Koneisto - 25.-27.7.2003

132 posts, 7 pages, 17,291 views

#121 • • Giuseppe Guest
Samoin!

Kiitos vaan.
#122 • • Tapi T Guest
Multakin pahokkaalle propsit! Kerrankin joku Koneiston kanssa tekemisissä oleva selventää asiat asiallisesti, perinpohjaisesti ja ilman vittuilua.

Toivottavasti ensi vuonna Hima & Salilla on paikan päällä pieni ruokapiste, jossa on tarjolla niitä mainioita wokkeja.
#123 • • Homegrove Guest
Mun juttu ja Antin kuvat nyt Xpanderissa party reviews osastossa... Se on hiukka pitkä sitten.... ;)
#124 • • Lank Guest

Mun juttu ja Antin kuvat nyt Xpanderissa party reviews osastossa... Se on hiukka pitkä sitten.... ;)

Joo ja hyväkin vielä ;)
#125 • • COP Guest
oli kyllä kivat hipat! olin paljon tyytyväisempi kuin edellisenä vuonna. siistii et poliisit eivät olleet yhtä urpoja ku viime vuonna!
sattuikos kukaan napsimaan valssaamosta kuvia? ja kaikki muutkin kuvalinkit on ERITTÄIN tervetulleita...niitä kun on näkynyt kumman vähän liikenteessä!!! ja onkos jengil tietoo koska sub-tv:n koneisto spessu tulee ulos???
#126 • • Edited ideazione Guest

ja onkos jengil tietoo koska sub-tv:n koneisto spessu tulee ulos???

Tuli tuossa viikonloppuna jotain. Oli kyllä melkoisen Folke West -tyylinen ohjelma ;)

Onkohan tulossa jotain muita Koneisto-ohjelmia jostain, kun niitä
kameroita oli paikalla niin paljon?

edit: niin sehän oli se festari-ohjelma =)
#127 • • Samuli Guest
sessionsin koneisto-spesut alkaa ens maanantaina.
#129 • • Volture Guest
tossa linkissä on jotain vikaa tai mulla ne ei ainakaan toiminut.
#130 • • erik Guest
More pixx anyone?
#131 • • www.dj-rx.com Guest
joo sonera kusee prkl... en tiiä miks se on taas katkassu linjan... :( mutta kohta on sitten 10megasen takana saitti eli koettakaa kestää nyt vielä... :)