Miten Turku otti muuten Tapin?
Pelonsekaisen junamatkan jännityksestä huolimatta mä otin Turun ihan hyvin.
Mieltä tosin painaa hieman se, että unohdin kusta Aurajokeen.
51 posts, 3 pages, 4,680 views
Miten Turku otti muuten Tapin?
19.12. sitten uudestaan jooko, en nähnyt sua kuin kerran koko iltana.
Orkidea soitti viel ainakin nää:
Junkie XL: Don't Wake Up The Policeman, Sander Kleinenberg remix
Space Manouvers: Stage One (Dj Orkidea rmx)
Tribute To Saints & Sinners: Pushing Too Hard
Aluna: Time, Slusnik Luna remix
Dirt Devils : Music, P.O.S vs Jono Grant remix
Threen 'One: Reflect, 2003 remix
ja ehkä tää: Donald & Giles: Weekend Word
Oli kyl mukavat bileet, vaikka selvin päin olinkin. Ens kerralla sit joku muu kuskiksi ku lähetään maakunta kiertueelle... :cool:
Mä voin kyl varmaan tehä ton ens viikolla... :laugh:
Btw,
Mä kyllä muistaisin että sebikin olisi soittanut ton Don't Wake Up The Policemanin, tosin en nyt ole enää ihan varma
Ainoa asia mikä harmitti oli lähinnä kai vitsiksi tarkoitettu päälavan tanssilattia. Ehkä seuraavissa pippaloissa asia korjaantuu?
Oli kyllä todella hyvät juhlat! Onneksi oli paljon tuttujakin paikalla, eli kiitokset ja terveiset heille. Ainoa asia mikä harmitti oli lähinnä kai vitsiksi tarkoitettu päälavan tanssilattia. Ehkä seuraavissa pippaloissa asia korjaantuu?
Orkidean 2 vikaa biisiä kruunasi koko illan :D Muiden seteistä ei paljoa jäänyt mieleen.
19.12. sitten uudestaan jooko, en nähnyt sua kuin kerran koko iltana.
Jeah. Joulukuu näyttää muutenkin nihkeältä, koska joudun todennäköisesti saapumaan kaupunkiin myös itsenäisyyspäivänä. Mut ollaan määrätty valmistamaan juhla-ateria eräälle paikalliselle kiksu-elvikselle!
Hannulta täytyy pyytää erikseen anteeksi, olin kännissä ja ilkee.
Oli kyllä taas niin mainion kivaa että odotus palkittiin jopa useaan kertaan. Ilta meni yllättäen taas hieman seurusteluksi kun paikalle oli kerääntynyt jälleen laumoittain tuttuja. Kivaa oli jälleen iso kiitos siitä. Fantsut ei petä koskaan!
Kannattaa käyttää mielikuvistusta jos ei tanssilattialle mahdu. Musiikki kuuluu joka paikkaan joten pöydillä ja esim. tupakka-automaatin päällä on kanssa hyvää tilaa tanssahdella :D
Ja sääli jos ei jäänyt ku orkkidean kaks vikaa mieleen, sellasta settiä tuli meinaan kaikilta että huh :eek:
Ehkä siinä tapauksessa, jos saat Kinon omistajat vakuuttuneeksi sen riittämättömyydestä ja pikaisen remontin tarpeesta.
Oli kyllä taas niin mainion kivaa että odotus palkittiin jopa useaan kertaan. Ilta meni yllättäen taas hieman seurusteluksi kun paikalle oli kerääntynyt jälleen laumoittain tuttuja. Kivaa oli jälleen iso kiitos siitä. Fantsut ei petä koskaan!
Lähes kaikki muut tutut täällä näinkin, mutta mutta... Miksi kummassa en nähnyt sua missään vaiheessa????? Ihmettelinkin jo perjantaina, että missäs sä mahdat olla... Hmm... ehkä mä sitten olin tosi sokee tai jotain...
Ehkä vaan ihan parempi näin.