Ongelma Teknarin SL1200 MK2 Pitchin kanssa

4 posts, 1 page, 2,307 views

Avatar
#1 • • Juhisk Guest
Elikkä kävi ihme källi uudenveroisen teknarin kanssa, ja apua kaivattaisiin.

Olin kemuissa soittamassa ja teknarin päälle oli loppuillasta kai kaatunut hieman jotain juotavaa, putsasin paikan päällä päällisin puolin. Myöhemmin ku aloin soittamaan kämpillä oli pitchi hieman tahmea. Purin levarin auki ja avasin pitchin 2 ruuvia, putsasin päällisin puolin varovasti pitchin reunoja ym, koskematta kuitenkaan tärkeisiin pintoihin. Kokosin levarin, ja kun löin kiinni, oli pitchi ihan sekasin. Nollakohdassa ei enää pala vihreä valo ja pitchi tökkii ja heittelee todella epämääräisesti varsinkin nollakohdan lähellä. Molemmissa ääripäissä toimii hieman vakaammin muttei kuitenkaan tarkasti.

Nyt kaivattaisiinkin kipeästi apua ko ongelmaan jos jollain on ammattimaisia neuvoja tai ohjeita. Ei kiinnostaisi viedä paikalliseen liikkeeseen korjattavaks, koska palvelu ja hinnoittelu on suoraan sanoen aivan hanurista. Jos mitään vinkkejä löytyy niin otetaan mieluusti vastaan. Kiitos jo etukäteen.
Avatar
#2 • • bansq Guest
varma ja perinpohjainen tapa hoitaa keissi on ostaa uusi pitchi ja pyytää joku kalibroimaan sen oskilloskoopin kanssa kohdilleen.

valo-ongelma voi johtua ihan yksinkertaisesti siitä lampusta / ledistä itsestään tai sen pinnien katkeamisesta, saattaa tapahtua helpostikin jos irrottelee pitchiä ja onnistuu siinä samalla murjaisemaan itse hökötystä.

pitchi on joku 20-30e uutena ja kalibrointi onnistuu vaikka tältä kaverilta ([email protected]) pk-seudulla parilla setelillä.
Avatar
#3 • • dj daniel Guest
Veikkaanpa, että se liuku on täynnä kuivahtanutta sokeripitoista juomaa :) Sen voi varovasti avata ja pyyhkiä kosteella.
Avatar
#4 • • MikkiHiiri Guest
Jos siellä on jonku drinksut sisässä niin se on syöpynyt pilalle jo ajat sitten. Oon saanu tilkalla vissyä näppiksen joskus hajalle. Hiilihapot syövytti suht nopeesti