club millennium 07.11.'003 @ lpr

9 posts, 1 page, 1,291 views

#1 • • Nefertete Guest
Koomasta ei ole vielä oikein toivuttu, mut laitetaas jotain palautetta pileistä.
Oli hieman vaisummat pileet kuin viime kerralla, mutta ajoittain porukasta kyllä irtosi ihan hyvin tanssilattialla yms. :roll:
liekö sit isänpäivä vai vähän tuntemattomampi line-up tai pileiden 'tiheys' tässä kaupungissa syynä tuohon, vaikea sanoa..
Itselläni oli yllättävänkin paljon fiilistä tanssia, vaikkei viime viikonlopun piletyksistä oltu ihan täysin vielä toivuttu..
Oikein Iso Kiitos tommille ja akille, kun jaksavat näitä pippaloita meidän iloksemme järjestää! :heart: ja kiitos tietysti kaikille paikalle saapuneille.
Toivottavasti seuraaviin pileisiin (hamassa tulevaisuudessa v.2004) saapuu taas enemmän jengiä..

neferteten kanssa näköjään siemaistaan parit tänään :hearts:

plip.

:hah:
Tästä ei varmaan puhuta. Mut täytyy sanoa, et oli hauskimmat millennium-jatkot tähän mennessä :D
#2 • • pasi Guest
Kivat oli bileet!! :) Paikka oli loistava ja jengi biletti ihan kiitettävästi. Innolla odotetut ja suuren henkisen valmistautumisen vaatineet aamujatkot tosin jäi vähän odotettua lyhyemmäksi, ja tasapeli tuli... mutta fiilis oli hyvä sekä kovaa mentiin ja korkeelta!! :D Kotia päinkin selvittiin (?) ihme kyllä ihan hyvissä ajoin parin tunnin unien jälkeen, ja nyt ruvetaan latautumaan ens viikonloppuun... :)

Iso kiitos millenium poppoolle järjestelyistä, oli kiva olla vieraananne!! ;) Jatkakaa samaan malliin, ja ens kerralla kaikki mukaan jatkoille!!

ps. onko kellään kuvia tapahtumasta, ois kiva nähdä? :excellent:
#3 • • Nefertete Guest

Innolla odotetut ja suuren henkisen valmistautumisen vaatineet aamujatkot tosin jäi vähän odotettua lyhyemmäksi, ja tasapeli tuli... mutta fiilis oli hyvä sekä kovaa mentiin ja korkeelta!!

Onneksi ette tippuneet kovaa ja korkealta :D
Kuvia ois tosiaan kiva nähdä, jos joku niitä nettiin sitten joskus laittaa. Kameroita tuntui kuitenkin olevan paikalla muutamia...
#4 • • pasi Guest

Innolla odotetut ja suuren henkisen valmistautumisen vaatineet aamujatkot tosin jäi vähän odotettua lyhyemmäksi, ja tasapeli tuli... mutta fiilis oli hyvä sekä kovaa mentiin ja korkeelta!!

Onneksi ette tippuneet kovaa ja korkealta :D
Kuvia ois tosiaan kiva nähdä, jos joku niitä nettiin sitten joskus laittaa. Kameroita tuntui kuitenkin olevan paikalla muutamia...

Eihän meistä kumpikaan sinne asti tippumaan tullutkaan, ja minä ainakin oisin jaksanu vielä aikas kauan eteen päin, sekä uskon että mika myös!! ;) Me ei kovin pienestä tiputa!! :D :happyroll: :roll: :hah: ;)

Mutta kivaa oli ja se oli pääasia, kiitos siitä myös sinulle "bilehirvi kolleega"... ;)
#5 • • Nefertete Guest

Eihän meistä kumpikaan sinne asti tippumaan tullutkaan, ja minä ainakin oisin jaksanu vielä aikas kauan eteen päin, sekä uskon että mika myös!! ;) Me ei kovin pienestä tiputa!! :D :happyroll: :roll: :hah: ;)

Mutta kivaa oli ja se oli pääasia, kiitos siitä myös sinulle "bilehirvi kolleega"... ;)

No kyl mie uskon, et työ oisitte jaksanu pilettää vielä vaikka kuinka kauan, pari tuntia nyt ei vielä tunnu välttämättä vielä missään :D (varsinkin kun on joskus kokenut ~10h tai yli pilettämisputken pileissä)
-Tarkoitin lähinnä konkreettista tippumista (siis sieltä korokkeelta).

Ja kiitos itsellenne, oli hauska tutustua teihinkin :)
#6 • • putteh Guest
Mr. "d" soitti varsin kivan kuuloista settiä, muutama soinut levy löytyy omastakin hyllystä. Muuten illan musiikkianti meni ohi oman maun, vaikka kyllähän minä tuotakin matskua saattaisin bilettää, jos olisin a)ihan vitun kännissä b)muutenkin pirteellä tuulella. Tällä kertaa en ollut kumpaakaan, joten vähän vaisuksi jäi minun osallistuminen tällä kertaa.

Jos minulta kysytään, niin pienempi kävijämäärä aikaisempiin bileisiin verrattuna johtui soittajista - itsellänikään ei etukäteen suunnilleen ollut edes käsitystä, että soittavatko miehet progea vaiko polkkaa :)

Järjestelyt olivat taattua Millennium-laatua ja muutenkin hommat skulas, ei siinä mitään. Tammikuussa sitten taas uudestaan, enkä taatusti ole autolla liikenteessä :D
#7 • • T0mbstone Guest
Vähän offtopic, mut onko noi nitejatkot ikinä kestäneet kovinkaan pitkään? Missä itse ollut, niin joka kerta loppunut kesken, ja samaa olen myös kuullut tapahtuneen niillä kerroilla, milloin en ole ollut paikalla....
#8 • • baty Guest
<copypastena>

Jäi vähän waisu fiilis näistä bileistä.. musa oli liian kiXu painotteista(hiiiiidas tempoista) ja immeisiä liian vähän(+känniääliöitä liikaa). Lädettiin pois ennen NoStatusta.. joten missasin sen :crybaby:

Mutta ihan kiwa oli käydä Lappeenrannassa
Pitää tulla toistekki
:happyroll:
#9 • • Chatte Guest
Mulla oli kyllä hyvä fiilis bileissä :hearts:, aamujatkoillakin tamppasin viimeiseen asti - musa oli aivan rok rok - ja virtaa olisi riittänyt vielä ainakin pariksi tunniksi - noh, itse asiassa riittikin: jatkoimme minun luonani, kun juuri ketäänhän ei nukuttanut vielä seitsemän jälkeen. Tahtoo pitemmät aamujatkot!!! *joo* Aina luvataan kahteentoista tai niin pitkälle kuin menoa riittää, mutta aina loppuvat jo varhain aamutunneilla!

Muutekseen ei ollut valittamista. Tosin ihmisiä olisi saanut valua paikalle enemmän - ainakin bileiden järjestäjiä ajatellen - mutta minä viihdyin näiden vähienkin ihkujen kanssa. :heart:

-*tanssikone*- "Voisiko joku ottaa patterit pois tai vetää töpselin seinästä?" Eiku ei.

Ja herrat kameramiehet; kuvia jakoon!