Mikä MySpacea vaivaa?

4 posts, 1 page, 985 views

Avatar
#1 • • Diego R Guest
Ei oo toiminu tuo soitin ja biisit moneen päivään, ei enää sen jälkeen ku muuttui erilaiseksi. Muilla sama homma?
Avatar
#2 • • master bator Guest

Ei oo toiminu tuo soitin ja biisit moneen päivään, ei enää sen jälkeen ku muuttui erilaiseksi. Muilla sama homma?



Mulla toimii kyllä playeri ainakin soittomielessä (enimmäkseen, näemmä joillain biiseillä ei toimi). En ole kokeillut lisätä mitään uutta, mutta kuulin vähän juttua, että uusien biisien lisäämisessä olisi ollut muillakin ongelmia.
Avatar
#3 • • pluralisti Guest
En tiiä myspacesta kun en omista mutta mua ihmetyttää mikä facebookkia vaivaa. Moneen kuukauteen en oo voinu tehdä oikeen mitään, joka välissä tulee erroria.

Siis tyyliin kirjoita seinälle: error, viesti kuitenkin menee. Katso kuvaa: error, katso seuraavaa: error. tökkää kaveria:error ei onnistu. lähetä growing gift: ei onnistu.

eihän tota voi enää käyttää. Eikä johdun mun 64 bittisestä vistastakaan kun on monilla vanhemmilla winukoilla sama homma. Ihan yleisemminkin mikä siinä on kun pitää hyvin toimivat weppisaitit ryssiä toimimattomiks. telkku.com nyt viimeks.
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest

En tiiä myspacesta kun en omista mutta mua ihmetyttää mikä facebookkia vaivaa.



koitappa vaihtaa englanninkieliseksi asetuksista