...CLUB FANTASY, Trick or Treat...

51 posts, 3 pages, 4,693 views

#21 • • Tapi T Guest

Miten Turku otti muuten Tapin?

Pelonsekaisen junamatkan jännityksestä huolimatta otin Turun ihan hyvin.

Mieltä tosin painaa hieman se, että unohdin kusta Aurajokeen.
#22 • • Homegrove Guest
Oikee meisinki. :D
19.12. sitten uudestaan jooko, en nähnyt sua kuin kerran koko iltana.
#23 • • Edited Tapi T Guest

Jeah. Joulukuu näyttää muutenkin nihkeältä, koska joudun todennäköisesti saapumaan kaupunkiin myös itsenäisyyspäivänä. Mut ollaan määrätty valmistamaan juhla-ateria eräälle paikalliselle kiksu-elvikselle!
:scared:
#24 • • Edited Wayne G Guest
Orkidea soitti viel ainakin nää:

Space Manouvers: Stage One (Dj Orkidea rmx)
Tribute To Saints & Sinners: Pushing Too Hard
Aluna: Time, Slusnik Luna remix
Dirt Devils : Music, P.O.S vs Jono Grant remix
Threen 'One: Reflect, 2003 remix

ja ehkä tää: Donald & Giles: Weekend Word

Oli kyl mukavat bileet, vaikka selvin päin olinkin. Ens kerralla sit joku muu kuskiksi ku lähetään maakunta kiertueelle... :cool:

Mä voin kyl varmaan tehä ton ens viikolla... :laugh:

Btw, jostain pistäs saada bändäreille Taika kiertue T-paitoja jakoon... :D
#25 • • Lank Guest

Orkidea soitti viel ainakin nää:

Junkie XL: Don't Wake Up The Policeman, Sander Kleinenberg remix
Space Manouvers: Stage One (Dj Orkidea rmx)
Tribute To Saints & Sinners: Pushing Too Hard
Aluna: Time, Slusnik Luna remix
Dirt Devils : Music, P.O.S vs Jono Grant remix
Threen 'One: Reflect, 2003 remix

ja ehkä tää: Donald & Giles: Weekend Word

Oli kyl mukavat bileet, vaikka selvin päin olinkin. Ens kerralla sit joku muu kuskiksi ku lähetään maakunta kiertueelle... :cool:

Mä voin kyl varmaan tehä ton ens viikolla... :laugh:

Btw,

Mä kyllä muistaisin että sebikin olisi soittanut ton Don't Wake Up The Policemanin, tosin en nyt ole enää ihan varma :hah:

Ja jokeen ei kannata kusta, sieltä on ongittu monta omaan kuseensa hukkunutta vuosien varrella. Ei kauheen ylentävä loppu :D:D:D

Mutta asiaan, eli oli kyllä todella parhaat bileet hetkiseen. Jokainen DJ veti huippusettiä, tosin Hulkkosen setti rakentui uskomattomasti ja oli kyllä paras. Tietysti kellään muulla ei ollut mahdollisuutta soittaa koko iltaa ;)

Tuttuja oli liikaakin, kaikille ei ehtinyt kunnolla edes moi sanoa, mutta kiitoksia kaikille joiden kanssa tuli jutusteltua, teitte illastani vieläkin paremman :) Ja niinkuin joku jo mainitsikin, meno oli samaa luokkaa kun vanhassa Factoryssä aikanaan :cool:

Eli lyhyesti: :hearts: Fantasy rules :hearts:

Kiitos järjetäjille :excellent:

Muutama sekava kuvakin löytyy taas seuraavista osoitteista:

http://www.kinoclub.com/

http://www.djlank.com/

Ja näistä galleriat niin johan löytyy....
#26 • • Wayne G Guest

Mä kyllä muistaisin että sebikin olisi soittanut ton Don't Wake Up The Policemanin, tosin en nyt ole enää ihan varma

ookoo, se tais olla Seb, eihän toi ois Orkidean selektioon ees sopinut. :)
#27 • • DyyD Guest
Oli kyllä taas niin mainion kivaa että odotus palkittiin jopa useaan kertaan. Ilta meni yllättäen taas hieman seurusteluksi kun paikalle oli kerääntynyt jälleen laumoittain tuttuja. Kivaa oli jälleen iso kiitos siitä. Fantsut ei petä koskaan!
#28 • • OCS Guest
Oli kyllä todella hyvät juhlat! Onneksi oli paljon tuttujakin paikalla, eli kiitokset ja terveiset heille. Ainoa asia mikä harmitti oli lähinnä kai vitsiksi tarkoitettu päälavan tanssilattia. Ehkä seuraavissa pippaloissa asia korjaantuu?

Orkidean 2 vikaa biisiä kruunasi koko illan :D Muiden seteistä ei paljoa jäänyt mieleen.
#29 • • Tapi T Guest

Ainoa asia mikä harmitti oli lähinnä kai vitsiksi tarkoitettu päälavan tanssilattia. Ehkä seuraavissa pippaloissa asia korjaantuu?

