Pakko laittaa tänne taas muutama vitsi
Uutta ja vanhaa, tuhmaa ja rasistista...
Ilotyttö Kalliosta päätti ottaa oppia Linnanmäen uudestamarkkinoinnista ja pani lehteen ilmoituksen: "Sisäänpääsyilmainen, mutta liikkuminen laitteessa maksaa".
Mikä on vironkielellä"Älä tee huorin"?Sinu ei pidä tula humpsuttelema toise tupsuka juures.
Kalle hiipi vanhempien makuuhuoneeseen.Seurattuaan hetken tapahtumiahän karjaisi: "Sillä lailla ! Ja minua kun oltiin viemässä psykiatrille kun imin peukaloa!"
Rohkeuden huippu? Paskannat ison neekerin oven eteen, soitatovikelloa ja sanot et poikas on sulanut auringossa.
Aivosolu eksyi miehen päähän, jossa oli pimeää ja tyhjää.Hetken päästä toinen aivosolu ilmestyi paikalle ja sanoi: "Tule mukaan, meolemme kaikki tuolla alhaalla..."
Kaksi miestä istui laiturilla. Toinen laittoi vehkeensä veteenja totesi Vesi on 21-asteista." Toinenkin laittoi vehkeensä veteen jatotesi "Ja tässä on 40 senttiä syvää."
Mitä Aatami sanoiEevalle kun sai ensimmäisen stondiksen? - Viittiks siirtyävähän kauemmaks, kun ei yhtään tiedä miten iso tästä tulee..
Kameli ja norsu tapasivat. Norsu kysyi: miksi ihmeessä sinulla on tissitselässä?Kameli vastasi: Tyhmä kysymys sellaiselta, jolla on kyrpä keskellä naamaa.
Tyttö kysyi lääkäriltä, voinko olla raskaana, kun pantu vain perseeseen?Kyllä voit, täytyyhän insinöörejäkin jostain tulla..!
Mustalaiset valittivat YLElle, että tv:stä tulee liian vähän heitäkäsitteleviä ohjelmia. YLE korjaa tilanteen lähettämällä Poliisi-TV:n kolmekertaa viikossa.
Frederik änkesi ravintolaan Tony Halmeen ja Matti Nykäsen kanssa ja tilasipihvin.Entä vihannekset? kysyi tarjoilija. Ne ottaa saman, ilmoittiFrederik.
Mies epätoivoisena:Voi kun olisin syntynyt pölynimurina....Aina joku letkussakiinni, säännöllinen pussin tyhjennys ja joskus jopa lainassanaapurin rouvalla
Somali lauloi karaokessa: Olen suomalainen.Mustalaista alkoi moinen vituttaa ja hän meni laulamaan: Mä joka päivä töitä teen!
Jakomäessä mies on parvekkeella Nortilla, kun viereiselle parvekkeelletulee naapurin Abdul ja alkaa puistella mattoa. Mies kysyyAbdulilta:-Yritätkös mäkilähtöä?