Johan oli siis surkeat bileet. Jo etukäteen ihmetytti miksi tämänluokan tapahtuma järjestetään tusinaluokan artisteilla. Eikä itse tapahtumassa tarvinnut kyllä yllättyä positiivisesti. Gen 6 ja Lady Dana olivat ihan ok (eli just ja just välttäviä tällaseen tapahtumaan), mutta "nimekkäin" artisti John 00 Fleming sen sijaan todella huono ainakin minun makuuni. Turha raahata ulkomailta näin olemattomia settejä soittavia "nimiä", kun Suomestakin löytyy parempia....
Etukäteen mainosteut ruokailumahdollisuudet olivat lähinnä iso vitsi. Taululla näkyvissä olleita pizzoja tilattaessa ilmoitettiin, ettei sellasia ole tarjolla. Uusi yritys ja eri taulussa näkyvissä ollut lihapiirakka makkaralla tuotti yhtä tylyn kommentin: tilata voi vaan mitä on lasin takana tarjolla. No sieltähän löytyi loppujen lopuksi jokin lihapiirakan näköinen eines, joka maksoi 3 euroa ja jonka joutui ITSE lämmittämään mikrossa. Kokemus tämäkin...
Tuskinpa edes suomalaisia saa jymäytettyä toista kertaa eli eiköhän Trancexperiencet ollut tässä. Pyydän anteeksi tätä tilitystä. Sisäpiirin gloryhunterit astukoot lavalle...