Ehkä siinä tapauksessa, jos saat Kinon omistajat vakuuttuneeksi sen riittämättömyydestä ja pikaisen remontin tarpeesta.
#30 • • ---[-]--- Guest
Ehkäpä sosiaalitilojen valjastaminen tanssilattiaksi on kuitenkin tilan tarkoitusperää sotiva ajatus. Onhan se lattia pieni, mut minkäs teet.
#31 • • mrt Guest
Kivaa oli, kiitos siitä Mixalle ja Nennalle :) Ja Ari, pari uutta liikettä tulossa seuraaviin hippoihin Perjantaille ;) Lantiostahan se lähtee... :D
#32 • • Lank Guest

Oli kyllä todella hyvät juhlat! Onneksi oli paljon tuttujakin paikalla, eli kiitokset ja terveiset heille. Ainoa asia mikä harmitti oli lähinnä kai vitsiksi tarkoitettu päälavan tanssilattia. Ehkä seuraavissa pippaloissa asia korjaantuu?

Orkidean 2 vikaa biisiä kruunasi koko illan :D Muiden seteistä ei paljoa jäänyt mieleen.

Kannattaa käyttää mielikuvistusta jos ei tanssilattialle mahdu. Musiikki kuuluu joka paikkaan joten pöydillä ja esim. tupakka-automaatin päällä on kanssa hyvää tilaa tanssahdella :D

Ja sääli jos ei jäänyt ku orkkidean kaks vikaa mieleen, sellasta settiä tuli meinaan kaikilta että huh :eek:
#33 • • JussiS Guest

Jeah. Joulukuu näyttää muutenkin nihkeältä, koska joudun todennäköisesti saapumaan kaupunkiin myös itsenäisyyspäivänä. Mut ollaan määrätty valmistamaan juhla-ateria eräälle paikalliselle kiksu-elvikselle!

Mä en muuten oo paikallinen, vaikka alankin jo pikkuhiljaa saamaan aikaiseksi Elvismäisen vatsan.

Hannulta täytyy pyytää erikseen anteeksi, olin kännissä ja ilkee. Saat tulla syömään Tapin myrk... herkkuja sitten 19. päivä :)
#34 • • Homegrove Guest

Hannulta täytyy pyytää erikseen anteeksi, olin kännissä ja ilkee.

Syytä onkin saatanan hunsvotti. :D
#35 • • Lilla Guest

Oli kyllä taas niin mainion kivaa että odotus palkittiin jopa useaan kertaan. Ilta meni yllättäen taas hieman seurusteluksi kun paikalle oli kerääntynyt jälleen laumoittain tuttuja. Kivaa oli jälleen iso kiitos siitä. Fantsut ei petä koskaan!

Lähes kaikki muut tutut täällä näinkin, mutta mutta... Miksi kummassa en nähnyt sua missään vaiheessa????? Ihmettelinkin jo perjantaina, että missäs sä mahdat olla... Hmm... ehkä mä sitten olin tosi sokee tai jotain...
#36 • • OCS Guest

Kannattaa käyttää mielikuvistusta jos ei tanssilattialle mahdu. Musiikki kuuluu joka paikkaan joten pöydillä ja esim. tupakka-automaatin päällä on kanssa hyvää tilaa tanssahdella :D

Kyllä Orkidean aikana tuli kuitenkin vallattua osa nautiskelupuolta, ja viimeisetkin istuksijat nousivat jaloilleen. Ei huvittanut ryysiä siinä vaiheessa enään "tanssilattian" puolelle kyynärpää-taktiikalla ;)

Ja sääli jos ei jäänyt ku orkkidean kaks vikaa mieleen, sellasta settiä tuli meinaan kaikilta että huh :eek:

x)

Ehkä siinä tapauksessa, jos saat Kinon omistajat vakuuttuneeksi sen riittämättömyydestä ja pikaisen remontin tarpeesta.

Selevä.
#37 • • Lilla Guest
Ja jos vielä sitten antaisin jonkinmoisen palautteenkin itse bileistä...
Tai eipä mulla kovinkaan paljoa muiden kommenteista poikkeavaa palautetta ole... Bileet oli oikein loistavat! Kiitos siitä! Jopa pojat, jotka Jyväskylästä asti saatiin houkuteltua paikalle, tykkäs oikein kovin. :)
Hieman harmittaa se, että tulimme paikalle kovin myöhään, mutta sehän on vain oma vika, joten se siitä... ;)
Oli oikein mukava taas nähdä kaikkia tuttuja ja vaihtaa kuulumisia.

Eli eli... Oli tooooosi Kivaa!!! :):):)
#38 • • TfO Guest
Kuvia illasta:
http://www.visiogalleries.net

Poistan jossain vaiheessa kaikki kuvat sivultani. ottakaa talteen jos on jotain mielenkiintoista.
#39 • • DyyD Guest

Lähes kaikki muut tutut täällä näinkin, mutta mutta... Miksi kummassa en nähnyt sua missään vaiheessa????? Ihmettelinkin jo perjantaina, että missäs sä mahdat olla... Hmm... ehkä mä sitten olin tosi sokee tai jotain...

Ehkä vaan ihan parempi näin.
#40 • • Laite Guest

Ehkä vaan ihan parempi näin.

:laugh:

:heart: oot niin ystävällinen :heart: