Choistuasua [indie?]

31 posts, 2 pages, 5,361 views

Avatar
#21 • • Timo Beast Guest

jep, tähän pisteeseen päätän pohjat. jammailemisiin! :excellent:


Jeah koitetaan.
Avatar
#22 • • Veee Guest
kuuntelin about viikko sitte tän ekan kerran enkä ehtiny kommentoimaa.. tää ei kuitenkaa sillon avautunu kunnolla mut nyt paremmalla ajalla toimii hemmetin hyvin.. toi pääteema roks :) meinasin sanoo et toi saksofoni biisi ois paras näistä mut enpä osaa enää päättää :D
Avatar
#23 • • roisto ratissa Guest
paremmalla ajalla ja paremmalla miksauksella.. siis tää on ollu enemmänkin sellanen "terapiabiisi" jota oon päivitellyt miten sattuu. :D
Avatar
#24 • • Tonkku Guest
No niin, The Roisto In the Ratissa In da house.

Valmiin rummun päälle sitä täälläkin rummutellaan. Soundit varsin kelvolliset ja meininki sellaista Cup Of Tea Records labelin meininkiä vuodelta 1997.

Liiallisilla variaatioilla ei herra itsekkään eteenpäin biiseissään mene vaan toistolla rautaisesti läpi harmaan kiven, koska looppihan on kiva kaveri kuten tällä foorumilla niin useasti todetaan ja sitä rataa.. Biisissä ei tapahdu mitään muuta kuin elementit laitetaan on/off takaisin työpöydälle ja biisi on valmis, kuten me kaikki asiat teemme...

Tässäkin on ideaa biisiksi kuten monesti on todettu sadoille muille, mahdottomasti looppi hokee ja odotellaan että sitä muutosta biisiin tulee mutta ei sitä kyllä missään vaiheessa tule.

On muuten jännä kommentoida sellaisen tekeleitä joka kommentoi kunnioitettavan ahkerasti muiden töitä ja tarttuu aina niihin asioihin joihin itse kompastuu niin pahasti että luulisi jo miettivän miten seuraavan kommentin kirjoittaa.

Mutta ei siinä mitään, se on kyllä huomattu että täällä Platinumissa on oltava kyyninen ja tunteeton perkele että pärjää ettei tule nenilleen, muuten saattaa loukkaantua : )

Eli summa summaarum, tosi hyväsoundinen biisi jossa ei tapahdu sitten ei yhtään mitään. Tämä kun soi loopilla soittimessa niin se pieni rapsahdus siinä kierron välissä ei edes häiritse, tämähän voi tosiaan jatkua ihan lopttumiin jos tahtoo.

Hyvä esitys mutta vaadimme parempaa.
Avatar
#25 • • kosmo Guest

dippadai...



wtf :D Onko joku loukannu jonkun tunteita tjsp? :DD
Avatar
#26 • • Tonkku Guest

dippadai...



wtf :D Onko joku loukannu jonkun tunteita tjsp? :DD



No ei missään nimessä, pitäisikö tätä biisiä kehua, lukeeko se jossain?
Avatar
#27 • • Tonkku Guest

dippadai...



wtf :D



Joo, meniköhän minulla foorumin säännöissä nyt jotain ohi..hetkinen..kavereiden biisejä ei dissata..mutta..hetkinen..eihän minulla ole täällä kavereita!! :)
Avatar
#28 • • kosmo Guest

dippadai...



wtf :D Onko joku loukannu jonkun tunteita tjsp? :DD



No ei missään nimessä, pitäisikö tätä biisiä kehua, lukeeko se jossain?



Lukeeko jossain että näin väittäisin?
Avatar
#29 • • Tonkku Guest

dippadai...



wtf :D Onko joku loukannu jonkun tunteita tjsp? :DD



No ei missään nimessä, pitäisikö tätä biisiä kehua, lukeeko se jossain?



Lukeeko jossain että näin väittäisin?



Ei toki, pahoitteluni.
Avatar
#30 • • roisto ratissa Guest

Tässäkin on ideaa biisiksi kuten monesti on todettu sadoille muille, mahdottomasti looppi hokee ja odotellaan että sitä muutosta biisiin tulee mutta ei sitä kyllä missään vaiheessa tule.



aivan, ja siksi siitä kommentoit ja arvostan että sen teit, ja siihen tulee panostaa jos biisistä tehdään valmis jossain vaiheessa. en kait minä niistä asioista huomauttais jos olettaisin että ite tajuaisit/tajuaisivat tuon ongelman, enkä itse oleta että tajuaisin sen paremmin sitä omasta matskusta ja siksi demotan tämmöstä biisiä joka ehdottomasti vaatii demottamista. simppeliä.

On muuten jännä kommentoida sellaisen tekeleitä joka kommentoi kunnioitettavan ahkerasti muiden töitä ja tarttuu aina niihin asioihin joihin itse kompastuu niin pahasti että luulisi jo miettivän miten seuraavan kommentin kirjoittaa.



feel free.

oon koittanut kirjoittaa niin positiivisesti ja rakentavasti kuin mahdollista, ainakin luulen niin.. toivon että teet samoin.
Avatar
#31 • • roisto ratissa Guest


wtf :D Onko joku loukannu jonkun tunteita tjsp? :DD



v*ttu sä loukkaat kohta mun tunteita jos niitä foneja ei ala kuulumaan. :D:D:D