlainio Guest
Ainakin tuo Lounge puolen meininki oli vähän nihkeää ja toisella puolella en niin hirveesti edes viittiny käydä, kun ei tuo musa oikeen mulle tipu. Mutta suuri kiitos ja kunnioitus järjestäjille. Kaljat ja rahapuoli oli kohillaan. Tästä kiittää koko paikalla ollut CdR posse!
Avatar
#3 • • mark hamilton Guest
mä nukuin pommiin.. :(
Avatar
#4 • • milo Guest
Loungessa Daft Punk - Around The World => Cassius - 1999 :hearts: :hearts: :hearts:
Ja isolla puolella kivaa kiXuu.
Avatar
#5 • • UzU Guest
Varsin nihkeästi oli "bilejengiä" paikalla ja varsinkin lounge loisti tyhjyydellään. Onneksi jokunen turisti onnistui täyttämään pääpuolen tanssilattian ettei ihan autiota ollut. Fiilis vain puuttui yleisöstä.

Musiikista: Hyvää oli. TAB:lta juuri sellaista trancea jota odottelinkin. Oli kivaa. Kiitos.
Avatar
#6 • • Elatek / Lauri E Guest
Hauskaa oli taas ja hullua meininkiä..
Nyt on tukka kipee ja jotain ihme meikkiä huulissa.. :confused: :laugh:
kiitos jäbät etkoista ja jatkoista.. :)
Avatar
#7 • • Saint Guest

Loungessa Daft Punk - Around The World => Cassius - 1999 :hearts: :hearts: :hearts:



Hyvä että kelpas ;)
Avatar
#8 • • jorkki Guest
Loisto geggerit jälleen, hyvä meno kaikin puolin :happyroll:
...ja tajuton krapula ;)
Avatar
#9 • • drS Guest
Nihkee fiilis kyllä yleisössä, mutta henk.koht. divekänni[tm] toimi taas. Kimin setti oli tän klubin historiassa ihan sieltä parhaasta päästä, kuten arvata saattoi. Varsinkin airtight ja land of the living :eek: :heart: ja kenen biisi! :)

loungen daft->cassius myös teki tehtävänsä :)
Avatar
#10 • • dsane Guest
No olihan ne taas kivat kemut. Kiitos Mikko, kiitos Markus. :roll:
Avatar
#11 • • Tapsa Guest

..Airtight ..



Oh crap.
Missed this 1 2.
:(

Paukkuko alapäät hyvin?
Avatar
#12 • • okiru Guest
Erittäin hyvät bileet oli musiikillisesti ja Kimik ei pettänyt ei :excellent:
Tabin sankarikiksu[tm] maistui myös mainiosti. Seura oli mainiota ja seuraavalla kerralla meisi ei enään mokata :winkwink:
Avatar
#13 • • meisi Guest

Seura oli mainiota ja seuraavalla kerralla meisi ei enään mokata :winkwink:



mä EN mokannu :D ettäs tiedätte!
mut joo oli aika kivaa kuten diveissä aina :roll:
loungessa oli kovin tyhjää ja pääpuolellaki meni musiikki vähän ohi kun oli muuta ajateltavaa (pokenpakoil) :scared:

kiitos seuralaisille kuitenki tuesta ja piilopaikoista ja sit vessaseuralle myös iso kiitos ! :D

nim. 17 vee jee jee

ps. miksulle terkkui! :laugh:
Avatar
#14 • • zAo Guest



...kun oli muuta ajateltavaa (pokenpakoil) :scared:

kiitos seuralaisille kuitenki tuesta ja piilopaikoista ja sit vessaseuralle myös iso kiitos ! :D

nim. 17 vee jee jee



Alaikäisenä elämä on selvästi huomattavasti
jännittävämpää :D :D
Mut onneksi en itse enää ole sellainen ::p:

Harmi kun en itse päässyt bileisiin :sad:
Avatar
#15 • • drS Guest

ps. miksulle terkkui! :laugh:



miks mulle aina lähetetään terkkuja ja nauravia hymiöitä kun oon ollu humalassa jossain? :(
Avatar
#16 • • okiru Guest


miks mulle aina lähetetään terkkuja ja nauravia hymiöitä kun oon ollu humalassa jossain? :(



:laugh: -> :winkwink: -> :D
Avatar
#17 • • Turan Guest

Kimin setti oli tän klubin historiassa ihan sieltä parhaasta päästä, kuten arvata saattoi. Varsinkin airtight ja land of the living :eek: :heart: ja kenen biisi! :)



kenen :heart:
Avatar
#18 • • mark hamilton Guest

ps. miksulle terkkui! :laugh:



miks mulle aina lähetetään terkkuja ja nauravia hymiöitä kun oon ollu humalassa jossain? :(



:laugh: :laugh: :laugh: