Kolme trancebiisiä...

7 posts, 1 page, 1,204 views

Avatar
#2 • • roisto ratissa Guest
reality tunnels on hyvä biisi. vähän joku yksittäinen bassohertzi puolesta välistä eteenpäin soi väärästä kohti, muuten tosi selkeä, miksaus on todellakin ilmavan kuuloinen kun ei ole "ylimääräisiä" kompressoreita sotkemassa :) ja sävellys tarpeeksi yksinkertainen. kaiken kaikkiaan erittäin hyvä biisi, vaikka en ransemiehiä olekaan niin toimii kosmisena ainakin itselle.

ihan pikkufiilauksella sais nykyaikaisemmaksi, jos nyt sellanen kiinnostaa.. esim. biitti suoremmaksi ja ysäriclapi retrommaksi, cowbelliä vähän jonnekkin väliin.. jouset loppuun jne.
Avatar
#3 • • Revelation Guest
Eilen taisin hioa sitä, ei omaan korvaan erottunut silloin semmoinen, pitääpä tutkailla.

EDIT: Eikunjoo, taidan tietää mitä tarkoitat, olen itsekkin pohtinut sitä että pitäiskö laittaa pari nuottia toisin (ne menee kyllä teknisesti "oikein" mutta ei kuulosta oikein hyvältä).
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest

Eilen taisin hioa sitä, ei omaan korvaan erottunut silloin semmoinen, pitääpä tutkailla.

EDIT: Eikunjoo, taidan tietää mitä tarkoitat, olen itsekkin pohtinut sitä että pitäiskö laittaa pari nuottia toisin (ne menee kyllä teknisesti "oikein" mutta ei kuulosta oikein hyvältä).



juu se oli ainoa mikä särähti, muuten sävelet kohdillaan. tosiaan vähän sellainen trancemaster'96-viba tuli (johtuen lähinnä biitistä, erityisesti siitä loopin viimeisestä basarikikasta ja offbeat clapista), ei välttämättä paha ollenkaan mutta hyvä tiedostaa. ainakin henk. koht. tykkään tuosta hitaammasta temposta tosi paljon, ja fiilis on ihan loistava alusta loppuun. suorastaan eeppinen.

edit: se matala bassosoundiraita on itseasiassa ihan ylimääräinen
Avatar
#5 • • Revelation Guest
Viboiltaan on todellakin vanhan trancen mainingeilla, sen kyllä tiedostan. :)
Avatar
#6 • • Veee Guest
Oli pakko tulla kuuntelemaan nyt tänne mistä tuolla puhutaan :D itse asiassa iha hyviä biisejä.
Equalizing force oli näistä must paras, mut siihen ois vaan ehdottomasti saatava suvanto ja tota korkeeta leadi saundia hioisin myös. Oonko ihan väärässä jos sanon että sulla on Superwave käytössä? :D
Avatar
#7 • • Revelation Guest

Oli pakko tulla kuuntelemaan nyt tänne mistä tuolla puhutaan :D itse asiassa iha hyviä biisejä.
Equalizing force oli näistä must paras, mut siihen ois vaan ehdottomasti saatava suvanto ja tota korkeeta leadi saundia hioisin myös. Oonko ihan väärässä jos sanon että sulla on Superwave käytössä? :D



Olet. :)

Mutta itse biiseistä: Equalizing Force tuli tehtyä noiden kahden biisin jälkeen, ja tavoitteena oli tehdä lyhyempi kuin 12 minuuttia kestävä biisi... :hah:

Periaatteessa siinä voisi kyllä suvantokohta tulla, jos jaksan vaivautua vielä tekemään.