Club CR, 3.9.03 @ Cotton Club, Parainen

7 posts, 1 page, 1,105 views

Avatar
#1 • • Edited Laite Guest
Ei ole krapula onneksi, ihan mukavaa oli lukuunottamatta helvetillistä niskasärkyä, nörtteilyn palkka on lähes kuolema.

Musiikki oli ihan ok alkuillasta, pete inputin (????) tullessa puikkoihin meno parani huomattavasti.

Otin jopa huimat 3 tai 4 kuvaa, pistän vaikka mailitse jos kysyntää on. tai sitten uppaan jonnekin, näkee sit.

edit: jaajoo, lähdettiin kai joskus yhden aikoihin pois veeran kanssa, oli pakko mennä kotiin napostelemaan buranaa ja nukkumaan.

kiitos kuitenkin kaikille seurasta, ens kerralla vähemmällä säryllä sitten ;)
Avatar
#2 • • Sheila-na-gig Guest
Oli kyllä ihan kivaa, olin vaan rankasta päivän aherruksesta todella väsynyt, ja bileet loppu meidän osalta lyhyeen (eli sillon yhden aikaan kun lähdettiin kotia). Meinasin haukotella leuat sijoiltaan. Onneks kultani piti mut hereillä ajomatkan virittämällä keskustelun yliopisto vs ammattikorkea :)

Musiikki oli aika jees, vaikkei tanssilattia houkutellutkaan. Ens kerralla sit paremmissa henkisissä ja fyysisissä voimissa.

Petri, mä LUPAAN ja VANNON (kautta kiven ja kannon, jos sanani syön, mörökölli minut vieköön), että seuravalla kerralla en missaa sun MASSIIVISTA showta ;)

Kiitos!
Avatar
#3 • • Bio Guest



Petri, mä LUPAAN ja VANNON (kautta kiven ja kannon, jos sanani syön, mörökölli minut vieköön), että seuravalla kerralla en missaa sun MASSIIVISTA showta ;)



Eipä tuo mitään :) Jäi setti vähän lyhyemmäksi eilen, mutta seuraavaan kertaan sitten :)

Kivaa tosiaan et oli kavereita paikalla. Pete Input soitti hyvän setin, etenkin viimeiset biisit oli mahtavia. Muita alkuillan soittajia en sit kuullutkaan..
Avatar
#4 • • Edited mrt Guest
Kiva nähdä ja lukea, että sentään jokunen oli mestoilla ;) Itselläni oli täysi työ pitää muualla 800 nälkäistä opiskelijaa aisoissa :) Ja Petri nähdään sitten seuraavissa Keskiviikko CR'issä pitkän setin kera :) WORD!

Kiitokset taas soittajille, tutuille ja mörökölleille... ;)

Lovee...
Avatar
#5 • • Pete Input Guest
Kiittää kuulijoita...
ja myöskin niitä 2:ta, jotka halusivat Scootteria / Maija Vilkkumaata... :)

Niin ja kiitokset myöskin Chilek:lle ylimääräisestä puolentunnin soittoajasta. :)

Tällä kertaa oli Trancen vuoro, ens kerralla Progea.
Avatar
#6 • • Pete Input Guest


Musiikki oli ihan ok alkuillasta, pete inputin (????) tullessa puikkoihin meno parani huomattavasti.

Otin jopa huimat 3 tai 4 kuvaa, pistän vaikka mailitse jos kysyntää on. tai sitten uppaan jonnekin, näkee sit.



Joo, minähän se olin. Hyvä että kelpas...

Mun profiilissa pitäis olla mailiosoite. Toki saa laittaa myös näytille... Ihan miten vaan...