miinuspuolelle musiikkiannista jää oikeastaan vaan anthony pappan setti, joka ei syystä tai toisesta iskenyt yhtään...
Sanot vaan mun kiusaks tai sitten sua vituttaa kun joku on sittenkin sua parempi miksaaja. :D :D :D
132 posts, 7 pages, 17,270 views
miinuspuolelle musiikkiannista jää oikeastaan vaan anthony pappan setti, joka ei syystä tai toisesta iskenyt yhtään...
niin siis asiahan tuli tulkita niin että koneistossa olettaisi kuulevansa jotain parempaa... siis kyllähän nessiä kuulee vaikka joka viikko jossain klubilla mutta nyt ei parempaa tarjontaa löytynyt niin päädyin fiilistelemään nessiä.
jouduin viemaan sen narikkaan ja tunkemaan kameran ja CD:t taskuihin - naiset kyllä pääsi sisälle samankokosen meikkilaukun kaa, mutta minä en (tosin sama ilmiö toistui seuraavan päivänä kierreltäessä Helsinkiläisiä baareja). Tää ärsytti vähän.
niin siis asiahan tuli tulkita niin että koneistossa olettaisi kuulevansa jotain parempaa... siis kyllähän nessiä kuulee vaikka joka viikko jossain klubilla mutta nyt ei parempaa tarjontaa löytynyt niin päädyin fiilistelemään nessiä.
Tähän väliin voisin kommentoida että täytyy perhana vaan ihmetellä, että kuka pässi viittii tulla Koneiston kaltaiseen festarijuhlaan vaan keräämään tuoppeja ja rikastumaan! Menkää jonnekkin Raumanmeren juhannukseen tai Provinssiin mutta ei tartte koneistoon tulla pelleilemään, varsinkin jos homma menee niin epätoivoiseksi että pitää joltain tuoppi pölliä!
Positiivisen palautteen antaminen on näemmä huomattavasti vaikeampaa kuin valittaminen.
:rolleyes:
"No news is good news" ?
Viime vuonna Koneiston palautetopiikkiin oli tullut viidessä päivässä palautetta yli kaksi kertaa enemmän kuin nyt. Positiivisen palautteen antaminen on näemmä huomattavasti vaikeampaa kuin valittaminen.
niin siis asiahan tuli tulkita niin että koneistossa olettaisi kuulevansa jotain parempaa...
:eek:
Ei kyl käy kateeksi kaveria. Mutta selvisipähän lopulta itse Koneistoon kuitenkin :)
Lisää ihmetyksen aiheita:
Slogan sanoo:
Koneisto - festival for electronic music & arts
Minä sanon:
Vitut se mikään festari ole vaan isot bileet betonihelvetissä. Sitä ei saada muutettua roudaamalla sinne tekonurtsia ja muovipalmuja. [insert pakollinen Kupittaan puisto whinetys]. You know.
Lisäksi mietityttää tuo arts-sana. Oli ne naruviritelmät katossa sitä taidetta? Vai tulishowt? Vai olinko ainoa jonka mielestä taide oli siirtynyt taka-alalle aiempia vuosia tehokkaammin? Vai enkö vain löytänyt sitä taidepuolta, joka viime vuonna lymyili siellä kellarissa.
Ja kieltämättä tuo arts -liite vaikutti melkoisen ylimääräiseltä. Onhan se tietysti kaikinpuolin söpömpää ja korkeakulttuurisen lennokkaampaa, kun tuo arts tuossa kukkoilee, mutta kyllä tuolta muuta kuin musiikkitaidetta sai suurennuslasilla etsiä. Liikkuvat valot ja perusscreenaukset eivät ole järin erityistä taidetta.
-TommyT-